Pirat en Pirat Special

koen0s

Registered User
Als het goed is zijn ze gewoon met KvK leverbaar..

En wat dat vingertopje betreft, das minder ja..
Wens um sterkte er mee.
En het blijft dan toch weer domme pech, helaas, zou niet zo moeten zijn.
Maar het risico loop je, en neem je ook gewoon bij het afsteken

Dat je het risico loopt is inderdaad zo, en dat het nou net bij hem moest gebeuren is natuurlijk echt shit. Maar wat "jaspertje" zegt: liever 1 uur plakken inplaats van niet meer kunnen plakken vind ik wel goed.

(Offtopic) Alleen je moet maar aan visco zien te komen:p , maar dat is niet van belang (Offtopic)

Ik wil iedereen nogmaals mededelen...deze dingen zijn niet altijd te vertrouwen, dus pas op met wat je ermee doet.

Gr. Koen:w

stan68

Registered User
hallo allen, ik heb geen ervaring met die specials zal ze dit jaar eens proberen....maar plak er wel een lontje aan. Heb dit met de Boller A van Weco in der tijd ook gedaan en vond dat toch wel prettiger....

Fire Fox

Registered User
hallo allen, ik heb geen ervaring met die specials zal ze dit jaar eens proberen....maar plak er wel een lontje aan. Heb dit met de Boller A van Weco in der tijd ook gedaan en vond dat toch wel prettiger....

Ze zijn alleen niet meer te koop in de winkels in belgie ;)

( En mag je ze toch hebben, is een viscootje plakken best slim, vorig jaar waren er zeer veel die een hele slechte vertraging hadden ;) )

BMW-freaky

Registered User
Is dit zeker?
Nou het is zeker dat ze bij Alpeco nog gewoon verkocht worden ( Is ook nog maar een keer of 20 gezegd ). Prijs was 7.50 voor een doosje volgens mij, heb ze er vorige week in ieder geval nog zien liggen. Met kvk, voordat daar weer vragen over komen.

TBW

Registered User
Nou het is zeker dat ze bij Alpeco nog gewoon verkocht worden ( Is ook nog maar een keer of 20 gezegd ). Prijs was 7.50 voor een doosje volgens mij, heb ze er vorige week in ieder geval nog zien liggen. Met kvk, voordat daar weer vragen over komen.

Daarom wou ik duidelijkheid...:w

Fire Fox

Registered User

Owja, stom |:(

Had daar ff niet aan gedacht, zat met m'n hoofd bij baarle, en daar vind je ze iig niet meer :p

jarikbiz

Registered User
he,

Ik heb even rondgekeken in dit onderwerp over pirat specials, maar ik
heb nog niet echt iets kunnen vinden over de vertraging van de p spec
dit jaar. Ik weet namelijk dat er vorig jaar niet zo'n goeie vertraging in zat
en ook dat er wel goeie bij zaten maar voornamelijk slechte ladingen.
Nu vraag ik me dus af of ze ook wat aan de vertraging hebben veranderd en
of de pirat special dit jaar wat verantwoordelijker is geworden. Heeft iemand
dit al goed getest? ik hoor graag jullie meningen van de 2006 versie!

Schuim

Moderator
Medewerker
Lol, voor het eerst dat ik een special/strijker vraag niet kan beantwoorden :+ .

Heb nog wel genoeg aan de 7 doosjes die ik vorig jaar over hield :p
Voelt wel verrot ;)

Greedings,
Schuim :w

Schuim

Moderator
Medewerker
Zo.. en dat is dan nog eens een top voorbeeld voor de mensen die het niet geloofden.

Top kwaliteit kruit in die dingen en nog een fikse knal er bij.

Greedings,

Schuim

Moderator
Medewerker
Denk dat we het maar op een productie fout moeten houden..
Een echt antwoord is hier nooit op gekomen, en was het meer en deel enkel gis werk.
Kan me echt niet voorstellen dat een artikel zo verkocht zou worden als ze het ook daadwerkelijk van te voren wisten.

Tenminste bij de grote zaken dan..
De kleintjes die op eigen inkoop werken zullen zich hier misschien eerder toe verleid worden.
Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dit met opzet is gedaan.

Greedings,

Laatst bewerkt door een moderator:

hikmetje

Registered User
DIE BRUINE STRIJKERS ZIJN GEVAARLIJK

De meesten van vorig jaar dan ...
Wanneer je ze weggooide knalden ze meteen al binnen 1 a 2 sec

Ik ken veel mensen hier in de buurt
Die of 1 vinger weg is
Of net met geluk af is met een klein wondje

MAAR DE KNAL is wel chill.....

Laatst bewerkt door een moderator:

Schuim

Moderator
Medewerker
Of overdrijven is ook je vak.

Het zullen er heus niet veel zijn, en lijkt me heel erg stug dat ze bijna allemaal heel snel afgingen. het zullen er mischien 250 op 1000 zijn geweest of 25 op 100 maar zelfs dan is het heel veel.
En hadden de mensen ze echt niet meer afgestoken naar een paar misgangers.
Als er daadwerkelijk veel mensen waren die een vinger of wondje hadden, zouden alle 16 echte slachtoffers bij jou uit de wijk komen, en dat lijkt me helemaal onlogisch

En blij dat we het eens zijn over de knal

Schuim (mas)

Laatst bewerkt:

rembo

Registered User
kijk de knal is gewoon goed.

en het is gewoon bekend dat de vertraging van deze strijker niet altijd even geweldig is. Maar omdat ze zo belachelijk goedkoop zijn voor die knal kan je er best wel een lontje voor plakken of op een andere manier indirect afsteken.

ik heb ze vorig jaar ook gehad, en voornamelijk wel indirect afgestoken. maar van alle pirats die ik direct had afgestoken was er maar 1tje die erg snel afging. Je heb gewoon pech of geluk met wat er in je doosje zit(win)

Schuim

Moderator
Medewerker
Zit trouwends wel een lontje in :p

Schroef er maar eens eentje open.
Zie je achter de strijkkop een lontje..

Schuim (mas)

Bovenaan