Programma Fallas 2016 - Officieel

ChrisN

Registered User
Toon, je reageert hier op een post van 1 Februari.....?

Verder is dit wel een vrij magere line-up. Misschien dat Vulcano, Valenciana en Tomas zelf om deze dagen hebben gevraagd, maar anders is het nogal misplaatst. Veel te vroeg in het programma natuurlijk.
Wel mooi dat je nu weer gewoon eerst 3 middelmatige castillo's krijgt en dat de Nit de Foc ook echt een Nit de Foc is met Europla.

Wat vonden jullie vorig jaar dan van de castillo van Hermanos Caballer? Die staat mij nog bij als 'zeer goed bevallen' en ik vond het dan ook erg leuk om te zien dat ze dit jaar weer komen, op de 17e.

Sanja

Registered User
ChrisN Mag ik vragen wat jouw tactische route is. Ik wil dit jaar minimaal 1 straat mascleta zien!
Afgelopen 2 jaar elke keer mis gelopen :(

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
ChrisN Mag ik vragen wat jouw tactische route is. Ik wil dit jaar minimaal 1 straat mascleta zien!
Afgelopen 2 jaar elke keer mis gelopen :(

De 19e gewoon om half 2 bij Mercado Colon staan en daarna de meute volgen. Dan zie je er zo 4, 5 achter mekaar gaan.

Pita

Registered User
In 2013 heb ik eerst die op het plein bekeken, daarna direct Door naar die straat .....catolica (wist niet dat bij die mercado colon ook 1 was) en vanaf daar idd met de meute meegelopen. Heb die dag (overdag) 3 straat mascletas gezien. Savonds nog 1 gezien bij mercado colon met aansluitend de verbranding.

postvoordennis

Registered User
In 2012 en 2014 heb ik de 19e de volgende route gelopen: http://goo.gl/maps/Xf5gk

3c172e8130eb31d9e6193f195755dd6a.jpg

Je komt dan de volgende mascleta's tegen in chronologische volgorde:

Mascleta Plaza del Ayuntamiento - Pirotecnia Caballer 19-03-2014 14:00 uur

Straatmascleta Mercado de Colon 19-03-2014

Straatmascleta Falla Isabel la Católica Cirilo Amorós 19-03-2014

Straatmascleta Plaza del Barón de Cortés - Pirotecnia Marti 19-03-2014

In de avond kun je rond 23:00 uur de onderstaande mascleta nocturna meepakken op de volgende locatie: https://goo.gl/maps/Je79hZgGz282

Mascleta Nocturna Calle Joaquín Costa 19-03-2014

Laatst bewerkt:
Bovenaan