WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

HocusPocus.Pyro

Registered User
Re: MEGA UITVERKOOP

Tijdens het online zetten van de site is er blijkbaar ook meteen een aanval ingezet.
We proberen nu het ipadres te achterhalen

Jo, ik heb vanaf mijn IP adres wel heel vaak geprobeerd. Dus, ik hoop dat "the powers that be" voorzichtig zijn met het blokkeren van IP adressen. Ik ben als klant gewoon vreselijk enthusiast, en het lijkt misschien wel op een DDOS aanval vanaf mijn IP adres. Just saying.

{ Laat maar, ik ben er in. Aan het afrekenen. En Klaar!. Wel errug jammer er al behoorlijk wat leek weg te zijn...}

Laatst bewerkt:

ramon290

Registered User
Eerste bestelling geplaatst! Wat een prijzen weer..... Helemaal top zo voor de freaks. Al zie ik wel nu op mijn bevestiging gratis vuurwerk staan. Gaat dit wel goed Jo?

Jo-Haokan

Registered User
MEGA UITVERKOOP

Er zijn nog veel winkelwagens die niet afgerekend zijn en die worden om de 90 minuten automatisch terug in de voorraad gezet, dus het kan zijn dat bepaalde producten dan weer te bestellen zijn.

Jo-Haokan

Registered User
MEGA UITVERKOOP

Er kwam toen de shop openging meteen erg veel spam binnen (leek op een aanval) en daarbij was het erg druk en nog steeds druk op de site. Mijn host heeft na 10 minuten 3 extra webservers mee ingeschakeld om de datastroom aan te kunnen.
Jammer genoeg zijn toen verschillende bestellingen (winkelwagens)niet door kunnen gaan.
Ik koop echt zo veel mogelijk in voor de uitverkoop maar ja sommige producten gingen zo snel dat ze ook meteen waren uitverkocht. maar zo te zien in de shop zijn er heel veel mensen nu ook blij. (te zien aan het aantal bestellingen) Vandaag nog extra bijgekocht en die artikelen zullen in de loop van volgende week weer aangevuld zijn. Er worden nog Combi-Deals gemaakt en ik ben altijd opzoek naar interessante partijen die ik op kan kopen. Het jaar is nog jong.

MrXtremeFireworks

Registered User
Doe maar rustig aan hoor Jo! Eerste bestelling is gedaan en moet nu eerst nog sparen voor de volgende!

In ieder geval bedankt voor deze fantastische aanbiedingen. Bijna alle producten 50%+ korting!

adgertic

Registered User
Damn.... De site werkt waardeloos op een mobiel apparaat.... ik kan wel een afhaaldag maar geen tijdstip selecteren.
Oftewel, een deel van de niet afgerekende winkelwagens komt door mij..... kan dus echt vanavond thuis pas bestellen. Hoop dat er dan nog wat is.....

È La Mia Vita

Jo-Haokan

Registered User
Op een Smartphone, IPad of tablet werkt de site soms niet goed. Is nog een aandachtspunt dit jaar.
Er zal best nog wel wat staan in de shop vanavond.

Damn.... De site werkt waardeloos op een mobiel apparaat.... ik kan wel een afhaaldag maar geen tijdstip selecteren.
Oftewel, een deel van de niet afgerekende winkelwagens komt door mij..... kan dus echt vanavond thuis pas bestellen. Hoop dat er dan nog wat is.....

È La Mia Vita

Baron van lunt zu sas

Registered User
Sjowee! Van zes tot half zeven pogingen gewaagd, kwam er 1 keer in en bestelde een Immortal Gold en werd er direct weer uitgeknikkerd zonder te kunnen betalen. Ik had een etentje verzet maar moest om half zeven toch echt weg. Balend weg maar bij terugkomst (wel wat gehaast) kon ik wel de site op...... Leeggeroofd.... Toch nog twee Magnus Maximumzen kunnen bestellen en toen zag ik op de afrekening dat de Immortal Gold er nog op de bestellijst bij stond!
Prettige verrassing! Nog 2 Daisy Beams erbij besteld en ik ben erg blij nu (en heb gemazzeld!)
Bedankt Jo!

Jo-Haokan

Registered User
MEGA UITVERKOOP

In de winkelwagens die niet afgerekend worden zitten nog verschillende boxen
Dus hou het in de gaten als ze terug in de voorraad komen

Dim

Product Beheer
Medewerker
Na een klein half uurtje wachten kon ik eindelijk mijn winkelwagentje vullen! 50cent in het karretje en gehaast liep ik naar het schap met de combiboxen! Ik gooide er meteen maar een Sick Six in, gevolgd door de Magnus Maximus en ik dacht So What! Door het gehaast oppakken en tillen van de boxen had ik een beetje last van een Whiplash! Na het afrekenen gelijk door naar het ziekenhuis waar bleek dat de korting toch wel een echte Bonebreaker was!

Na dit avontuur in die drukke winkel en het ziekenhuis besloot ik om toch nog maar even rustig terug te gaan om te kijken naar wat mooie losse cakes! Als een ware Duitsland Aldi winkel expert wurmde ik me door grote boze mannen en vrouwen heen die als een bezetene de laatste potten probeerde te pakken!

Gelukkig kon ik met mijn hand nog snel wat pakken! Als een Iron Warrior en met het geduld van een Gipsy Water pakte ik het ene na het andere mooie product mee! Uiteindelijk bij de kassa stond ik als een Selestian Dancer een beetje Dark Prophet te betalen!

Moe maar voldaan ging ik naar mijn bedje en bedacht mij dat ik gestreden had als een Nuclear Defender!

Laatst bewerkt:

adgertic

Registered User
Zo. Eerder weg gegaan van de overwerkavond. Alvast mijn eerste bestelling geplaatst. Het gaat erg hard.... blij dat ik een paar dingen alvast heb kunnen bestellen. Nog maar heel veel weken wachten..... 😁

È La Mia Vita

Bovenaan