hardcore0438
Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)
De site leeft weer !
De site leeft weer !
Hiervan zou ik dus gewoon een aangifte doen bij de politie. Beschadiging van persoonlijk eigendom, derving van omzet enz. Ik zou hier niet terughoudend in zijn als ik jou was, goeie les voor de volgende die deze gekkigheid uit wil halen.
Het minimale bestelbedrag was eerst 75euro en is verlaagd naar minimaal 50euro. Je kan dus pas bestellen bij een besteding van 50euro of meer.
blijft de minimale besteding nog 50E? dank u
De MEGA UITVERKOOP loopt na 10 maanden bijna op zijn einde.
Het was een jaar van veel extra werk maar dat hebben we met veel plezier gedaan.
Je kan je eigen voorstellen dat een heel jaar orders verzamelen, inkopen doen, transporten regelen, opslag en de voorraad goed in de gaten houden en dan er voor zorgen dat alle bestellingen in de laatste 3 dagen de deur uit moeten dat dat nogal een logistieke uitdaging is. Daarnaast is er nog een bunker in Oisterwijk bijgebouwd en hebben we nog twee winkels overgenomen. Tot zover kunnen we melden dat we alles goed onder controle hebben.
De voorbereidingen voor de winkelinrichtingen en alles wat daar bijhoort zijn in volle gang.
Over twee weken gaan van de meeste producten de prijzen stijgen dus profiteer er nu nog van.
WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL
Hoi Jo,
Op welke datum gaan de prijzen exact omhoog van de webshop? Lijkt me handig om te weten zodat de geïnteresseerden nog tijdig hun bestelling kunnen plaatsen.
Dank voor je antwoord alvast en succes met alle voorbereidingen in de winkel en achter de schermen.
Tot volgende maand in pijnacker!
gr, Tommy
Super dat jullie dit heel het jaar gedaan hebben. Staat nu het volledige assortiment met oude artikelen erop. Of worden we nog een keer verrast met leuke dumpprijzen?