WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Jo-Haokan

Registered User
Fluitcake en Knalcake van TRIBAL

Night Screamers

nightscream.jpg
[/IMG]

Sky Explosion

skyexplos.jpg
[/IMG]

meer informatie volgt

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

sprinkhaan

Registered User
Alleen de labels zijn al aantrekkelijk. Ben benieuwd naar de eerste beelden. Hoop dat deze net zo spectaculair worden.

Jo-Haokan

Registered User
Haokan WK actie gaat nog 1 keer door

HAOKAN WK 2014 ACTIE gaat door
Het gaat er om wordt Nederland wereldkampioen of eindigen ze op de 2de of 3de plaats Bestellingen t/m 4 juli doen mee in deze actie.
Het gaat als volgt je plaatst je bestelling
Wordt Nederland wereldkampioen mag je voor 50% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nederland 2de dan mag je voor 20% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nederland 3de dan mag je voor 10% van het bedrag zelf extra vuurwerk uitzoeken
14 juli wordt iedereen gemaild hoe dat je het extra vuurwerk gratis kan bestellen
Het mooie is je kan nooit verliezen want je profiteerd sowieso van onze grote kortingen

Baron van lunt zu sas

Registered User
Re: HAOKAN WK 2014 ACTIE

HAOKAN WK 2014 ACTIE
De meeste vinden het wel leuk om aan een pool mee te doen
Daar hebben we wat op verzonnen,
Het gaat er om wordt Nederland wereldkampioen of eindigen ze op de 2de of 3de plaats
Bestellingen vanaf 22 mei t/m 11 juni doen mee in deze actie.
Het gaat als volgt je plaatst je bestelling
Wordt Nederland wereldkampioen mag je voor 100% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nedrland 2de dan mag je voor 40% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nedrland 3de dan mag je voor 20% van het bedrag zelf extra vuurwerk uitzoeken
14 juli wordt iedereen gemaild hoe dat je het extra vuurwerk gratis kan bestellen
Het mooie is je kan nooit verliezen want je profiteerd sowieso van onze grote kortingen

Toch?

Dim

Product Beheer
Medewerker
Als je besteld hebt tussen 22 mei en 11 juni! En Nederland wint van Brazilië vanavond, dan krijgt u dus 20% extra vuurwerk!

Jo-Haokan

Registered User
HAOKAN WK actie 2014

Nederland heeft een mooie 3de plaats behaald, en iedereen die meegedaan heeft krijgt 20 of 10% extra vuurwerk. We mailen iedereen persoonlijk hoe dit gratis vuurwerk bij je bestelling gaat komen.

Jo-Haokan

Registered User
HAOKAN VUURWERKSHOW KERMIS OISTERWIJK

Ook dit jaar zal Haokan de vuurwerkshow met de kermis in Oisterwijk verzorgen
Woensdag 16 Juli
23.00 uur
Achter gemeentehuis naast kermisterrein te Oisterwijk.
Consumenten vuurwerk plusminus 200 cakes

Puur

Registered User
zijn jullie van plan om dit jaar cat1 vuurwerk in jullie collectie online aan te gaan bieden?
ik ga er van uit dat we om 18.00 uur pas mogen beginnen.
dan kan ik nog met mijn kleine overdags wat afsteken zonder dat piet met de pet achter me staat om een bekeuring uit te schrijven.

Jo-Haokan

Registered User
Dat gaan we nog bekijken maar de kans zit er wel in

zijn jullie van plan om dit jaar cat1 vuurwerk in jullie collectie online aan te gaan bieden?
ik ga er van uit dat we om 18.00 uur pas mogen beginnen.
dan kan ik nog met mijn kleine overdags wat afsteken zonder dat piet met de pet achter me staat om een bekeuring uit te schrijven.

Bovenaan