Luister, Deamonchild of hoe je heet. Ik ben geen achterlijke bartje tegen wie jij praat? Volgens mij heb jij mij niet helemaal goed begrepen.
Allereerst bezit ik een holding met een aantal werkmaatschappijen waaronder ook een juridische incasso-organisatie. Rij een jaguar en bezit een Ferrari waar ik m'n eigen het leplazeres voor heb gewerkt oke. Betaal dus ook enorm veel belasting en heb het hier prima naar mijn zin ben in Rotterdam geboren! Goede regering noem jij het? We hebben niet te lijden onder de economische recessie? Volgens mij snap of volg jij het niet helemaal hoe sommige wetgevingen hier in mekaar zit man. Dus volgende keer iets beter nadenken, dus zelf geen poep praten zoals jezelf schrijft! Hier zitten vuurwerkliefhebbers en balen van bepaalde zaken waar ze geen invloed op (kunnen) uiten tegen deze regering terwijl in andere landen sommige zaken, o.a vuurwerk in België, wel wordt toegelaten. Snappie het nu? Tegenstrijdig vind je niet? En nu weer on topic graag. Oja nog iets,..een gezond 2009 vriend!