Product Demonstratie Original Fireworks Belgie

remio

Registered User
zo, ben ook weer ontwaakt.

gister erg leuke en zware dag gehad. was van begin tot eind weer aan 1 stuk doorwerken, ff gauw en bakkie of een broodje en weer doorgaan.

al met al weer veel geleerd en gezien, en het resultaat aan het eind mocht er weer wezen zeg. maakt zo'n dag ploeteren zeker goed haha:nuts:

had heel wat aan mn legeroutfit, is een echte aanrader als iemand er aan kan komen, ook voor O&N als het vrieskoud word;)

iedereen bedankt voor de dag! en nu op naar het einde vh jaar!:amuse:

Laatst bewerkt:

Phantom

Registered User
Ik was er natuurlijk ook bij. Bij de demo heb ik mooie nieuwe producten gezien maar ook een paar tegenvallers. De profshow was echt heerlijk! Gewoon genieten!

Hier is de schietlijst van de demo:
snjmlg.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Ik wil hier ook even wat mensen bedanken!

Gisteren was het zover. Ik kreeg de kans van Original Fireworks om een eigen show te schrijven, bouwen en te organiseren. Op deze kans heb ik en een aantal andere jongens lang gewacht. Het is logisch dat je iemand van een bedrijf je niet zomaar even de boel laat overnemen voor een paar dagen maar Original Fireworks durfde het aan en daar wil ik ze ontzettend veel voor bedanken.

Het is voor ons liefhebbers een droom om je eigen show de lucht in te zien gaan en we hebben allemaal ontzettend genoten van die 8 minuten op 12 December 2009!

Het is een hoop werk geweest. Zowel het uitzoeken van de effecten, schrijven van de show als het opbouwen en afbreken. Om een show als deze neer te zetten heb je mensen nodig die door knallen wat betreft het werk en gelukkig had ik gisteren een top team bij me.

Ik wil Paul, Hans, Thomas, Elmar, Roelan, Daniel, Remco, Michel, Ramon, (maat van ramon - even je naam kwijt), Detmer en Fred bedanken voor het werk wat hun verzet hebben op deze koude maar uiteindelijk zeer leuke dag.

In de show zijn sommige dingen niet helemaal gegaan zoals ik het wilde. Zo had ik niet verwacht dat de 65mm bommen net zo hoog zouden gaan als de 125mm bommen waardoor ze in elkaar terecht kwamen. Wat zonde was want bijvoorbeeld in het ringbeeld kwamen de 125mm ringen niet helemaal tot zijn recht. Dit zie je bij andere beelden ook gebeuren maar daar doe je helaas niks aan.

De finale rolde ook niet helemaal lekker. Ik weet wat daar het probleem is.
De opening vond ik zelf super strak. Het digitaal knallen ging heerlijk. Jammer genoeg knalde er 7 knallers niet waardoor ik niks meer hoorde en dacht dat het stopte waardoor ik de show weg druk. Uiteindelijk begonnen de knallers weer maar net iets te laat anders had ik nog even gewacht.

Ik vond het wel gaaf om te horen dat het digitaal knallen liep zoals we hadden verwacht. Erg tof! De blikerbommen draaide ook lekker maar hier ook het geval dat de 65mm behoorlijk groot waren en hoog gingen. Het Falling leafs beeld deed het ook goed bij het publiek. Ze waren ook erg mooi en dik.

En dan niet te vergeten de tourbellions. Ik vond ze erg mooi. Vooral het 2de stuk met de fortex bommen met blinking pistils.

Dit is even mijn korte samenvatting van de show.
Mannen, nogmaals ontzettend bedankt voor de inzet! Het was een pleasure!
Original Super bedankt voor het vertrouwen!

Toon

Laatst bewerkt door een moderator:

Tony

Administrator
Medewerker
Gevonden op VWC een film van Red Baron op een afstand waarvan je de show beter in beeld ziet.

