smilli
FPM Filmer
Iemand al enig idee over de planning van Falla 99?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand al enig idee over de planning van Falla 99?
Ja. Dat zou ik ook heel graag willen weten. Wordt er weer een mini mascleta geschoten op de 16e?? Die heb ik de afgelopen 2 jaar gezien en dat blijft toch wel iets aparts. Waren volgens mij rond 22:00 uur of zo als ik me niet vergis. Heb de meeste crewleden van FPM daar rond zien lopen met een camera in ieder geval. Misschien dat Toon een idee heeft? Bij de eerste keer had ik nog ziets van: "wat een klein prulspul". Totdat het begint te schieten, dan blijkt ook dit prulspul erg hard te kunnen knallen. :hehe!:
in de rivier bedding. waar ook de avond shows zullen zijn.Oke, dan maar op de gok daarheenIs er nog een stookplek @ Fallas waar alle freaks te vinden zijn?
Weet iemand toevallig wanneer de strand-mascaleta is dit jaar? bvd
okee, thnx!die was normaal altijd de eerste zaterdag van maart maar dit jaar wegens bezuinigingen afgelast
Iemand zo vriendelijk om de data uit de krant van zaterdag even online te zetten. Want meestal zijn ze de zelfde dag al uitverkocht en niet meer te krijgen.