WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

AWG

Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

Nee geen probleem Jo rustig aan.:hehe!:

Die niet vraagt die niet weet,
Nu kan ik er rekening mee houden en nu even iets van wat ik gespaard heb opzij leggen daarvoor.

Vind het wel fijn dat lekker gespreid bestellen,
Zoals gisteren toch nog 20 rocketboom pijltjes waar ik op zat te azen te pakken gekregen.
Terwijl mijn andere gehoopte aankoop die professional style pijlen schoon op waren.
tja shit happens.:hehe!:

Jo-Haokan

Registered User

Ben even een weekje weg geweest, we wachten nu op de nieuwe VWT/ZENA producten om onze webshop mee aan te vullen, verder zullen we nog wat actiepakketten gaan maken. Na het weekend zullen wel de prijzen van verschillende producten wat gaan stijgen, maar de minimale bestelorder zal van €75,- naar €50,- gaan

Moontan

Moderator
Medewerker

Ben even een weekje weg geweest, we wachten nu op de nieuwe VWT/ZENA producten om onze webshop mee aan te vullen, verder zullen we nog wat actiepakketten gaan maken. Na het weekend zullen wel de prijzen van verschillende producten wat gaan stijgen, maar de minimale bestelorder zal van €75,- naar €50,- gaan

Jo; ik heb al wat films zien tegenkomen van de nieuwe VWT/Zena producten; ik denk dat de bestellingen zullen gaan stijgen de komende periode!!

funkie x

Registered User

zojuist weer wat besteld, nogmaals geweldig wat een prijzen! de minimale order prijs verlagen is ook een goede zet, zo kunnen mensen ook makkelijker tussendoor nog bestellen, top!!

peter042

Registered User

Jo; ik heb al wat films zien tegenkomen van de nieuwe VWT/Zena producten; ik denk dat de bestellingen zullen gaan stijgen de komende periode!!

Ik zie de nieuwe producten van VWT nog niet staan op de website.
Waar staan ze?

Jo-Haokan

Registered User

Ik zie de nieuwe producten van VWT nog niet staan op de website.
Waar staan ze?

Aankomende week hebben we afspraken met VWT/ZENA en volgende week tijdens de zena trophy is er ook een demo van zena Nederland. Daarna zullen we bekijken welke producten we gaan toevoegen in ons assortiment.
Maar dat er producten bijkomen is 100% zeker.

ramon290

Registered User

Minimale ordergrootte naar €50,- :tounge:

Prices went up:sad:

Nu nog de beloofde actiepakketten:happy:

ThunderBall

Registered User

Vanmiddag mijn 2de bestelling bij Haokan vuurwerk geplaatst, de Royal Fireworks jubileumbox (196 shots), wel al mijn principes overboord gegooid aangezien ik er nog helemaal niets van gezien heb, oja ook nog het Junior starters Pakketje.:hehe!:

sprinkhaan

Registered User

Komt er binnenkort mischien nog een kortingsactie ? (percentage korting)

Laatst bewerkt:

Jo-Haokan

Registered User

Ik zou zeggen tot op de ZENA Trophy het zal een gezellige dag (en nacht) worden morgen
Kees en ik slapen op de camping (camper geregeld)

edje30

Registered User

Zojuist mijn bestelling geplaatst (zie mijn bestellijst) voor €135 super simpel.

Jo-Haokan

Registered User
ZENA/VWT/BURN IT

De afspraak met zena/vwt zou vandaag zijn maar is verzet naar vrijdag
Dus nog even wachten met de nieuwe zena/vwt producten.
De BurnIt producten gaan wij ook verkopen maar dan wel via de site van zena.
Aanstaande vrijdag zal alles duidelijk worden.
(wachten is ook mijn sterkste punt niet)
Verder zijn we al bezig met het klaarzetten van de voorbestellingen zodat we zeker weten dat ons voorraadprogramma geen steken heeft laten vallen.
We gaan nadat we alle bestellingen klaar hebben gemaakt (gecheckt hebben) opnieuw bekijken met welke producten we nog mooie aanbiedingen kunnen maken.

Jo-Haokan

Registered User
WEBSHOP UPDATE

Niewe ZENA producten zijn toegevoegd, Pyro's Myth, Heroic Strike, High Lighter, Brocade Willow Tip, Raw Whisler, ZENA Revolution, ZENA Triumph. (Er zullen deze week nog wat extra producten worden toegevoegd)

Aankomende week worden onze winkels bij ZENA Nederland geplaatst zodat via de zena site de complete collectie kan worden besteld incl. de BURN IT Producten.

Verder zal deze week duidelijk worden of dat we een vierde winkel erbij krijgen.

We zijn druk bezig met al de voorbestellingen al klaar te maken zodat we daarna kunnen bekijken wat we nog met megakorting kunnen aanbieden.

De voorbereidingen voor onze productdemo 30 nov in Pijnacker met consumenten en profshow (t/m 5 inch)
zijn in volle gang we hebben bij de gemeente nog wat afspraken betreft de veiligheids afstanden.

Veel producten in de Mega Uitverkoop zijn bijna uitverkocht dus wacht niet te lang met bestellen.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Galaxis

Registered User

TOP winkel. Heb er nu al 2 bestellingen geplaatst. Ophalen in roosendaal. Ben benieuwd 30 december.

fresh

Registered User

vraag: Wanneer ik een bestelling doe via zenavuurwerk.nl met Haokan pijnacker als dealer is er dan een mogelijkheid dat ik deze op hetzelfde moment ophaal als een bestelling via de Haokansite?

Bovenaan