Bedankt Kevin!Dit is de schietlijst
Ach het was misschien niet perfect en zo goed als gisteren in Benthuizen maar toch zeker leuke producten gezien en een leuke avond gehad.Wat een teleurstelling was het.
Waarom moet je maar altijd over blij mee zijn. Het was toch gewoon een hele slechte demo. Finale was shit. Niks aan.Ach het was misschien niet perfect en zo goed als gisteren in Benthuizen maar toch zeker leuke producten gezien en een leuke avond gehad.
Wees blij dat winkeliers de moeite nemen om dit allemaal te organiseren.
daar zitten toppers van foto's tussen.Ondanks de kleine probleempjes tijdens het schieten van de vuurwerkdemo heb ik intens genoten. Het moment dat je daar staat, omringd door zoveel mensen die allemaal met dezelfde verwachting kijken, blijft voor mij iets heel bijzonders. Juist met de gedachte dat dit misschien wel het laatste jaar was dat we vuurwerkdemo’s op deze manier mogen meemaken, maakt het voor mij als liefhebber toch wel apart. De enorme opkomst liet duidelijk zien dat vuurwerk nog altijd leeft, dat het mensen raakt en dat er elk jaar weer naar wordt uitgekeken. Hierbij enkele foto's van gister avond
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()