WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Jo-Haokan

Registered User
Re: Pijnacker: HAOKAN Fireworks (voorheen Zena)

Er kan van alles inzitten wij garanderen dat het pakket goed gevuld is immortal gold etc zullen er niet inzitten voor ons is het ook een mooie actie waarin we bv van bepaalde cakes, pakkettem pijlen etc waarvan we er nog maar een paar hebben dit mooi over de pakketten kunnen verdelen en zeg zelf voor €75,- een waarde krijgen van minimaal € 250,- is toch niet slecht

Booomy

Registered User

hmm misschien dat ik dat pakket wel ga aan schaffen. Klinkt interessant. Normaal gesproken zal ik graag willen weten waar ik me geld aan uit geef, maar bij Haokan heb ik er wel een goed gevoel bij

fireworkaddict

Registered User

Goede aankoop!

Wel filmen he! Dat zal een geweld zijn zeg!

Op VWC zag ik de post eerder. Ik heb al toegezegd dat ik voor de veranderingen weer iets zal filmen. Ben daar 2-3 jaar geleden mee gestopt, omdat ik merkte dat ik niet meer de volledige beleving had. Als ik film wil ik het goed doen en kijk ik automatisch teveel door de zoeker/op het scherm (afhankelijk van waarmee ik film). Doordat je dan je blik beperkt, mis je gewoon een beetje.

Zodra de webshop is aangevuld zal ik ook een groot deel van m'n collectie bij Haokan bestellen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Wij hebben de camera het afgelopen jaar gewoon op een statief gezet en hem laten filmen. Misschien niet perfect maar je kan wel heerlijk blijven stoken.

Ik denk dat er dit jaar een berg bij Haokan besteld gaat worden! Nu al met die heerlijke prijzen maar straks nog wel meer als de webshop is aangevuld.

fireworkaddict

Registered User

Nog een klein stukje OFF topic dan: een statief is bij ons eigenlijk geen optie. Oud & Nieuw vier ik bij m'n ouders in de straat. Met zoveel zatte mensen om mij heen terwijl ik en 3 anderen vuurwerk afsteken is al lastig genoeg. Opletten dat zij niet te dichtbij komen, niet lopen te ouwehoeren terwijl iemand net een rol op straat legt etc. Laat staan dat mijn SLR daar veilig op een statief kan blijven staan. Wellicht dat ik die op de garage van de buren mag staan.

Jo-Haokan

Registered User
SPULLEN VOOR PROJECTEN

We hebben nog een groot assortiment Pijlen, romeinse kaarsen, single shots die niet in de webshop staan
even polsen of er animo voor is als bv verschillende pijlenpakketten in 1 koop aan ga bieden het zelfde ook met de romeinse kaarsen en single shots. dus eigenlijk voor diegene die graag projecten in elkaar zet dat hij in 1 koop meteen genoeg heeft. De verzamel pakketten zullen dan ook echt met hele hoge kortingen te koop aangeboden worden.

GMP82

Zilveren Member

ik denk dat dat sterk zal afhangen van om welke producten dat gaat..?

Dim

Product Beheer
Medewerker
Producten en prijzen! Interesse is er altijd! We zijn weer benieuwd.

Idee om de lijst met prijzen hier neer te zetten? Reageren per pm of mail?

Jo-Haokan

Registered User

de lijst is te groot en het beste is dat ikzelf verzamelpakketten maak anders wordt het veel te arbeidsintensief

Savaga

Registered User

Pijlen, romeinse kaarsen en single shots in paketten zeker interesse in! Helemaal tegen hoge kortigen :hehe!:

Jo-Haokan

Registered User
PIJLENPAKKET

Voor de projectbouwers een samengesteld pakket van tesamen 79 pijlen
- 8711 Jumbo Power 20
- 8741 Proffesional Style 10
- 1955 The green zone
- 406031 Ultimate golden Rockets
- 9840 Full House

Adviesverkoopprijs € 240,- nu voor € 90,- (meteen klaar met je pijlenproject)
Er zijn er deze combinatie maar 8 beschikbaar.
WWW.HAOKANVUURWERSHOP.NL

13245085.jpg
[/URL][/IMG]

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member

aiaiai, dat moeten wel überg**le projectjes worden...

Jo-Haokan

Registered User
WEBSHOP UPDATE

Nog 2 leuke producten

Beetje nostalgie en gewoon leuk

- Climbing Panda van € 1,50 voor € 0,90

Deze vind ikzelf goed, erg appart fluit/hummerachtig geluid F16 die bijna zonder diesel zit :)
Gewoon filmpje even afkijken. (zeker leuk voor in projecten)

- Red Alert van € 14,95 voor € 7,60

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Bovenaan