WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Jo-Haokan

Registered User
nieuwe producten

Net contact gehad met Lesli en we verwachten vandaag een antwoord zodat we onze webshop kunnen uitbereiden met nieuwe producten die afgelopen zaterdag bij de demo zijn geschoten
Verder ook in onderhandeling met rubro om een mooie budget salutecake in te kunnen kopen

Jo-Haokan

Registered User
WEBSHOP UPDATE

De Volgende Producten Lesli 2013 zijn toegevoegd

- BIG MOMMA + Gratis Happy Family Pakket € 99,95

- PAMELA + Gratis Purple Rain Fontein € 29,95

- MYTHOS + Gratis Climbing Panda € 8,95

- KING COBRA + Gratis Next Night Blitz € 29,95

- SHANGHAI SNAKE TAILS + Gratis 40 Gram Plutonium Rockets € 42,95

- KOERSK DISPLAY BOX + Gratis Beautifull Gullin € 199,50

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Jo-Haokan

Registered User
KOERSK DISPLAY BOX

Even een kleine uitleg over de Koersk Display Box en de Sovet Shooter lijn
Deze box bestaat uit 4 cakes, cake 1 en 2 komen verder niet in de Sovet Shooter lijn voor
Cake 3 is de Kremlin

[video=vimeo;67123856]http://vimeo.com/67123856[/video]

Cake 4 is de Ataka 7

Aangezien wij alleen de Koersk in mogen kopen gaan we kijken of dat we de cakes ook los gaan verkopen.
Dit hangt af van de prijs die door een andere winkelketen aan de de Kremlin en de Atake 7 wordt gegeven.

Laatst bewerkt:

ThunderBall

Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

De kogel is door de kerk, dit jaar word het Haokan vuurwerk, de eerste bestelling is net de deur uit!:hehe!:

Het is wel wat vroeg dit jaar maar de volgende producten wou ik toch even veilig stellen; de Big Momma Box (2013) van Lesli, de King Cobra (2013) van Lesli en uiteraard de F16 van Cafferata voor een prachtig prijsje.:lub:

In de loop van het jaar zullen nog wel enkele bestellingen volgen.

@, de heer Haokan, kan ik nu gewoon bij bestellen ongeacht het bedrag en word dat aan mijn eerste bestelling toegevoegd?

Bij deze is de voorbereiding voor oud en nieuw 2013 begonnen.

Jo-Haokan

Registered User

Hoi Rob
De webshop is ingesteld dat er per keer voor minimaal € 75,- besteld wordt
Gr. Jo

ThunderBall

Registered User

Hoi Jo,

Oke da's geen enkel probleem en nu duidelijk voor mij, gaat helemaal goed komen.:hehe!:

Grt, Rob.

Jo-Haokan

Registered User
WEBSHOP UPDATE

De volgende producten van MX (Marijn) Vuurwerk zijn toegevoegd

AMAZON + Gratis Earth Single Shot € 12,95

DOWN UNDER + Gratis Emotion € 29,50

BRUTE + Gratis Cyclone € 34,95

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker

Ik heb vanavond alle producten op de website bekeken.
Er zitten veel leuke producten tussen voor weinig geld.
Als je het een beetje slim aanpakt kan je dit jaar op oudejaarsavond veel en leuk vuurwerk afsteken voor in verhouding veel minder geld dan normaal.
En dit komt in deze crisistijd heel goed uit voor veel mensen.

paulus01

Registered User

Ik heb vanavond alle producten op de website bekeken.
Er zitten veel leuke producten tussen voor weinig geld.
Als je het een beetje slim aanpakt kan je dit jaar op oudejaarsavond veel en leuk vuurwerk afsteken voor in verhouding veel minder geld dan normaal.
En dit komt in deze crisistijd heel goed uit voor veel mensen.

Eens - en nu zie je enkel de producten nog die op voorraad zijn, sommigen (ik incluis) hebben al wat leuke artikelen kunnen inslaan die je nu niet meer ziet ;)

Jo-Haokan

Registered User
Goede Doel

Lesli vuurwerk heeft dit jaar het voortouw genomen met een geweldig initiatief om van elke internetbestelling € 1,- te schenken aan het goede doel
Elk jaar sluiten 3 DJ,s zich in de week voor kerst op in een glazen huis om zoveel mogelijk geld op te halen voor het rode kruis (3FM Serious Request)
Dit jaar is het goede doel om aandacht te vragen voor honderdduizenden kinderen die sterven door diaree
Haokan Fireworks zal deze actie mee ondersteunen en zal met terugwerkende kracht ook van al de geplaatste bestellingen het geld doneren (samen met al de nieuwe bestellingen natuurlijk)
Als iedere winkel hieraan mee doet kan het bedrag aardig oplopen en dit zal zeker een positiieve invloed hebben op het imago van de vuurwerkbranche.

Jo-Haokan

Registered User
OVERNAME GIGA VUURWERK ROOSENDAAL

Enkele maanden geleden waren we met de onderhandeling gestart voor de overname van Giga Vuurwerk Roosendaal. Vandaag hebben we deze af kunnen sluiten en Giga Vuurwerk Roosendaal wordt Haokan Fireworks Roosendaal. De winkel heeft zeer veel potentie om uit te groeien naar een top locatie. Edwin de vorige eigenaar heeft deze winkel afgelopen jaren ook goed op de rails gezet. Haokan heeft nu dus 3 locaties, Oisterwijk, Pijnacker en Roosendaal.
We houden jullie op de hoogte over deze nieuwe winkel.

Dus ook voor de vuurwerkliefhebbers uit de regio, kijk op onze website voor de MEGA UITVEROOP.

Tony

Administrator
Medewerker
Re: OVERNAME GIGA VUURWERK ROOSENDAAL

Enkele maanden geleden waren we met de onderhandeling gestart voor de overname van Giga Vuurwerk Roosendaal. Vandaag hebben we deze af kunnen sluiten en Giga Vuurwerk Roosendaal wordt Haokan Fireworks Roosendaal. De winkel heeft zeer veel potentie om uit te groeien naar een top locatie. Edwin de vorige eigenaar heeft deze winkel afgelopen jaren ook goed op de rails gezet. Haokan heeft nu dus 3 locaties, Oisterwijk, Pijnacker en Roosendaal.
We houden jullie op de hoogte over deze nieuwe winkel.

Dus ook voor de vuurwerkliefhebbers uit de regio, kijk op onze website voor de MEGA UITVEROOP.

Gefeliciteerd Jo!

hardcore0438

Registered User

Gefeliciteerd ! Dit is wat dichter in de buurt en erg interresant . Ik ga alvast een lening aanvragen !

smilli

FPM Filmer

Goed bezig Jo! Nog effe een winkel erbij in midden nederland graag:tounge:

Bovenaan