WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Jo-Haokan

Registered User
WINNAAR BIG BOX

Gefeliciteerd Rens P. afhaalnummer 80 voor Pijnacker, je hebt de 800ste bestelling geplaatst en daarmee de BIG BOX gewonnen.
Hij zit bij je order toegevoegd. Veel plezier er mee en tot ziens in onze winkel in Pijnacker.

Verder loopt de deel en win actie nog steeds op onze facebookpagina. Vind het filmpje leuk en deel hem en maak kans op de
Cakebox Wisdom of Confucius. www.facebook.com/haokanvuurwerk

Per 1 dec gaan de prijzen in de webshop stijgen.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Jo-Haokan

Registered User
HAOKAN op RTL

Haokan op RTL Lifestyle Experience
Zondag 13 dec. RTL4 14.20 uur
Zaterdag 19 dec. RTL5 15.10 uur
Afgelopen vrijdag zijn de opnames gemaakt en is een kort informatief item.

984ecbdd016535e9f0aabacb5174f19a.png

Rolf19

Registered User
Ik wou ook even zeggen super service en ook mij hebben ze geholpen met de spullen in laden. Super snel geholpen ondanks dat ik eigenlijk een uur te vroeg was.
ook nog bakkie koffie gehad helemaal super ��
Bedankt Jo ��

MrXtremeFireworks

Registered User
Om 7 uur 's morgens mn bestelling in Roosendaal opgehaald, was meteen aan de beurt. Bestelling werd netjes gecontroleerd. Werd er ook nog aangeboden om alles in de auto te laden! Top service van Haokan. Bedankt en tot volgend jaar!

GMP82

Zilveren Member
Duurde bij mij ietsje langer. Komt denk ik mede, omdat ik 10 minuten voor mijn tijdvak aanwezig was. Als ik het goed begreep was er een systeem dat men (ongeacht of iemand al in de winkel staat) per tijdsvak bestellingen inpakte. Zo kwam het voor dat een bestelling al kant en klaar naar de balie geschoven werd, zonder dat de ophaler al aanwezig was. Ja, als je dan binnen komt lopen, ben je supersnel geholpen.

Op zich een prima systeem. Mijn wachttijd was wat langer, maar niet zodanig lang, dat ik de huidige systematiek overboord zou gooien.
Bestelling klopte netjes (3 samengevoegde bestellingen). Dus al met al dik tevreden!

Jo-Haokan

Registered User
De beste wensen voor het nieuwe jaar

Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
De decembermaand is weer voorbij en we kunnen zeggen dat het een goed jaar was.
Pijnacker en Oisterwijk gaan super Roosendaal blijft wat achter dus vuurwerkliefhebbers in deze regio bekijk de webshop en profiteer van onze aanbiedingen.
We merken dat online steeds meer besteld wordt en tijdens de verkoopdagen is alles goed verlopen. We hadden totaal iets meer dan 1400 voorbestellingen en volgens onze telling waren er 12 bestellingen niet compleet wat we dan ook meteen hebben opgelost.
Er waren bijna geen wachttijden dus iedereen is wel tevreden wat we gehoord hebben.
Ons voorraadsysteem en webshop werken dus goed. Afgelopen jaar heeft ANO vuurwerk ons systeem ook gekocht en ook hun zijn er erg tevreden over.
Gelukkig zijn er dit jaar meer straatfilmjes van de TRIBAL producten zodat er een beter beeld is van de cakes. Bijna alle cakes zijn 30mm tot 25gram per shot en rond de 500 gram, richtprijs tijdens de decembermaand rond de € 25,- en dat is volgens mij best netjes. We zijn nu bezig met de administratie af te werken en dan aankomende week weer alles tellen zodat de uitverkoop eind van de maand weer kan beginnen.
Natuurlijk zal de webshop weer helemaal gevuld zijn met mooie aanbiedingen.
Ook gaan we weer opzoek naar uitloopproducten waar de shop extra mee kunnen vullen.
Aangezien we erg tevreden zijn met de RUBRO producten zullen we dit jaar hier meer van gaan inkopen ook gaan we bekijken met welke andere importeurs we meer zaken gaan doen.
TRIBAL is nog op voorraad en zal hoogstwaarschijnlijk niet worden aangevuld.
Wel zijn er binnenkort gesprekken voor nieuwe ontwikkelingen maar als dat concreet is zal ik het meteen bekend maken.
In ieder geval iedereen bedankt voor het gestelde vertrouwen in HAOKAN FIREWORKS.
GR. Jo de Laat

Sweet Laker

Registered User
Jullie bedankt voor het mogelijk maken van de mooie aanbiedingen. Heb genoten van het vuurwerk! Op naar een mooi nieuw jaar!

rodepo

Registered User
Ik kreeg alleen het gevoel dat de mensen in roosendaal wat minder productkennis hadden toen ik er was. Voor de rest alles goed geregeld.

Galaxis

Registered User
Net zoals vorig jaar in de ochtend samen met mijn kameraad de bestelling opgehaald in Roosendaal. Dit jaar hadden wij zo goed als heel de tribal lijn maar eens meegenomen met nog wat andere Rubro boxen en de Big box. Wij zijn erg blij verrast hoe de tribal producten presteerde in de straat. De films hiervan probeer ik zo spoedig mogelijk online te zetten.

Wederom goed geholpen in Roosendaal. Helaas was een bestelling niet compleet. Ging om een actiepakket van 4x nightscreamers en 4x sky explosion. In de mijn doos zat echter 2x sky explosion en 1x night screamers. Echter heel snel en netjes opgelost !

Alleen 1 tip, de koffie.... Vorig jaar was deze al niet zo lekker, maar dit jaar was het echt niet weg te krijgen haha ;)

Prima winkel, goede service. !

raymondv

Registered User
Net als verleden jaar, snel geholpen en kon zo mijn spullen ophalen, binnen 5 minuten weer weg (Pijnacker)

Albert, hartelijk dank voor de attentie en het eerste vuurwerk van onze dochter van 4 dagen oud!

Jo-Haokan

Registered User
MEGA UITVERKOOP

Druk bezig met het tellen van de voorraad en zojuist al de eerste extra partij vuurwerk opgekocht. Er zitten hele mooie producten bij waar we ook hele mooie kortingen op kunnen gaan geven. Zoals het er nu uitziet gaan we 22 of 29 januari starten met de MEGA UITVERKOOP.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Prima geholpen weer bij deze winkel.
Bestelling was perfect compleet en van een mede vuurwerk liefhebber heb ik gehoord, dat het heel netjes is opgelost met 2 cakes die niet bij zijn bestelling zaten.
Fijn om merken dat de eigenaren ook vuurwerk liefhebbers zijn.

Ga zo door!

Bovenaan