Pirat en Pirat Special

Jordi

Registered User
22Alpeco_34_.jpg

COREF!RE___HC__

Registered User
Ja idd , Klopt man.
Zijn dit de 'echte' pirat specials ?
en bevatten die evenveel flash als de First Generation Pirat Specials ?
Dit staat immers niet op de doos lijkt me

Laatst bewerkt door een moderator:

remio

Registered User
de "originele" zijn degene die alpeco verkoopt, degene op de foto van jordi dus.

of er verschil in knal en inhoud zit kan ik je helaas niet vertellen.....

COREF!RE___HC__

Registered User
iK vind het wel tof van Alpeco dat ze eerlijk zijn!! Als vuurwerkwinkel moet je het maar doen in deze periode van het jaar. Niet dat het veel zal uitmaken voor de mensen, maar het gaat wel om het principe!!! Chapo Alpeco!!!

Eerlijk zijn ??? ik denk dat het voordeliger gaat zijn voor hun dat ze zeggen dat de inhoud niet gewijzigt is..want als ze zeggen dat er minder Flash kruid enzo inzit dat ze die minder gaan verkopen... !

[ ging over dat alpeco zei dat pirat special evenveel pyro. sas. heeft als de oude Generatie... en dat het fout was van chinezen... ]

de "originele" zijn degene die alpeco verkoopt, degene op de foto van jordi dus.

Njah , je denkt van jordi ? hmmm volgens mij staat dit toch niet op de doos hoor...
Is volgens mij van Polen of Rusland ofzo... of is jordi een pools merk ?
ik zie trouwens dat die site niet meer bestaat van jordi ...
[ p.s : Maakt jordi nog knalvuurwerk ? , Pirat Special eventueel niet meegerekent... ]
Ik meen ook eens een doos Pirat Special gezien te hebben maar dat was een Zwarte doos met groene letters ofzo...maar dit ben ik niet zeker...
Enjah !!! Over die Pirat Special nog !!! Vind dat die Bullshit eens moet gedaan zijn over veilig , onveilig , veilig , onveilig , ... Het Kreng is gewoon zeer onveilig ! het is zelfs in dat filmpje te zien...Na dat de zwavelkop uitgebrand is [ dan start de vertraging in mijn ogen ! ] dan gaat ie metteen direct af ! is veeeeeeeel te korte tijd ! k'vind dat je een Strijker rustig moet kunnen aansteken en nadat het zwavel opgebrand is rustig moet kunnen weg smijten , en dat is dus duidelijk niet het geval bij die Pirat Special ! Dus Lonten is de boodschap ! ...Eigenlijk vind ik het ook dom dat er weinig mensen lont verkopen...doorlonten mag dan wel verboden zijn...maar in principe kan je 'al' het vuurwerk stukken veiliger maken door bij te lonten...al maak je lonten van 1 meter , dan kan zelfs een stok oud peetje nog weg wandelen nadat hij vuurwerk afgestoken heeft...

Laatst bewerkt:

weco corsair

Registered User
de pirat special op de foto is dezelfde pirat special als degene die alpeco nu verkoopt. Komen van tsjechie, de zending die voor België bedoeld was was klote en die heeft alpeco teruggestuurd, vertraging van deze zou iets beter zijn, maar nog niet optimaal. Lonten is inderdaad de boodschap.

Whisco

Registered User
Gister 4 pakjes gekocht bij Loots SUPER KNAl en goede vertraging (4-5 seconden) en hij vertelde mij dat Alpeco geen Pirat specials meer had???

piking

Registered User
ja hij zegt wel vaker meer dat de producten op zijn bij alpeco zodat hij ze kan verkopen. hij heeft namelijk vaak tegen mij gezegt dat iets op is bij apeco, en toen ging ik bij alpeco kijken en toen hadden ze alles op vooraad.

Fire Fox

Registered User
Gister 4 pakjes gekocht bij Loots SUPER KNAl en goede vertraging (4-5 seconden) en hij vertelde mij dat Alpeco geen Pirat specials meer had???

Goede vertraging ?

Harry vertelde me zelf juist dat ook deze PS uit Tsjechië vrij snel konden knallen, en dat je er absoluut lontjes op moest plakken ....

The Cigarman

Moderator
Medewerker
ja hij zegt wel vaker meer dat de producten op zijn bij alpeco zodat hij ze kan verkopen. hij heeft namelijk vaak tegen mij gezegt dat iets op is bij apeco, en toen ging ik bij alpeco kijken en toen hadden ze alles op vooraad.

Het kan zijn, dat een bepaald artikel op is, toen meneer Loots bij Alpeco was.
Als hij een half jaar geleden langs Alpeco is geweest.
En een bepaald artikel is op, dan geeft hij het door aan zijn klanten.

Maar misschien is het bepaalde artikel, na een maand, na zijn bezoek bij Alpeco, weer op voorraad.
Haary Loots heeft immers ook niet elke contact met Alpeco.

En ja, Hij is een verkoper.:cool:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Goed, hier de 1e foto van de Nieuwe Pirat Specials van Bonbridge (let op, de doos ligt op z'n kop, goed werk Harry Loots :p) :

Dit staat er in de nieuwsbrief van Harry Loots.

Er is een nieuwe versie van de pirat special binnen gekomen. Deze knalt iets zachter dus hebben wij ook gezorgd voor een lagere prijs. De prijs zal 6€ zijn voor 70 stuks. MAAR er is nog een beperkte voorraad van de oude pirat special, dus wil je deze nog hebben, wees er dan snel bij.

Fire Fox

Registered User
Dit staat er in de nieuwsbrief van Harry Loots.

Er is een nieuwe versie van de pirat special binnen gekomen. Deze knalt iets zachter dus hebben wij ook gezorgd voor een lagere prijs. De prijs zal 6€ zijn voor 70 stuks. MAAR er is nog een beperkte voorraad van de oude pirat special, dus wil je deze nog hebben, wees er dan snel bij.

Dat klopt, dat vertelde Harry me ook gister:
'Bij Alpeco zeiden ze dat deze minder hard gingen, en de inkoopsprijs lager was, dus verkoop ik ze ook voor minder'

Deze nieuwe doos is overigens wel kleiner dan de oude PS dozen, weet niet of dat 1 van de oorzaken is van de zachtere knal, dat de strijker zelf gewoon een stukkie kleiner is ....

Nog even een betere foto van de nieuwe specials:

piratspecial.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan