Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die van Marti zou je ook bijna kunnen invullen qua datum.
Wel grappig dat er al dingen voor het gala bekend worden.
Helemaal overheen gelezen, maar nog wat opvallends uit dat artikel:
Pirotecnia Valenciana schiet dit jaar geen castillo! Ze zullen wel een mascletà schieten, maar wanneer maakt dat artikel nog geen melding van.
Wel goed nieuws dat Turis terug is. Castillo van Turis zou helemaal geweldig zijn natuurlijk.
Kom op zeg, Turis heeft sinds 2009 geen fatsoenlijke Castillo meer geschoten. Laat Mikel eerst maar eens iets moois schieten voordat ze weer in de bedding mogen staan.
Vooruit dan maar, ze zitten niet voor niets weer in het programma, denk dat we de volgende castillos gaan zien: achtereenvolgens: Turis, Hermanos ( of FX). VULCANO en Europla.
Volgens mij kunnen we Vulcano uit het lijstje vsn de laatste week schrappen. Maar u zit goed in de buurt [emoji16]
Kom op zeg, Turis heeft sinds 2009 geen fatsoenlijke Castillo meer geschoten. Laat Mikel eerst maar eens iets moois schieten voordat ze weer in de bedding mogen staan.
Vooruit dan maar, ze zitten niet voor niets weer in het programma, denk dat we de volgende castillos gaan zien: achtereenvolgens: Turis, Hermanos ( of FX). VULCANO en Europla.
Als we dan toch een niet valenciaan in dezer dagen moeten kiezen dan zou Vulcano op 17 maart een topper zijn.
Ik prefereer wel Caballer FX boven Hermanos omdat zij in het verleden wel goede Ricasa/Pirofantasia achtige shows hebben geschoten, ze kunnen het wel maar lieten het vorig jaar alleen achterwege om voor mij onverklaarbare redenen.