Programma Onofficieel - Vuurwerk

Souflakie

Registered User
Ja. Dat zou ik ook heel graag willen weten. Wordt er weer een mini mascleta geschoten op de 16e?? Die heb ik de afgelopen 2 jaar gezien en dat blijft toch wel iets aparts. Waren volgens mij rond 22:00 uur of zo als ik me niet vergis. Heb de meeste crewleden van FPM daar rond zien lopen met een camera in ieder geval. Misschien dat Toon een idee heeft? Bij de eerste keer had ik nog ziets van: "wat een klein prulspul". Totdat het begint te schieten, dan blijkt ook dit prulspul erg hard te kunnen knallen. :hehe!:

Tony

Administrator
Medewerker
Iemand al enig idee over de planning van Falla 99?

Ja. Dat zou ik ook heel graag willen weten. Wordt er weer een mini mascleta geschoten op de 16e?? Die heb ik de afgelopen 2 jaar gezien en dat blijft toch wel iets aparts. Waren volgens mij rond 22:00 uur of zo als ik me niet vergis. Heb de meeste crewleden van FPM daar rond zien lopen met een camera in ieder geval. Misschien dat Toon een idee heeft? Bij de eerste keer had ik nog ziets van: "wat een klein prulspul". Totdat het begint te schieten, dan blijkt ook dit prulspul erg hard te kunnen knallen. :hehe!:

Een maat die lid was van Falla99 is daar geen lid meer dus en omdat die Falla zo goed als uit elkaar gevallen is hebben wij ook geen contact meer met de mensen binnen de falla. Maar ik zal eens kijken of iemand even voor me kan informeren. De mascleta op de 19de word dan ook niet meer zo groot als dat hij was, deze werd namelijk geregeld door die maat van ons.

Tony

Administrator
Medewerker
Gezien bij de vrienden van AmigosPirotecnia.com

Falla Plaza de Segovia - Avenida Dr. Tomas Sala
GoogleMaps: http://g.co/maps/57wbb
Op google maps zie je niet de precieze plaats waar de Falla zal staa, dus even zoeken is nodig!
*16/03/2012 - 08.30uur : Desperta
*16/03/2012 - 14.30uur : Mascleta door Pirotecnia Hermanos Caballer
*16/03/2012 - 21.00uur : Correfocs
*17/03/2012 - 08.30uur : Desperta
*17/03/2012 - 14.30uur : Mascleta door Pirotecnia Hermanos Caballer
*18/03/2012 - 08.30uur : Desperta
*18/03/2012 - 14.30uur : Mascleta door Pirotecnia Hermanos Caballer
*19/03/2012 - 08.30uur : Desperta
*19/03/2012 - 14.30uur : Mascleta door Pirotecnia Hermanos Caballer
*19/03/2012 - ??.??uur : Crema de Fallas plus een Mascleta Mixta door Pirotecnia Hermanos Caballer

DJ-ArSoN

Registered User
Hmm, half 3... misschien net mee te pakken als je 14:05 vanaf het plein direct in de metro springt. Het proberen waard ;)

PyroPlop32

Registered User
lekker al dat gehaast tussen die mensenmassa....:(

daar ben ik wel een beetje klaar mee en met de rolstoel is dat helemaal niet te doen
dus eerst lekker relaxed bij het hek napraten over de mascleta en dan rustig richting de wijk ruzafa lopen, pak je er altijd nog wel een paar mee en anders maar niet, pak je ergens een biertje en wat tapas op een terrasje.

DJ-ArSoN

Registered User
Ja in het geval met een rolstoel kan ik me dat voorstellen, maar voor mij persoonlijk... dat geklooi bij dat hek na een mascleta ken ik inmiddels ook wel ;) Na de laatste klappen direct richting Xativa ofzo, daar de metro in, en klaar ben je. Wat ik al zeg, vind het zelf wel het proberen waard. (Ik bedoel dan wel de 16e of 17e)

Tony

Administrator
Medewerker
Helaas niet! Hangt van de falla af hoe laat ze gaan knallen. Het betreft ************ wel avond mascletas.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Vorig jaar wat geknald in de rivierbedding achter Torres de seranos. Lekker veel ruimte.

Tony

Administrator
Medewerker
Aankomende Zaterdag komt (als ik het goed heb) de Levante Fallas Extra uit!
Hier staan heel veel straatvuurwerkshows in! Het is de moeite waard om deze te kopen en uit te pluizen!

TheSnake

Registered User
Zaterdag komt de extra editie inderdaad uit, vandaag is hij aan de Fallera's uitgereikt.

Bij deze vuurwerken staan wel tijden, echter je kan je hier nooit 100% op vastpinnen het
loont daarom om altijd een halfuur eerder te komen.

blaapaap

Registered User
die was normaal altijd de eerste zaterdag van maart maar dit jaar wegens bezuinigingen afgelast
okee, thnx!

Lavente special is zeker aan te raden! Vorig jaar zeker veel profijt van gehad.
Maar ga inderdaad niet precies uit van de tijden, zie ze meer als een indicatie.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Dit jaar gaan m`n eerste Fallas worden, en ik zou graag willen weten welke shows jullie mij aanraden. Ook zou ik dan graag willen weten waar deze gehouden worden.

Alvast bedankt!

USRRobiwan

Registered User
Iemand zo vriendelijk om de data uit de krant van zaterdag even online te zetten. Want meestal zijn ze de zelfde dag al uitverkocht en niet meer te krijgen.

Bovenaan