WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

adgertic

Registered User
Ik zat eens te denken he, ja ik loop op de zaken vooruit maar beter te vroeg dan te laat.. Stel het gaat daar in belgie bij Zena goed mis en ze gaan voorlopig niet open of mogen echt maar 1KG de neus gaan verkopen. Kan haokan dan niet een lading overnemen? Meeste sier wat zij hebben mag hier ook of werkt dat zo simpel niet.
Ik vind het een mooi plan. Hoef ik in elk geval niet helemaal daar heen... maar het zal vast niet zo simpel werken ben ik bang.

È La Mia Vita

Jo-Haokan

Registered User
MEGA UITVERKOOP COMBI DEALS

De webshop is aangevuld met COMBI DEALS.
De prijzen zijn geldig t/m 29 febr. daarna zullen verschillende COMBI DEALS wat in prijs gaan stijgen.
De topper is natuurlijk de 5 TRIBAL Cakeboxen voor € 199,95
Daarnaast zijn er nog veel andere mooie COMBI DEALS bekijk het in de webshop.

5xcakebox.jpg

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

adgertic

Registered User
Re: MEGA UITVERKOOP COMBI DEALS

De webshop is aangevuld met COMBI DEALS.
De prijzen zijn geldig t/m 29 febr. daarna zullen verschillende COMBI DEALS wat in prijs gaan stijgen.
De topper is natuurlijk de 5 TRIBAL Cakeboxen voor € 199,95
Daarnaast zijn er nog veel andere mooie COMBI DEALS bekijk het in de webshop.

5xcakebox.jpg

Jo..... wat doe je me aan!?
Top deals zeg! Eens kijken hoe leuk de bankrekening het nog gaat vinden voor het einde van de maand.... ;-)

È La Mia Vita

gijs

Registered User
Wat een topaanbiedingen weer! Van t weekend maar weer een (bij)bestelling plaatsen!

Komen er ook nog aanbiedingen van andere importeurs (of nieuwe producten) aan?

Jo-Haokan

Registered User
MEGA UITVERKOOP LEKKER STOKEN PAKKET

LEKKER STOKEN PAKKET, Leuk voor de jongeren of gewoon voor jezelf.
in een keer klaar voor de hele avond !! (inhoud staat per doosje aangegeven).
Laser Flash (6 stuks), Spinning Blitz (8 stuks), Granata (10 stuks), Grondbloem (25 stuks),Killer Bee (12 stuks), Pili Crackers (50 stuks), Happy Stars (4 stuks), Silver Stars (2 stuks), Kanonslag (100 stuks), Knalrits, Big Bang 100 Schots, Big Bang 400 Schots,Thunderstring 500 Schots, Black Cobrax 9,5 (20 stuks), Ruthless Rockets (10 stuks),Fatal Scrramers (4 stuks), Thunderking (6 stuks), Light Parade (cake 16 schots), Hysteria (cake 13 schots), Scrammer (fluitcake 25 schots), Aansteeklont, Veiligheidsbril.
Dit pakket van €68,40 voor €29,95

Laatst bewerkt:

adgertic

Registered User
Re: MEGA UITVERKOOP LEKKER STOKEN PAKKET

LEKKER STOKEN PAKKET, Leuk voor de jongeren of gewoon voor jezelf.
in een keer klaar voor de hele avond !! (inhoud staat per doosje aangegeven).
Laser Flash (6 stuks), Spinning Blitz (8 stuks), Granata (10 stuks), Grondbloem (25 stuks),Killer Bee (12 stuks), Pili Crackers (50 stuks), Happy Stars (4 stuks), Silver Stars (2 stuks), Kanonslag (100 stuks), Knalrits, Big Bang 100 Schots, Big Bang 400 Schots,Thunderstring 500 Schots, Black Cobrax 9,5 (20 stuks), Ruthless Rockets (10 stuks),Fatal Scrramers (4 stuks), Thunderking (6 stuks), Light Parade (cake 16 schots), Hysteria (cake 13 schots), Scrammer (fluitcake 25 schots), Aansteeklont, Veiligheidsbril.
Dit pakket van €68,40 voor €29,95

Toevallig zullen er dit jaar 2 gasten van 13 aanwezig zijn op de plek waar ik oud en nieuw zal vieren.... zit dit pakket in een aparte zak of doos of krijg ik de hele handel los mee? Want ik vind dit dus wel een heel goed pakket om die gasten cadeau te doen en te laten zien dat je best lol kunt hebben met legaal vuurwerk.......
Maar dan zal ik het 2 keer moeten aanschaffen en dan zijn aparte dozen of tassen wel een pluspunt.

È La Mia Vita

Jo-Haokan

Registered User

Doen we ze in de winkel splitsen in 2 aparte tassen

Toevallig zullen er dit jaar 2 gasten van 13 aanwezig zijn op de plek waar ik oud en nieuw zal vieren.... zit dit pakket in een aparte zak of doos of krijg ik de hele handel los mee? Want ik vind dit dus wel een heel goed pakket om die gasten cadeau te doen en te laten zien dat je best lol kunt hebben met legaal vuurwerk.......
Maar dan zal ik het 2 keer moeten aanschaffen en dan zijn aparte dozen of tassen wel een pluspunt.

È La Mia Vita

adgertic

Registered User

Doen we ze in de winkel splitsen in 2 aparte tassen
Super goed plan. Je kunt dus weer een (bij)bestelling verwachten een dezer dagen. 😂😂😂

Misschien eerst nog maar even overleggen met de moeder van die 2 ventjes. [emoji2] [emoji2] [emoji2]

È La Mia Vita

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zat klaar om mijn eerste bestelling te doen. Kan ik alleen ophalen de 29e op 05.45... Kan dat ook anders Jo? Bv gewoon in de avond op de 29e?

Baron van lunt zu sas

Registered User
Allemachtig, volgens mij is er zoveel misgegaan bij Haokan dat niemand hier post.
Iedereen zit met rode oortjes te lezen bij VWC wat mensen meemaken.
De frustraties zijn hoog opgelopen, dus er mag toch wel wat uitleg verwacht gaan worden.

Ik schaam me eigenlijk een beetje dat bij mij alles redelijk goed is gegaan. Ik heb het middernacht op kunnen halen en zelfs met een beperkt aantal klanten is de uitleverlocatie erg krap.
Maar alles gecontroleerd (dacht ik) en om 00:01 konden we onze auto's inladen, het paste net.
Thuisgekomen kom ik erachter dat de Pro Rockets de 1 versie zijn (3 stuks) en niet de 2 (8 stuks).
Bovendien kom ik thuis met één Immortal Gold teveel. Ik ben altijd goed geholpen door Haokan en met tegenzin mail ik dit door aan hun.
De volgende ochtend heb ik de pijlen omgeruild en de IG weer teruggebracht en terwijl ik dat deed kwam ik dus in een winkel waar alles niet al te lekker ging. Om het maar zachtjes uit te drukken.
Ik kon weer snel verder maar heb toch wel even de tijd gehad om wat freaks te spreken zoals GMP82 en heer H. Pocus.
Ik ben benieuwd hoe Haokan de ontstane storm gaat temmen, ik kan alleen maar bedankt zeggen tegen de winkel en het personeel, bij mij ging alles best goed en snel.
Nog meer freaks met ervaringen dit jaar?

Bovenaan