Pirat en Pirat Special

Stijn-O

Registered User
De Pirats dit jaar waren zwaar klote, de helft knalde niet, spoten leeg, of knalde zachter dan een kanonslag. Vriend van mij had Pirat Specials, hij stak af vanuit de hand, ging allemaal goed. Zelf heb ik van hem een paar Pirat specials gekregen, toch maar allemaal aangestoken met een doorgebroken rotje..

yochie

Registered User
'k had dit jaar een doosje pirat special, ze knallen wel heerlijk(smile) , maar ik had toch zeker wel 10 die er niet goed dingen, dat die kop dus wel aangaat, maar dat ie daarna niet knalt, of dat het dopje eruit 'flopt'.
Maar volgend jaar weer, aangezien de knal vergelijkbaar is met een nitraat en ze velen malen goedkoper zijn, en dat uurtje werk met lontjes plakken, ach, voor wat hoort wat!(laugh)

saljo

Registered User
Niks lontjes, gewoon aanstrijken...heb totaal geen last gehad van snelle knallers. Meteen weggooien die hap. Ik kan niet ontkennen dat sommigen behoorlijk snel afgingen...maar niet binnen 2 sec.

pyro_boy

Registered User
ik wil graag 10 pakjes kopen maar hoe duur zal dat worden ? geen 75 euro want je krijgt toch korting ofzo :p:smile:

Laatst bewerkt:

rembo

Registered User
http://afcajax.technotop.nl/2006/piratspecial.wmv © Afcajax @ AVP

Is en blijft hardstikke link spul.. Ik snap ook niet dat Alpeco deze doodleuk blijft verkopen, als er zoveel klachten over binnenkomen zou je je als groothandel toch moeten afvragen of het verantwoord is om ze te blijven verkopen?

Helemaal mee eens! Je kan beter voor de weco corsairs gaan! want je vingers zijn toch wel iets belangerijker dan het prijsverschil tussen de 2 strijkers.

Sp@cem@n

Registered User
Niks lontjes, gewoon aanstrijken...heb totaal geen last gehad van snelle knallers. Meteen weggooien die hap. Ik kan niet ontkennen dat sommigen behoorlijk snel afgingen...maar niet binnen 2 sec.

Totdat het je een keer wel gebeurt. Ik dacht ook van als je ze meteen weggooid is er niets aan de hand maar had er afgelopen keer ook 1 tussen zitten die al knalde voor dat hij de grond raakte.
Ze hebben een leuke knal maar voor de rest zijn het waardeloze dingen.

PatroontjeNL

Registered User
Steek ze nou eerst maar eens zelf af voordat er over gemiept word.
Dan kom je er achter dat het meer en deel zwartmakerij is vanwegen, mischien 1 to 4x een voorgevalletje.. (is meestal het probleem hoe je zelf met het spul omgaat)

Helemaal met de lichting van dit jaar.
Zo is het HELEMAAL

TenT freak

Registered User
Helemaal mee eens! Je kan beter voor de weco corsairs gaan! want je vingers zijn toch wel iets belangerijker dan het prijsverschil tussen de 2 strijkers.

Een corsair kan ook in je hand klappen, als je vingers zo belangrijk zijn neem dan gewoon geen strijkers.

Schuim

Moderator
Medewerker
Dat antwoord moet hier toch echt in het toppic staan jongen..
Volgends mij 2 pagina's terug nog.

Ik vind ze vergelijkbaar met een atronout, alleen iets scheller..
En het zijn flutstrijkers.

Maargoed meningen verschillen, net zo als het gehoor... :suspicious:

PatroontjeNL

Registered User
Hmmm, ik ben al mijn foto's kwijt:cry: ... ik had ze op de AVP foto-host gezet vorig jaar (voor Premium Leden) en ik heb sinds februari, dus kan ze niet opnieuw hosten. Anders had ik nog wat foto's neergezet.

Totdat het je een keer wel gebeurt. Ik dacht ook van als je ze meteen weggooid is er niets aan de hand maar had er afgelopen keer ook 1 tussen zitten die al knalde voor dat hij de grond raakte.
Ze hebben een leuke knal maar voor de rest zijn het waardeloze dingen.
En gaan we nu weer dat gezeur beginnen dat ze niet veilig zijn?! Geen vuurwerk is echt veilig, mits je er goed mee omgaat (of anderen om je heen er goed mee om gaan kun je zelf helaas weinig aan doen). Als je met de PS goed omgaat kan er niks mee gebeuren. Ze knallen niet sneller dan na 2 seconden (vrij snel, maar in die tijd heb je ze al lang los als je er goed mee omgaat), verhalen dat ze meteen klappen klopt geen moer van. Als je het echt te link vind, ga lontjes plakken. Dat hoort toch geen probleem te zijn. Als je een scheiterd en/of te lui bent om lontjes te plakken, dan hoef je die dingen niet te kopen, maar dat betekend dan nog niet dat die dingen meteen k*tdingen zijn!

Laatst bewerkt:
P

poziloc

Guest
Ze knallen niet sneller dan na 2 seconden (vrij snel, maar in die tijd heb je ze al lang los als je er goed mee omgaat)

En dat weet natuurlijk iedereen!?!?!
Een stuk vuurwerk behoord aan de eisen te voldoen..simpel!

Als je een scheiterd en/of te lui bent om lontjes te plakken, dan hoef je die dingen niet te kopen, maar dat betekend dan nog niet dat die dingen meteen k*tdingen zijn!
deze opmerking slaat als een lul in een bord pap..eigenlijk heel je bericht

ze broc ski²

Registered User
als die dingen niet veilig zijn dan plak je er een lontje zo simpel is dat, je gaat toch ook geen shells afsteken zonder lontje op te plakken?

Cameo

Registered User
Ben ik de enige die constateert dat deze thread zich als een vicieuze circel herhaald? Volgens mij is het nu toch wel duidelijk te lezen hoe het met de Pirat Special is gesteld. Er zijn fans, twijfelaars en mensen (zoals ik) die ze laten liggen. Ieder het zijne. De vertraging is kort te noemen en dus niet geschikt voor consumenten die het product (en de gevaren) niet kennen. Het is en blijft waarschijnlijk een raadsel waarom de vertraging van dit specifieke product niet te verbeteren valt.

Ik denk dat deze thread weer een stuk interessanter kan worden als actuele of anderzins nuttige informatie over de Pirat of Specials wordt toegevoegd. Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.

Groet,
Cameo

Tony

Administrator
Medewerker
Ik snap zoiezo niet dat er nog steeds strijkers in de handel zijn. Er zijn knallers net zo goed en dan met lont die wel voor de nodige veiligheid zorgen. Maar waarschijnlijk is het hebben van strijkers weer nets iets stoerder..

zuen

Registered User
Ik snap zoiezo niet dat er nog steeds strijkers in de handel zijn. Er zijn knallers net zo goed en dan met lont die wel voor de nodige veiligheid zorgen. Maar waarschijnlijk is het hebben van strijkers weer nets iets stoerder..

Helemaal mee eens. Het is meestal ook het feit dat nitraten en vlinders vele malen duurder zijn als je ze bij handelaren koopt. Als je af en toe de prijzen ziet hier:weird:.

Bovenaan