spanish cracker
Registered User
dan heb ik toch liever iets wat minder "stoer" is dan dat er een strijker in m'n hand klapt en dan verwond zijn.
Hmmm, ik ben al mijn foto's kwijt... ik had ze op de AVP foto-host gezet vorig jaar (voor Premium Leden) en ik heb sinds februari, dus kan ze niet opnieuw hosten. Anders had ik nog wat foto's neergezet.
En gaan we nu weer dat gezeur beginnen dat ze niet veilig zijn?! Geen vuurwerk is echt veilig, mits je er goed mee omgaat (of anderen om je heen er goed mee om gaan kun je zelf helaas weinig aan doen). Als je met de PS goed omgaat kan er niks mee gebeuren. Ze knallen niet sneller dan na 2 seconden (vrij snel, maar in die tijd heb je ze al lang los als je er goed mee omgaat), verhalen dat ze meteen klappen klopt geen moer van. Als je het echt te link vind, ga lontjes plakken. Dat hoort toch geen probleem te zijn. Als je een scheiterd en/of te lui bent om lontjes te plakken, dan hoef je die dingen niet te kopen, maar dat betekend dan nog niet dat die dingen meteen k*tdingen zijn!
Tsja, ik vind het ook vreemd. Waarom geen lontjes. Maar ik zie nergens anders nitraten (want zo hard gaan ze) van 7,50/9,- voor een pak van 70 stuks, en ik heb een beperkt budget dus ik doe het gewoon. Ik ga er wel zo veilig mogelijk mee om, en bij mij is er nog niks fout gegaan (wat dan niet betekend dat ik er niet meer voorzichtig mee ben)Ik snap zoiezo niet dat er nog steeds strijkers in de handel zijn. Er zijn knallers net zo goed en dan met lont die wel voor de nodige veiligheid zorgen. Maar waarschijnlijk is het hebben van strijkers weer nets iets stoerder..
Tsja, ik vind het ook vreemd. Waarom geen lontjes. Maar ik zie nergens anders nitraten (want zo hard gaan ze) van 7,50/9,- voor een pak van 70 stuks, en ik heb een beperkt budget dus ik doe het gewoon. Ik ga er wel zo veilig mogelijk mee om, en bij mij is er nog niks fout gegaan (wat dan niet betekend dat ik er niet meer voorzichtig mee ben)
@Thunderbomb, dat is dan heel vreemd... meteen afgaan da's vrijwel onmogelijk. Dan heeft er een (erge) productiefout ingezeten.
@Schuim, je hebt helemaal gelijk!
(spijt me ook voor mn vorige bericht in dit topic, als ik voor mensen grof overkwam, maar was dat constante gehamer op vertraging een klein beetje zat:embarrest: )
ik vind het onzin dat je zegt dat ze net zo hard knallen als een nitraat.
en jij weet ook dat het wel is vaker is gebeurt met dat meteen ontploffen, bij mensen die member zijn bij avp.
In Harry Loots zijn ze er voor 9 euro per pak.
Oke, en zijn ze daar vrijwel altijd op voorraad..
Kan je denk niet zeggen héh:
Elke keer weer hetzelfde liedje.
Bel of mail die mensen zelf eens, dan heb je ook meteen je antwoord.:idea:
Mja heb je natuurlijk gelijk in maar eerlijk gezegd weet ik uh 1 mail pas.
En ik dacht dat jullie pyro's het wel wisten :nuts:
Oke, en zijn ze daar vrijwel altijd op voorraad..
Kan je denk niet zeggen héh:
De pirat special is te herkennen aan het doosje met een oranje zee.