Ik had een camera en kreeg daarom een schiet lijst, weet niet waarom de rest niet maar goed maakt niet uit. Was inderdaad neit echt heel goed verstaanbaar en ging regelmatig een beetje door de war.
kun je die schietlijst hier plaatsen?
Ik had een camera en kreeg daarom een schiet lijst, weet niet waarom de rest niet maar goed maakt niet uit. Was inderdaad neit echt heel goed verstaanbaar en ging regelmatig een beetje door de war.
Zo, ook weer terug uit Baarle.. het was een leuke demo.. goede producten mogen zien. en zowel de opening.. als de slotshow was om van te smullen. De slotshow was goed inelkaar gezet! Mooi, strak en lekker breed geschoten. Finale was weer super!
hier het filmpje van de slotshow: *klik*
veel kijkplezier!
Dan hebben jullie een andere smaak dan ik wat betreft de finale!! Ik was er niet geweest en gelukkig maar, want ik wil niet door mijn hobby om het leven komen. Wat een afschuwelijk einde.... Al die salutes tegelijk, zo gek is het zelfs niet met oud en nieuw......
Dit heeft toch ook niets met oud en nieuw te maken. Het is een professionele show geschoten in Belgie. Het is dan maar goed dat jij nooit in de buurt van Spaanse shows komt.
Wat betreft het omkomen verhaal ?! Dat slaat helemaal nergens op.