Maar BMW, op 700 strijkers, 2 met een slechte vertraging tegen gekomen..
Die knalden ook op nog geen meter afstand en loop nu nog met de gevolgen (piep in mn hoofd als het stil is)
Maar ik mag dan mischien wel knetter gek zijn als ik zeg dat het me ook weinig uit maakt, want ik heb vorigjaar (simpele ziel als ik ben) het voor lief genomen.
Ik wist uit de verhalen dat er kut Specials op de markt waren.
En rekende er gewoon op dat me er wat mee zou overkomen.
(godzijdank is dit niet gebeurt)
Maar daarbij houd ik dus wel donders goed in mn kop dat het strijkers zijn, en dat je dus helemaal niet weet of die wel vertraagd of niet.
Als je ze te gevaarlijk vind, jouw keuze, laat je ze liggen.
Maar mensen moeten altijd wel in hun kop houden dat het een stijker is en het ook blijft.
En die krengen dus gewoon te vroeg kunnen ontploffen.
Je neemt het risico of je neemt het niet.
Ik dus wel.
En zo als ik ook al zei, aan die vertraging mag idd wat gedaan worden.
(oja, kom nou niet aanzetten met, je praat wel anders als je een vinger kwijd bent, het is wel is waar minder erg, maar door een strijker kan ik wel ff mn hand niet 100% meer functioneren)
Greedings,
Schuim
Die knalden ook op nog geen meter afstand en loop nu nog met de gevolgen (piep in mn hoofd als het stil is)
Maar ik mag dan mischien wel knetter gek zijn als ik zeg dat het me ook weinig uit maakt, want ik heb vorigjaar (simpele ziel als ik ben) het voor lief genomen.
Ik wist uit de verhalen dat er kut Specials op de markt waren.
En rekende er gewoon op dat me er wat mee zou overkomen.
(godzijdank is dit niet gebeurt)
Maar daarbij houd ik dus wel donders goed in mn kop dat het strijkers zijn, en dat je dus helemaal niet weet of die wel vertraagd of niet.
Als je ze te gevaarlijk vind, jouw keuze, laat je ze liggen.
Maar mensen moeten altijd wel in hun kop houden dat het een stijker is en het ook blijft.
En die krengen dus gewoon te vroeg kunnen ontploffen.
Je neemt het risico of je neemt het niet.
Ik dus wel.
En zo als ik ook al zei, aan die vertraging mag idd wat gedaan worden.
(oja, kom nou niet aanzetten met, je praat wel anders als je een vinger kwijd bent, het is wel is waar minder erg, maar door een strijker kan ik wel ff mn hand niet 100% meer functioneren)
Greedings,
Schuim
Laatst bewerkt door een moderator: