WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Jo-Haokan

Registered User
Nieuwe webshop online - Introductiekorting TRIBAL producten

De nieuwe webshop is online en we geven een mooie introductiekorting op de TRIBAL producten

Met trots kunnen we melden dat onze nieuwe webshop online is (bij sommigen kan het even duren voordat de niewe webshop te zien is dit heeft te maken met je router kan soms even duren).
Er zitten veel vernieuwingen in zodat wij alle bestelingen beter in beeld hebben en dus kleinere kans op vergissingen, omdat iedere winkel nu een eigen shop heeft en dus ook een eigen voorraad.
Verder is de agenda verbeterd zodat we de afhaalmomenten beter kunnen spreiden en evt kunnen sturen.
vanaf nu worden ook al de bestellingen die je plaatst in 1 afhaalorder verzameld.
daarnaast zitten er nog veel meer geavanceerde tools in.
We hebben de site in een testomgeving goed getest maar als nu hij live is kunnen er nog altijd bugs inzitten.
Mocht je toevallig wat tegenkomen wat niet klopt graag even mailen naar ons jo@haokanvuurwerk.nl
We hebben alle bestellingen overgeheveld van de oude webshop naar de nieuwe en iedereen die een bestelling heeft gedaan in de oude webshop zal morgen een instuctiemail krijgen hoe dat hij in zijn nieuwe account kan komen.

Omdat we sins vorig jaar explosief zijn gegroeit in de verkoop hebben we ook veel geleerd hoe dat we dit jaar de afhandeling in de winkels beter kunnen doen. De webshop is hier ook een onderdeel van.

Verder willen we eigen merk TRIBAL met een feestelijke korting introduceren en deze actie is geldig in de maand oktober.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Laatst bewerkt:

Slomo

Banned
Re: Nieuwe webshop online - Introductiekorting TRIBAL producten

De nieuwe webshop is online en we geven een mooie introductiekorting op de TRIBAL producten

Met trots kunnen we melden dat onze nieuwe webshop online is (bij sommigen kan het even duren voordat de niewe webshop te zien is dit heeft te maken met je router kan soms even duren).
Er zitten veel vernieuwingen in zodat wij alle bestelingen beter in beeld hebben en dus kleinere kans op vergissingen, omdat iedere winkel nu een eigen shop heeft en dus ook een eigen voorraad.
Verder is de agenda verbeterd zodat we de afhaalmomenten beter kunnen spreiden en evt kunnen sturen.
vanaf nu worden ook al de bestellingen die je plaatst in 1 afhaalorder verzameld.
daarnaast zitten er nog veel meer geavanceerde tools in.
We hebben de site in een testomgeving goed getest maar als nu hij live is kunnen er nog altijd bugs inzitten.
Mocht je toevallig wat tegenkomen wat niet klopt graag even mailen naar ons jo@haokanvuurwerk.nl
We hebben alle bestellingen overgeheveld van de oude webshop naar de nieuwe en iedereen die een bestelling heeft gedaan in de oude webshop zal morgen een instuctiemail krijgen hoe dat hij in zijn nieuwe account kan komen.

Omdat we sins vorig jaar explosief zijn gegroeit in de verkoop hebben we ook veel geleerd hoe dat we dit jaar de afhandeling in de winkels beter kunnen doen. De webshop is hier ook een onderdeel van.

Verder willen we eigen merk TRIBAL met een feestelijke korting introduceren en deze actie is geldig in de maand oktober.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Gewoon even adviesprijzen de lucht in gooien om het op een mooie korting te laten lijken?

Verder is de Home site veel te druk en chaotisch. De Webshop is ok al zal ik eens proberen als ik jullie was wat te om kaderen. Alles is maar wit.

sprinkhaan

Registered User
Re: Nieuwe webshop online - Introductiekorting TRIBAL producten

Gewoon even adviesprijzen de lucht in gooien om het op een mooie korting te laten lijken?

Verder is de Home site veel te druk en chaotisch. De Webshop is ok al zal ik eens proberen als ik jullie was wat te om kaderen. Alles is maar wit.

Nee he ! :huh:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wijken de "normale" prijzen op de site nu af dan van de prijzen die eerder op de forums bekend gemaakt zijn??

Jo-Haokan

Registered User
even om verwarring ter verkomen we hebben de vraag al meer gehad.
We hebben adviesverkoopprijzen maar op de forums hebben we de prijzen gezet waar dat we de producten voor verkopen
de verkoopprijzen zijn dus lager dan de adviesverkoopprijzen
en nu in okt hebben we een leuke actie 20% korting op de verkoop (forum) prijzen

Wijken de "normale" prijzen op de site nu af dan van de prijzen die eerder op de forums bekend gemaakt zijn??

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Dus ten opzichte van de advies prijs en de normale verkoopprijs al lager en nu ook nog eens 20% korting?

Dubbel korting dus?

sprinkhaan

Registered User
Heb de site doorgekeken en ik zie mooie prijzen voor mooie producten.
En als het systeem de service verlening verhoogd moet dat helemaal goedkomen.

:smiling:

Moontan

Moderator
Medewerker
Website ziet er keurig uit hoor. Erg overzichtelijk.
En de korting is natuurlijk prachtig.
Mooi ook de mogelijkheid om van verschillende importeurs de producten te kunnen kopen.

GMP82

Zilveren Member
Ik zag de nieuwe stroboscoop signal light van rubro staan, komen er ook nog andere nieuwe rubro producten bij?

Moontan

Moderator
Medewerker
Ook van Haokan Fireworks een nieuwsbrief per email mogen ontvangen met daarin prachtige kortingen voor de producten uit hun nieuwe eigen lijn :Tribal.

Baron van lunt zu sas

Registered User
Mooie bak!

Kan je Rubro Z35 pijlen nog erbij krijgen?
Uiteraard weet ik nog wel een paar pijlen voor te stellen, maar dit schijnt toch ook wel een interessante te zijn.

Bovenaan