WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

sprinkhaan

Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

Ik hoop dat het een beetje meezit , want dan wil ik mischien een aanvraag doen voor een karton van deze geweldenaars.

bridge

Bronzen Member

is er kans dat die dikke 25schots cake, de hardste knal van Nederland, ook komt? dat is de echte topper!

bridge

Bronzen Member

er zijn twee salute cakes van schuurmans/shockwave. is dit dan wel die hele harde?

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member

Jullie hebben helemaal gelijk dit is de harde. Ik was in de war mogelijk ook omdat kennelijk de adviesprijs verlaagd is. Deze cake was vorig jaar 39,95 en nu 32.95 kennelijk en dat was die andere vorig jhaar.

Anyway: bestellen die hap!!!!

Jo-Haokan

Registered User
Re: WEBSHOP UPDATE

Beste Jo,

Kun je SVP een linkje geven van de extra aanbiedingen? Misschien een beetje suf, maar ik heb een aantal keer al het idee dat ik die aanvullingen niet kan vinden terwijl ik best wel wat zit te zoeken.

Groeten, Hocus

Van zena net toegevoegd (misschien zijn er al weer wat uitverkocht
perfection, death proof, serial killer, paranoid lunatic, romense kaars 50 balls, screaming devil, asian dream
gr jo

Jo-Haokan

Registered User
WEBSHOP STORING

wegens technische storing bij het bedrijf dat onze webshop host is de shop tijdelijk niet bereikbaar
we zijn aan het kijken hoe dat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Jo-Haokan

Registered User
Nieuwe winkel/showroom Haokan Oisterwijk

Haokan Oisterwijk heeft een nieuwe winkel/showroom
Aangezien het pand in de Beneluxstraat te klein begint te worden voor winkel met afhaalbalie
Hebben we vanaf nu de zaak gesplitst De nieuwe winkel is aan de Sprendlingenpark 36 in het pand van
" Van der Kruijs Scooters" Hier is de winkel ingericht en zijn de kassa's en aan de overkant loopt een korte straat naar ons bekende adres aan de Beneluxstraat. Dit pand fungeert dan als afhaalbalie.
We zitten in het nieuwe pand op een super locatie (naast de Praxis/Karwei) met veel ruimte voor de winkel en denken hiermee meer service te kunnen verlenen.
Hieronder 2 impressie foto's.

9cadcdcdb602d4e2626527f8df256f77.jpg

e3d0dfe479965114a6211c48c26e7a2d.jpg

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Laatst bewerkt:

Jo-Haokan

Registered User
Webshop offline

We hebben pech maar de webshop is tijdelijk buiten bedrijf
We zijn bezig met een oplossing Maar kan zijn dat de site pas maandag ochtend weer online is

Bovenaan