WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Slomo

Banned
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

Ondanks dat je als koper aardig wat rechten heb gebeurt het te weinig dat een winkel zulke stappen neemt.

Meer dan een goede zaak, en ik hoop dat jullie als haokan zijnde het ook kunnen verhalen op Schuurmans. Ben blij dat een groot gedeelte van mijn geld hier terecht komt! Een normale winkel kan toch nog in Nederland..

Voor de andere grote winkels in Zuid Holland waar ik kwam/kom neem even een voorbeeld aan deze winkel. De service, de eerlijkheid, het mee denken, de stunts, de show etc etc helemaal top!

Stefan Tetteroo

Registered User

Ik heb gelukkig nog 2 van vorig jaar staan, maar ik vind dat Haokan dit erg netjes oplost! Dit zie je niet bij elke vuurwerkwinkel.

Pancake77

Registered User

Ik heb gelukkig nog 2 van vorig jaar staan, maar ik vind dat Haokan dit erg netjes oplost! Dit zie je niet bij elke vuurwerkwinkel.

Nu komt het toevallig aan het licht wegens de Demo en natuurlijk een top oplossing!

Maar ik twijfel ten zeerste of Schuurmans (indien ze natuurlijk op de hoogte zijn gebracht, waar ik wel van uit ga) een memo aan hun verkooppunten doet toekomen met de mededeling dat de Falcon 2013 een slechte badge betreft.
Mag Schuurmans trouwens winkeliers verplichten bij zulke slechte batch de prijs te verlagen of is dat aan de winkelier zelf?

Jo-Haokan

Registered User

Nu komt het toevallig aan het licht wegens de Demo en natuurlijk een top oplossing!

Maar ik twijfel ten zeerste of Schuurmans (indien ze natuurlijk op de hoogte zijn gebracht, waar ik wel van uit ga) een memo aan hun verkooppunten doet toekomen met de mededeling dat de Falcon 2013 een slechte badge betreft.
Mag Schuurmans trouwens winkeliers verplichten bij zulke slechte batch de prijs te verlagen of is dat aan de winkelier zelf?

Dat is aan de winkel zelf, wij willen prijs/kwaliteit handhaven
Maar ook een importeur is er niet blij mee als bepaalde producten niet goed presteren want ook hij wil tevreden winkeliers hebben

Tony

Administrator
Medewerker

Er is maar 1 falcon geschoten dus wie zegt dat de hele batch niet goed is.
Het blijft handwerk dus ik wacht nog even wat demo's af.

Jo-Haokan

Registered User
Actie Haokan Roosendaal

Speciaal voor Haokan Roosendaal een leuke actie
Print uit en neem mee

Page_1_advert_voetbaljournaal_264x187_DEF.jpg

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

shinji

Moderator
Medewerker
Vanmiddag ff langsgeweest, topwinkeltje hoor. Deze Brabanders weten hoe het hoort om de klanten tevreden te stellen.

Freddy

Registered User
Vandaag om 17.00 uur kon ik mijn bestelling ophalen. Samen met dochterlief van 2,5 op tijd weg gegaan vanwege drukte en rond 16.45 uur gearriveerd bij de Haokan.
Het was erg druk, maar met zo'n klein afhaal centrum lijkt het al snel druk. Binnen was het ook stampesvol!!! Mensen konden er amper uit met bestellingen. In een half uur tijd heb ik circa 2 meter naar voren kunnen komen en was ik nog niet eens binnen. Er gebeurde maar vrij weinig achter de balie, hier en daar kon je de irritaties aflezen van de gezichten en zodra er weer personeel verscheen met een bestelling trokken alle gezichten richting de balie.
Sommige bestellingen waren niet eens goed/compleet en duurde het voor mijn gevoel weer een eeuwigheid tot die ene ontbrekende colour pearl weer was aangevuld.
Na 45 min. wachten sprak ik iemand aan hoelang hij al stond te wachten.....een dikke uur namelijk!! Ik stond nog 3 meter van de balie met nog 15 man om me heen.....toen dacht ik.. Wat doe ik hier. Als ik had geweten dat het zolang zou duren was ik niet met me dochter langs gekomen.
De groeten, ik loop naar de winkel en leg het hele verhaal uit over de lange wachttijd plus dat ik met me kleine sta...die ook nog moet eten en slapen. Ik stelde voor of ik op een ander moment de bestelling kon afhalen.
Ze waren begripvol en vonden het geen probleem om een ander keer te komen en wilde voor de zekerheid nog even een kijkje nemen in de bunker of de bestelling klaar stond.
Toevallig stond deze klaar en wilde iemand van het personeel mij nog helpen met het brengen van de bestelling naar de auto toe.

Al met al....heb mijn bestelling dus in huis en ben netjes geholpen. Dat is een pluspunt!! Hopelijk kan het een volgende keer sneller verlopen (had begrepen dat er wat problemen waren met bestellingen en voorraden) want kom hier nog wel graag terug.

rodepo

Registered User
ik was vandaag in roosendaal om 9.00
Ik had het gevoel dat het personeel wat onervaren was, maar ze waren wel super beleefd en welwillend.
het was even zoeken om al mijn bestelingen te vinden. Maar ja dat krijg je met 5 verschillende bestelbonnen :tounge:.
gelukkig was het nog niet druk binnen en was ik dus zo weer buiten.

