WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

gizmo75

Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

U is concurrent? Vind je verhaal leuk maar heeft totaal niets met HAOKAN te maken. Bij HAOKAN kan je een berg leuke niet CE artikelen kopen tegen werkelijk bizarre prijzen. Dat HAOKAN ervoor kiest om geen/minder korting te geven op de nieuwe producten is een keuze.

Ik denk dat als je in een winkel voor 3000euro vuurwerk gaat kopen dat je altijd korting krijgt. Zou bizar zijn als je dat niet kreeg.
Misschien als je een lijst van 3000euro (na korting) naar Jo HAOKAN toestuurt dat hij best wel iets voor je kan doen.

@Dim: ik vind jouw reactie ook gevaarlijk Dim. Want door te stellen dat het hier mogelijk om een reactie van een concurrent gaat, kan er gesuggereerd worden dat het hier gaat om de winkelier die genoemd wordt. Namens de genoemde winkelier, Huisman in deze, wens ik aan te geven dat wij hier niets mee van doen hebben. Natuurlijk vinden we het fijn dat we gewaardeerd worden, maar wij staan volledig achter de woorden van Jo. Iedere winkel doet het op zijn eigen manier en het houdt de concurrentie scherp. Leven en laten leven!!

@Jo: sorry voor het spammen in jullie winkel-topic met dit berichtje Jo, maar we wilden onze stem toch graag even laten horen n.a.v. bovenstaande. Succes met de verkoop!!

Dim

Product Beheer
Medewerker

@Gizmo, er zit geen haar op mijn hoofd die eraan dacht dat de reactie van jullie zou kunnen komen. Dat hij jullie als voorbeeld neemt is juist iets positiefs over jullie. No worries.

We gaan nu weer ontopic over HAOKAN vuurwerk!

Jo-Haokan

Registered User

@Dim: ik vind jouw reactie ook gevaarlijk Dim. Want door te stellen dat het hier mogelijk om een reactie van een concurrent gaat, kan er gesuggereerd worden dat het hier gaat om de winkelier die genoemd wordt. Namens de genoemde winkelier, Huisman in deze, wens ik aan te geven dat wij hier niets mee van doen hebben. Natuurlijk vinden we het fijn dat we gewaardeerd worden, maar wij staan volledig achter de woorden van Jo. Iedere winkel doet het op zijn eigen manier en het houdt de concurrentie scherp. Leven en laten leven!!

@Jo: sorry voor het spammen in jullie winkel-topic met dit berichtje Jo, maar we wilden onze stem toch graag even laten horen n.a.v. bovenstaande. Succes met de verkoop!!

ok top Gizmo jullie ook een goede verkoop verkoop gewenst

ief

Registered User

Jo nu zit ik op jou site te kijken en er zijn wel een aantal producten die ik zou willen bestellen. Als ik ze op de site bestel kan ik de bestelling ophalen in roosendaal.? En kan je dat dan ergens op de site aangeven

eug14

Registered User

Een vraagje komen er nog meer Rubro producten bij of blijft het hier bij ?

Jo-Haokan

Registered User

Een vraagje komen er nog meer Rubro producten bij of blijft het hier bij ?

Kan altijd zijn dat er meer producten bijkomen maar eerst gaan we maandag naar de demo van lesli en daarna naar VWT/ZENA, en Royal Fireworks om te kijken wat die in hun nieuwe collectie hebben

Jo-Haokan

Registered User
ACTIE OPENING VUURWERKSEIZOEN

1 SEPTEMBER OPENING VUURWERKSEIZOEN
De hele dag dus tot zondag 24.00 uur een leuke actie
Buiten alle megakortingen en/of extra vuurwerk bij je bestelling doen we er nog voor 20% extra vuurwerk bij.
Het extra vuurwerk wordt per bestelling bepaald en je krijgt een mailtje terug wat het is.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Laatst bewerkt:

Jo-Haokan

Registered User

Nog voor de duidelijkheid voor de actie die tot vanavond 24.00 uur loopt
voor de 20% extra vuurwerk wordt de adviesverkoopprijs gehanteerd

Jo-Haokan

Registered User
WEBSHOP UPDATE

De gehele voorraad Event Display 50mm bij rubro opgekocht
Vorig jaar is deze cake (16 schots, 500 gram) toch wel een beetje onder gewaardeerd, geen 50 gram 50mm mines maar spinners (waar je natuurlijk van moet houden) met daarachteraan wel grote effecten.
Misschien was het prijskaarje niet goed.
Nu in de webshop van € 44,50 voor € 29,85

AWG

Registered User

toch wel knap ik heb die pijlen al jaren en iedere keer lukt die smilie ook gewoon volledig goed.:hehe!:

ik had vorig jaar die love is in the air pijlen maar die pijlen lukten niet goed (die hartjes leken lekkende hartkleppen te hebben).

ik nog 10 rocketbooms liggen en wil er nog wel aantal aanschaffen, als ze er volgende week nog zijn.
ook die andere effecten zijn werkelijk briljant.

Laatst bewerkt:

Jo-Haokan

Registered User

toch wel knap ik heb die pijlen al jaren en iedere keer lukt die smilie ook gewoon volledig goed.:hehe!:

ik had vorig jaar die love is in the air pijlen maar die pijlen lukten niet goed (die hartjes leken lekkende hartkleppen te hebben).

ik nog 10 rocketbooms liggen en wil er nog wel aantal aanschaffen, als ze er volgende week nog zijn.
ook die andere effecten zijn werkelijk briljant.

Rocket boom hebben we redelijk ingekocht al merken we wel dat als ze besteld worden het om meerdere pakketten gaat
dus het kan ook snel achteruit gaan met de voorraad
(volgend jaar zijn ze niet meer te koop)

AWG

Registered User

Rocket boom hebben we redelijk ingekocht al merken we wel dat als ze besteld worden het om meerdere pakketten gaat
dus het kan ook snel achteruit gaan met de voorraad
(volgend jaar zijn ze niet meer te koop)

tja ik hoop dat ik er volgende week nog de hand aan kan leggen, en anders heb ik een vorm van dikke vette pech.:hehe!:
dat ze dan niet meer te koop zouden zijn volgend seizoen is echt ellendig nieuws, samen met de killing arrows(dynasty) ,zinkpijlen(rijswijk/jaco) lightyear(thor)en sinds vorig jaar de falconpijlen(herlat), absolute toppijlen.

Sweet Laker

Registered User

Ach, aan de ene kant laat je wat, aan de andere kant win je weer wat.

Genoeg mooi spul te verkrijgen en als het lukt, sla nog wat in van die mooie pijlen. Kan er zelf niet wakker van liggen in ieder geval haha :tounge:

Jo-Haokan

Registered User
ACTIE

We gaan pakketten zelf samenstellen en dan met superkorting aanbieden
Omdat deze pakketten onder de minimale bestelorder van € 75,- in de webshop zijn
Kan je reageren door een mailtje te sturen
Pakket 1
The Green Zone, Colonnade, Lemon Climax, Ferro Match, Dancing on your Grave, Fusion
Advies verkoopprijs € 163,- nu voor € 45,-

Stuur een mail naar jo@haokanvuurwerk.nl

Bekijk de filmpjes op

Laatst bewerkt:
Bovenaan