gaaf hoor!
Ben er zelf niet bij, maar ben nu al benieuwd naar de ervaringen en de films!
Is het al bekend wanneer de rest bekend wordt gemaakt.
En iemand die @ fallas is geweest die mij een pm kan sturen, heb nog wat vragen.
Ah oke, heb jij toevallig nog een idee welke wijk handig is om te gaan zitten tijdens de fallas.
Of is het lopent ook goed te doen??.
Ik zit te overwegen om te overwegen om heen te gaan:grin:, hoe is het weer rondt die tijd ?
Speciaal voor Fallas er heen gaat me misschien wat te ver, maar als het goed te combineren met een kleine zonvakantie waarom niet.
Ten eerste, je gaat er speciaal voor Fallas heen. Als je nu denkt dat dat niet zo is, dan kom je daar nog wel op terug, als je geweest bent.
Ten tweede, ik heb slechts één keer minder weer gehad en dat was vorig jaar. Andere jaren was het regelmatig boven de 25 graden met blauwe lucht, althans, in het centrum. Aan het strand wel een stuk koeler. Over het algemeen is het altijd wel T-shirtjes weer.
Ten derde, je gaat er speciaal voor Fallas heen. Als je nu denkt dat dat niet zo is, dan kom je daar nog wel op terug, als je geweest bent.
Ten eerste, je gaat er speciaal voor Fallas heen. Als je nu denkt dat dat niet zo is, dan kom je daar nog wel op terug, als je geweest bent.
Ten tweede, ik heb slechts één keer minder weer gehad en dat was vorig jaar. Andere jaren was het regelmatig boven de 25 graden met blauwe lucht, althans, in het centrum. Aan het strand wel een stuk koeler. Over het algemeen is het altijd wel T-shirtjes weer.
Ten derde, je gaat er speciaal voor Fallas heen. Als je nu denkt dat dat niet zo is, dan kom je daar nog wel op terug, als je geweest bent.