MrXtremeFireworks

Registered User
Vandaag ook in Roosendaal m'n bestelling opgehaald, stond letterlijk binnen 2 minuten weer buiten. Ook werd de bestelling netjes door het personeel gecontroleerd. Volgend jaar bestel ik hier zeker weer!

Galaxis

Registered User
Vanmorgen vroeg 09:00 de eerste bestelling opgehaald bij Haokan Roosendaal. Het personeel moet duidelijk nog even inspelen op elkaar voor mijn gevoel. Helaas was er een product niet op voorraad wat ik had besteld ( magic moments , bestelling in oktober geplaatst. ) maar dat mag de pret niet drukken.

Ik hoop dat een maandag mijn andere bestellingen wel helemaal op voorraad zijn.

Wat betreft de winkel, het is een klein pand op een indusstrieterrein in Roosendaal. Ik vrees dat ze er snel uit zullen groeien. De showroom boven is prima ingericht en het personeel heeft verstand van zaken. De afhaalruimte beneden is wat aan de krappe kant wat vooral met controleren van grotere bestelling soms iets wat chaotisch is.

Al met al een prima winkel met goede service.

Jo-Haokan

Registered User
eerste verkoopdag voorbij

De eerste verkoopdag zit erop, jammer genoeg niet vlekkeloos verlopen.
Missende producten en te lange wachttijden onze excuses hiervoor.
We wisten dat het erg druk ging worden aangezien onze bestelmappen flink vol zaten.
en als dan de leveringen niet kloppen die we van de importeurs aangevoerd krijgen
zitten we meteen met een groot probleem en wordt de afhandeling van een bestelling onnodig lang vertraagd
(oplossingen zien te vinden voor vervangers etc.)
We hebben het zelf misschien ook wel wat onderschat en we hadden bepaalde zaken wat beter kunnen regelen
Bv tenten kunnen zetten voor controles van bestellingen etc zodat de doorloopsnelheid aan de balie hoger had kunnen zijn, in ieder geval een wijze les waar we volgend jaar beter mee moeten omgaan.
Haokan is afgelopen jaar explosief in verkoop gestegen en we willen ook echt iedereen tevreden naar buiten zien gaan voor ons zijn het echt groeiproblemen.
Gelukkig is de algemene berichtgeving toch positief maar we weten nu wat ons te doen staat willen we nog verder groeien.
morgen weer alles bevoorraden en dan maandag er weer fris tegenaan.

Topgun1984

Registered User
@Jo,

Ik stond zelf in de rij en heb me ondanks het wachten uitstekend vermaakt. De service was gewoon goed zeker toen ze koffie kwamen brengen (misschien steekt dat een beetje een hart onder de riem). Heb nog met de lieftallige dame even gepraat en snap het volkomen dat dit alles hoofdzakelijk buiten jullie schuld om is. Helaas was mijn Hurricane niet voorradig, maar goed opgelost door jullie team (chappeau)...

Vond het een beetje jammer dat mensen toch geirriteerd werden van het lange wachten. Meestal is het op zo'n dag dat als een ding fout gaat, alles fout gaat. Zand erover en volgend jaar maar weer even bekijken.

bonbridge1

Registered User
Re: eerste verkoopdag voorbij

De eerste verkoopdag zit erop, jammer genoeg niet vlekkeloos verlopen.
Missende producten en te lange wachttijden onze excuses hiervoor.
We wisten dat het erg druk ging worden aangezien onze bestelmappen flink vol zaten.
en als dan de leveringen niet kloppen die we van de importeurs aangevoerd krijgen
zitten we meteen met een groot probleem en wordt de afhandeling van een bestelling onnodig lang vertraagd
(oplossingen zien te vinden voor vervangers etc.)
We hebben het zelf misschien ook wel wat onderschat en we hadden bepaalde zaken wat beter kunnen regelen
Bv tenten kunnen zetten voor controles van bestellingen etc zodat de doorloopsnelheid aan de balie hoger had kunnen zijn, in ieder geval een wijze les waar we volgend jaar beter mee moeten omgaan.
Haokan is afgelopen jaar explosief in verkoop gestegen en we willen ook echt iedereen tevreden naar buiten zien gaan voor ons zijn het echt groeiproblemen.
Gelukkig is de algemene berichtgeving toch positief maar we weten nu wat ons te doen staat willen we nog verder groeien.
morgen weer alles bevoorraden en dan maandag er weer fris tegenaan.
Dat je op je verkoopdagen de moeite neemt om op een forum te reageren zegt genoeg over je instelling. Gaat vast goed komen, succes.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Re: eerste verkoopdag voorbij

Ik denk dat ook niet aan jullie ligt.
Je houdt rekening mee, dat alles wat je besteld hebt bij de importeurs ook geleverd wordt.
Maar als dat niet gebeurt heb je als verkoper een groot probleem, wat je zelf moet oplossen.

Onderschat misschien wel, maar het is jullie eerste jaar.
Het klinkt als een standaard zinnetje, maar alle begin is moeilijk.

Succes maandag!

Laatst bewerkt:

Stellingwerf

Registered User
Zaterdagmorgen in Oisterwijk geweest. Omstreeks 09:15 uur naar binnengegaan. Was één klant voor mij. Vriendelijk en snel geholpen. Samen met de meneer de bestelling gecontroleerd. Stond binnen 10 minuten weer buiten!

Bovenaan