WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Jo-Haokan

Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

vraag: Wanneer ik een bestelling doe via zenavuurwerk.nl met Haokan pijnacker als dealer is er dan een mogelijkheid dat ik deze op hetzelfde moment ophaal als een bestelling via de Haokansite?

ja wij zullen nakijken of dat er al eerder een bestelling via onze Haokan site is gedaan en dan zal de bestelling via zena Nederland bij ons op het zelfde tijdstip gezet worden. We zullen dan altijd eerst even een mailtje sturen

fresh

Registered User

ja wij zullen nakijken of dat er al eerder een bestelling via onze Haokan site is gedaan en dan zal de bestelling via zena Nederland bij ons op het zelfde tijdstip gezet worden. We zullen dan altijd eerst even een mailtje sturen

bedankt voor de reactie!

Xtro

Registered User

Via de Zena site krijg je gratis producten...
Hoe zit dat via de Haokan site?
Want daar kan ik ook Zena producten bestellen.. ?

Jo-Haokan

Registered User

Via de Zena site krijg je gratis producten...
Hoe zit dat via de Haokan site?
Want daar kan ik ook Zena producten bestellen.. ?

Via de ZENA site krijg je al gratis vuurwerk bij ons bij je bestelling
via de Haokan site hebben we nu nog geen gratis vuurwerk omdat we veel producten met grote korting geven
nov zullen de prijzen weer gaan stijgen en dan daarna gaan we ook gratis vuurwerk bij de bestelling geven

Galaxis

Registered User

Hmm , dan binnenkort nog maar snel mijn 3e bestelling doen voordat de prijzen weer gaan stijgen haha.

Ik neem trouwens aan dat als ik 3 verschillende bestellingen plaats , en de afhaal dag en tijd hetzelfde zet dat geen probleem is ?

Jo-Haokan

Registered User

Hmm , dan binnenkort nog maar snel mijn 3e bestelling doen voordat de prijzen weer gaan stijgen haha.

Ik neem trouwens aan dat als ik 3 verschillende bestellingen plaats , en de afhaal dag en tijd hetzelfde zet dat geen probleem is ?

Mocht het zijn dat je de tijd van de eerdere bestellingen niet meer kan selecteren dan voeg ik de laatste bestelling bij de eerdere bestellingen toe. Mocht het zijn dat het voor ons onduidelijk is dan sturen we altijd een mailtje met de ophaaltijd

Jo-Haokan

Registered User

Komt de Cross van MX vuurwerk bij jullie in het assortiment?

Nee deze komt niet in ons assortiment, er komen misschien nog wat extra ZENA producten bij, maar verder proberen we voor 28 dec nog redelijk wat producten uit te verkopen.

Jo-Haokan

Registered User
SHORT CIRCUIT AANBIEDING

HOL039 Short Circuit (Thor)
6 x 2 inch mortieren 50 gram kruit per stuk
Adviesprijs € 39,- nu € 20,95

shortcircuit_1.jpg
[/url][/IMG]

Single_Shot.jpg
[/url][/IMG]

Kijk in onze webshop ook naar andere Mega aanbiedingen

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Laatst bewerkt:

Jo-Haokan

Registered User
MEGA DUMPKORTINGEN

We gaan onze collectie inkrimpen en daarom starten we met DUMPKORTINGEN

Hot Shot van € 19,95 voor € 4,25
Fireball van € 17,50 voor € 3,65
Sky Show van € 29,95 voor € 8,85
Magic Mines van € 7,50 voor € 1,65
Mystic dreams van € 9,95 voor € 2,65
Power Blok van € 17,50 voor € 4,95
Royal Flush van € 29,95 voor € 6,10
Miracle van € 10,70 voor € 1,90

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member

Dat zijn nog eens weggevertjes.... maar ja, dan moet ik nog een keer 50€ aantikken (of kan een kleinere hoeveelheid bij een vorige bestelling gevoegd?)

Jo-Haokan

Registered User
MEGA DUMPKORTINGEN

We gaan onze collectie inkrimpen en daarom starten we met DUMPKORTINGEN

Spitfire van € 8,60 voor € 2,10
Greeny van € 8,50 voor € 2,05
Defender van € 15,- voor € 3,95
Ultimate golden Rockets van € 59,95 voor € 14,95
Serial Killer van € 45,- voor € 11,95
Elephant van € 59,95 voor € 11,95
Full House van € 19,95 voor € 6,95
Proffesional Style 10 van € 45,- voor € 14,85

Slomo

Banned
Re: MEGA DUMPKORTINGEN

Krijgen jullie ook nog een normale collectie met evt wat leuke acties?

Zena was extra? En de rest is uit 2008 gemiddeld en volgens mij is het allemaal rest voorraad wat jullie hebben opgekocht:s..

sprinkhaan

Registered User

Zena was extra? En de rest is uit 2008 gemiddeld en volgens mij is het allemaal rest voorraad wat jullie hebben opgekocht:s..

Dit heb ik zo gemist.......:huh:

Jo-Haokan

Registered User

Hebben we nu dan een abnormale collectie??
We zijn nu de voorraad aan het inkrimpen met flinke kortingen. En we hebben dit jaar inderdaad flink ingekocht wat niet CE is en die spullen hebben we dit jaar al flink wat mensen blij gemaakt.
Ook hebben we nu veel producten van vorig jaar en de nieuwe collectie's van Rubro, Royal, Lesli, en Zena/Burnit
De gehele collectie zena/burnit is te bestellen via de zena website en dan 1 van onze winkels kiezen
Op nieuwe producten geven wij weinig tot geen kortingen.
Alles wat wij met hoge kortingen in kunnen kopen bieden wij ook met hoge kortingen aan.
Op nieuwe producten van dit jaar krijgen we geen korting en dus geven we op die producten weinig tot geen korting
We willen graag wat verdienen ipv kg's vuurwerk door te schuiven dit is een bewuste keuze die we maken.

Bovenaan