WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Re: MEGA DUMPKORTINGEN

Krijgen jullie ook nog een normale collectie met evt wat leuke acties?

Zena was extra? En de rest is uit 2008 gemiddeld en volgens mij is het allemaal rest voorraad wat jullie hebben opgekocht:s..

demotivational-posters-quadruple-facepalm.jpg

Slomo

Banned

Hebben we nu dan een abnormale collectie??
We zijn nu de voorraad aan het inkrimpen met flinke kortingen. En we hebben dit jaar inderdaad flink ingekocht wat niet CE is en die spullen hebben we dit jaar al flink wat mensen blij gemaakt.
Ook hebben we nu veel producten van vorig jaar en de nieuwe collectie's van Rubro, Royal, Lesli, en Zena/Burnit
De gehele collectie zena/burnit is te bestellen via de zena website en dan 1 van onze winkels kiezen
Op nieuwe producten geven wij weinig tot geen kortingen.
Alles wat wij met hoge kortingen in kunnen kopen bieden wij ook met hoge kortingen aan.
Op nieuwe producten van dit jaar krijgen we geen korting en dus geven we op die producten weinig tot geen korting
We willen graag wat verdienen ipv kg's vuurwerk door te schuiven dit is een bewuste keuze die we maken.

Nou ik vind toch echt dat er in deze collectie een hele hoop slechte cake's en pijlen zitten. Had gehoopt op een beknoptere collectie met super sterk vuurwerk, en had het idee dat de collectie zoals hij nu was gewoon een soort van outlet was die in november plaats ging maken voor een ''echte'' collectie..

Slomo

Banned

Ben ik blij dat hij zolaat in het jaar komt kijken :p zijn de mooiste aanbiedingen opgekocht door onder andere mij :hehe!:

Zou toch wat zijn als ik de snoepjes al in maart heb besteld bij Hoakan... Heb ik het zelf ook allemaal opgekocht..

Als je nou iemand ziet met een hele lading degelijke dump cake's bij Haokan mag je mij aanspreken ;)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

Zou toch wat zijn als ik de snoepjes al in maart heb besteld bij Hoakan... Heb ik het zelf ook allemaal opgekocht..

Als je nou iemand ziet met een hele lading degelijke dump cake's bij Haokan mag je mij aanspreken ;)

Een hele goede zet van Haokan om in het begin van het jaar al te beginnen met het verkopen van dump cakes! Er zaten een paar juwelen bij!

Begrijp je opmerking over het assortiment wel enigszins, maar ze hebben wel degelijk goede en leuke stukken vuurwerk! Er staat best wat nieuw vuurwerk bij!

Het is voor jou misschien niet handig maar waarom pak je niet gewoon een andere winkel erbij om te bestellen, waar jij wel vind wat je zoekt?

HAOKAN ga zo door! Super wat je doet voor de freaks!

Slomo, succes! Tot het eind van het jaar!

AWG

Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

Haokan biedt nog net geen gratis vuurwerk aan (ik heb een lijst vol met toppers van 1500 euro waar ik 650 euro voor heb moeten aftikken)
waar krijg ik 850 euro korting op m,n spullen??.

Dit is een vuurwerkjaar waar ik jarenlang dromen van gehad heb, serieus waar.
Andere dromen dat de vuurwerkshop dicht is en ze te laat zijn met kopen , ik heb altijd dit soort dromen gehad, dat ik bij de kassa kwam en ze zeiden: geeft u maar dat beetje geld wat u nu heeft dan doen wij er nog eens wat extra,s bij.:smiling:
kan dat ook weer van mijn bucketlist:tounge:

en ik sta niet voor mezelf in dat als er nog iets voorbij komt schuiven voor een ''nano-prijsje'' dat ik dan weer wil profiteren.

Jo-Haokan

Registered User

Nou ik vind toch echt dat er in deze collectie een hele hoop slechte cake's en pijlen zitten. Had gehoopt op een beknoptere collectie met super sterk vuurwerk, en had het idee dat de collectie zoals hij nu was gewoon een soort van outlet was die in november plaats ging maken voor een ''echte'' collectie..

Wij kunnen natuurlijk de gehele collectie van diverse importeurs in de website zetten en dan kijken wat er besteld wordt
Wij zetten alleen spullen in de webshop die we ingekocht hebben.
en ja wij zijn met een groot gedeelte een outlet.
Of dat iets slecht of goed is wordt meestal bepaald door de verkoopprijs

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Me too. Gewoon te laat met bestellen geweest. Kom elke keer ook niet aan de 50 euro omdat er druppelsgewijs dingen bijkomen.

GMP82

Zilveren Member

Ik had er gelukkig al 3 veilig gesteld.. was ook al mooie aanbieding.

Ik doe nog steeds heel erg m'n best om me in te houden :p

paulus01

Registered User

Going loco heb ik paar maanden geleden al 2 keer gekocht - had deze nog wel bij willen halen, maar idd, ook hier te laat.
Wel op de gok 2 keer de setjes purple haze, esprit en lemon climax gekocht. Voor 43,90 6 potten van 285 gram zal ik me geen bult aan vallen gok ik.
En oranje stadion fakkels, ook leuk ;)

Jo-Haokan

Registered User
MEGA DUMPPAKKET

Eenmalig DUMPPAKKET

Heavy 3 Pakket 3x 16 schots 16,50
4-16 Pakket 4 x 16 schots 52,50
Ultimate Golden Cracker 2000 knal 8 x 14,95 = 119,60
Crossfire Wolff 87,95
Money Maker Pakket 29,95
Green Sky Action 7,90
Hollandse Glorie 9,50
Worms 2 x 4,95 = 9,90
Days of Summer 4,95
Royal Palace 5x 9,95= 49,75
Three of a Kind (setjes van 3 kleine cakes) 8 x 6,95= 55,60
Danger Zone (kaboom) 19,95
Devils Pray (kaboom) 2x 44,95= 89,90
Volcano 3 x7,95=23,85
Top Gear 2 x 14,95 = 29,90
Pyrocracker 2x 24,95 = 49,90

47 cakes van groot naar klein
1 familie pakket
10 knalmatten/rollen
9 fonteinen
Totaal advies verkoopprijs 650,- nu voor € 175,-

Van dit pakket is er maar 1 stuur een mailtje naar jo@haokanvuurwerk.nl

VOOR MEER ACTIE'S EN DUMPKORTINGEN
WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User

prachtig dump-pakket Jo:hehe!:

heb ook inmiddels al weer wat besteld,

Laatst bewerkt:

Jo-Haokan

Registered User
Re: MEGA DUMPPAKKET

Eenmalig DUMPPAKKET

Heavy 3 Pakket 3x 16 schots 16,50
4-16 Pakket 4 x 16 schots 52,50
Ultimate Golden Cracker 2000 knal 8 x 14,95 = 119,60
Crossfire Wolff 87,95
Money Maker Pakket 29,95