WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Jo-Haokan

Registered User
Webshop storingen

Afgelopen week is onze webshop 2 maal offline geweest wat natuurlijk voor jullie en voor ons echt lastig is.
Na lang speurwerk naar de oorzaak hiervan blijkt dat er iemand actief is die moetwillig met een programma de webshop heeft verstoord.
Onze webmaster heeft hierbij zijn datums/tijdstippen/ip adres zijn provider en welk programma hij hierbij gebruikt verzameld.
Nu lees ik dat andere vuurwerk websites de laatste tijd ook last hebben gehad van dat hun site offline is gegaan. (misschien dezelfde oorzaak).
Diegene is er denk ik niet van bewust wat hij hiermee veroorzaakt.
Om dit verder in de toekomst tegen te gaan hebben wij geen andere keus gehad om de info door te geven aan zijn provider.
Wat de provider ermee doet is niet aan ons. (een waarschuwing zou voor ons al voldoende zijn)
Hopelijk is het hiermee opgelost.
Mochten er meer vuurwerkwebsites zijn die hier ook last van hebben gehad dan kunnen ze met mij contact opnemen voor onze bevindingen

sprinkhaan

Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

Hiervan zou ik dus gewoon een aangifte doen bij de politie. Beschadiging van persoonlijk eigendom, derving van omzet enz. Ik zou hier niet terughoudend in zijn als ik jou was, goeie les voor de volgende die deze gekkigheid uit wil halen.

Jo-Haokan

Registered User

Hiervan zou ik dus gewoon een aangifte doen bij de politie. Beschadiging van persoonlijk eigendom, derving van omzet enz. Ik zou hier niet terughoudend in zijn als ik jou was, goeie les voor de volgende die deze gekkigheid uit wil halen.

We hopen dat een melding bij zijn provider genoeg zal zijn

Jo-Haokan

Registered User
WEBSHOP AANBIEDINGEN

De MEGA UITVERKOOP loopt na 10 maanden bijna op zijn einde.
Het was een jaar van veel extra werk maar dat hebben we met veel plezier gedaan.
Je kan je eigen voorstellen dat een heel jaar orders verzamelen, inkopen doen, transporten regelen, opslag en de voorraad goed in de gaten houden en dan er voor zorgen dat alle bestellingen in de laatste 3 dagen de deur uit moeten dat dat nogal een logistieke uitdaging is. Daarnaast is er nog een bunker in Oisterwijk bijgebouwd en hebben we nog twee winkels overgenomen. Tot zover kunnen we melden dat we alles goed onder controle hebben.
De voorbereidingen voor de winkelinrichtingen en alles wat daar bijhoort zijn in volle gang.
Over twee weken gaan van de meeste producten de prijzen stijgen dus profiteer er nu nog van.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Dim

Product Beheer
Medewerker

Het minimale bestelbedrag was eerst 75euro en is verlaagd naar minimaal 50euro. Je kan dus pas bestellen bij een besteding van 50euro of meer.

Nikoken1

Registered User

Het minimale bestelbedrag was eerst 75euro en is verlaagd naar minimaal 50euro. Je kan dus pas bestellen bij een besteding van 50euro of meer.

Ik heb al 4 bestelling gedaan dus weet ik ;), maar ik vraag mij af of dat nog zo blijft of gaat het minimale bestelbedrag om laag zo dat mensen ook voor iets minder kunnen gaan bestellen.

passion fruit

Registered User
Re: WEBSHOP AANBIEDINGEN

De MEGA UITVERKOOP loopt na 10 maanden bijna op zijn einde.
Het was een jaar van veel extra werk maar dat hebben we met veel plezier gedaan.
Je kan je eigen voorstellen dat een heel jaar orders verzamelen, inkopen doen, transporten regelen, opslag en de voorraad goed in de gaten houden en dan er voor zorgen dat alle bestellingen in de laatste 3 dagen de deur uit moeten dat dat nogal een logistieke uitdaging is. Daarnaast is er nog een bunker in Oisterwijk bijgebouwd en hebben we nog twee winkels overgenomen. Tot zover kunnen we melden dat we alles goed onder controle hebben.
De voorbereidingen voor de winkelinrichtingen en alles wat daar bijhoort zijn in volle gang.
Over twee weken gaan van de meeste producten de prijzen stijgen dus profiteer er nu nog van.

Hoi Jo,

Op welke datum gaan de prijzen exact omhoog van de webshop? Lijkt me handig om te weten zodat de geïnteresseerden nog tijdig hun bestelling kunnen plaatsen.
Dank voor je antwoord alvast en succes met alle voorbereidingen in de winkel en achter de schermen.
Tot volgende maand in pijnacker!

gr, Tommy

Jo-Haokan

Registered User
Re: WEBSHOP AANBIEDINGEN

Hoi Jo,

Op welke datum gaan de prijzen exact omhoog van de webshop? Lijkt me handig om te weten zodat de geïnteresseerden nog tijdig hun bestelling kunnen plaatsen.
Dank voor je antwoord alvast en succes met alle voorbereidingen in de winkel en achter de schermen.
Tot volgende maand in pijnacker!

gr, Tommy

Nog niet op de dag bekend maar zal eind november zijn
ik zet hier nog wel een berichtje

luukie

Registered User

Super dat jullie dit heel het jaar gedaan hebben. Staat nu het volledige assortiment met oude artikelen erop. Of worden we nog een keer verrast met leuke dumpprijzen?

Jo-Haokan

Registered User

Super dat jullie dit heel het jaar gedaan hebben. Staat nu het volledige assortiment met oude artikelen erop. Of worden we nog een keer verrast met leuke dumpprijzen?

Dumpprijzen zullen hoogstwaarschijnlijk dit jaar niet meer voorkomen

Jo-Haokan

Registered User
New Moon in webshop

Nadat we de geweldige beelden hebben gezien van de New Moon (Royal fireworks)
Hebben we besloten deze ook in te kopen en staat nu dan ook in de webshop
voor wat ons betreft de beste Crackling cake van Nederland.

AWG

Registered User

wat een ding zeg:surprised:, synoniem voor jullie opzet dit jaar en voor de toekomst,

heb nog paar dingetjes op het oog:hehe!:

nu maar hopen dat ik straks nog op tijd ben ermee.

Laatst bewerkt:

Slomo

Banned

Holy shit,,, Die is echt bizar:D... Te bizar eigenlijk... Wel CE gekeurd? Aangezien Rubro half huilend de secret salute ***** heeft om hem door de keuring heen te laten komen..:D

Dim

Product Beheer
Medewerker

Misschien wel niet voor dit forum bedoelt, maar een heel mooi gebaar van HAOKAN!

1454930_669885793043751_2074395701_n.jpg

Jo-Haokan

Registered User
3 FM SERIOUS REQUEST

Al weer een tijd geleden hadden we een melding gemaakt dat Haokan Fireworks meedoet met 3FM Serious Request en dat we van iedere voorbestelling € 1,- gaan doneren aan het goede doel.
Dit om de vuurwerkbranche in een beter daglicht te zetten (er is al genoeg negatieve media hierover)
We kunnen melden dat we ondertussen al over de € 1000,- zitten en dat de teller t/m 26 dec. zal blijven doorlopen.
Dit alles is al mogelijk gemaakt door jullie.

Tevens is de laatste week in gegaan voor alle kortingen in onze webshop

Bovenaan