Zo, ook weer terug uit Baarle.. het was een leuke demo.. goede producten mogen zien. en zowel de opening.. als de slotshow was om van te smullen. De slotshow was goed inelkaar gezet! Mooi, strak en lekker breed geschoten. Finale was weer super!

hier het filmpje van de slotshow: *klik*

veel kijkplezier!

bridge

Bronzen Member
Heren allen bedankt. Genoten gisteren van een lekkere show! en wat stonden we dichtbij! erg lekkerrr. Het leek t strand van Knokke wel.

Sweet Laker

Registered User
Mooie opbouw, leuke kleurencombi's, lekker die salute's tussendoor, de pauze's onder andere bij de falling leaves. En die finale, zat net even te kwijlen en dat kwam niet door de truffels met slagroom hier voor me neus!

spitfire

Registered User
jongens jullie hebben een absolute topshow geleverd daar, complimenten. Hier kunnen heel wat ''prof vuurwerkers'' in NL nog wat van leren. Geweldige avond, geweldig team, geweldige sfeer, en een WAANZINNIGE SHOW!!!!

PyroPlop32

Registered User
Ik wil ook het hele opbouwteam, schrijver/organisator van de show en natuurlijk Original bedanken !

Uiteindelijk is er een zeer mooi resultaat neergezet na een dag hard werken, de show was echt top, en de salute finale ging wel heeeeel erg hard en snel !

Thnx mannen !

Mats

Registered User
Gister middag ook die kant op gereden samen met Rob ( scania )
Eerst effe een frietje gegeten en daarna naar het schietveld.
Er stonden gelukkig weer vuurkorven dus konden we t nog een beetje warm stoken.
Van de demo heb ik helemaal niet meegekregen wat er geschoten is want aan de linkse kant van t veld kon je de omroeper helemaal niet horen.
Ik vond eigelijk 75% van alles wat geschoten is zo ongeveer hetzelfde, echt overal zit crackling in en eigelijk gewoon geen verschil tussen de blokjes.
Er zaten er wel een paar tussen met apparte effecten die er dan wel weer uitsprongen.

Afsluitende show was gewoon super, snel en veel met een lekkere finale.
Daarna nog effe in de feesttent geweest en weer naar huis gereden.
Was een leuk dagje.

En Rob, bedankt voor de lift!

Snutareen

Registered User
Dan hebben jullie een andere smaak dan ik wat betreft de finale!! Ik was er niet geweest en gelukkig maar, want ik wil niet door mijn hobby om het leven komen. Wat een afschuwelijk einde.... Al die salutes tegelijk, zo gek is het zelfs niet met oud en nieuw......

Tony

Administrator
Medewerker
Dan hebben jullie een andere smaak dan ik wat betreft de finale!! Ik was er niet geweest en gelukkig maar, want ik wil niet door mijn hobby om het leven komen. Wat een afschuwelijk einde.... Al die salutes tegelijk, zo gek is het zelfs niet met oud en nieuw......

Dit heeft toch ook niets met oud en nieuw te maken. Het is een professionele show geschoten in Belgie. Het is dan maar goed dat jij nooit in de buurt van Spaanse shows komt.

Wat betreft het omkomen verhaal ?! Dat slaat helemaal nergens op.

Snutareen

Registered User
Dit heeft toch ook niets met oud en nieuw te maken. Het is een professionele show geschoten in Belgie. Het is dan maar goed dat jij nooit in de buurt van Spaanse shows komt.

Wat betreft het omkomen verhaal ?! Dat slaat helemaal nergens op.

Ik vind dat de hardste knallen met oud en nieuw geschoten moeten worden, dat is immers de climax van het jaar!:nuts: Zelf bezoek ik ook nooit spaanse shows, Fallas zou voor mij ook veel te hard zijn:push: Een profshow is leuk, maar als er zo'n salutefinale wordt geschoten wil ik wel een kilometertje uit de weg staan.
Dat omdat ik niet goed tegen veel, harde dreunen achterelkaar kan, daarom ben ik meer een consumentenvuurwerk-freak.
Misschien had ik mijn post niet genoeg uitgelegd en was het een beetje te lyrisch, maar die salutefinales vallen bij mij niet zo in de smaak.

Bovenaan