DEMO Pijnacker 20-12-25

RedPyro99

Nieuwe Member
Ach het was misschien niet perfect en zo goed als gisteren in Benthuizen maar toch zeker leuke producten gezien en een leuke avond gehad.
Wees blij dat winkeliers de moeite nemen om dit allemaal te organiseren.
Waarom moet je maar altijd over blij mee zijn. Het was toch gewoon een hele slechte demo. Finale was shit. Niks aan.

Z@P

Registered User
Ik heb toch een behoorlijk aantal goede producten gezien niet al het kooiloze vuurwerk is slecht, ja een hoop is inderdaad een stukje minder, het is dit jaar echt cherry picking en een demo is dan wel van belang. De secret salute was bijv bedroevend slecht helaas.

Vond de demo wat rommelig zeker in het begin verkeerde producten of weigeraars. Finale viel ook stil halverwege desondanks toch genoten van deze voor waarschijnlijk laatste demo. Dank aan de organisatie!

recemonster

Registered User
Ondanks de kleine probleempjes tijdens het schieten van de vuurwerkdemo heb ik intens genoten. Het moment dat je daar staat, omringd door zoveel mensen die allemaal met dezelfde verwachting kijken, blijft voor mij iets heel bijzonders. Juist met de gedachte dat dit misschien wel het laatste jaar was dat we vuurwerkdemo’s op deze manier mogen meemaken, maakt het voor mij als liefhebber toch wel apart. De enorme opkomst liet duidelijk zien dat vuurwerk nog altijd leeft, dat het mensen raakt en dat er elk jaar weer naar wordt uitgekeken. Hierbij enkele foto's van gister avond

mncHT3a.jpeg

365JDoB.jpeg

eOsD7EL.jpeg

Gb6hmxO.jpeg

0BblTdi.jpeg

8nk9kDG.jpeg

KxrR65k.jpeg

bPw8IXZ.jpeg

hxWIQN5.jpeg

xWDvPfN.jpeg

9peSyQh.jpeg

QBRlqiT.jpeg

Wx1hwIe.jpeg

HJR4s9U.jpeg

stefantvs

Administrator
Medewerker
Ondanks de kleine probleempjes tijdens het schieten van de vuurwerkdemo heb ik intens genoten. Het moment dat je daar staat, omringd door zoveel mensen die allemaal met dezelfde verwachting kijken, blijft voor mij iets heel bijzonders. Juist met de gedachte dat dit misschien wel het laatste jaar was dat we vuurwerkdemo’s op deze manier mogen meemaken, maakt het voor mij als liefhebber toch wel apart. De enorme opkomst liet duidelijk zien dat vuurwerk nog altijd leeft, dat het mensen raakt en dat er elk jaar weer naar wordt uitgekeken. Hierbij enkele foto's van gister avond

mncHT3a.jpeg

365JDoB.jpeg

eOsD7EL.jpeg

Gb6hmxO.jpeg

0BblTdi.jpeg

8nk9kDG.jpeg

KxrR65k.jpeg

bPw8IXZ.jpeg

hxWIQN5.jpeg

xWDvPfN.jpeg

9peSyQh.jpeg

QBRlqiT.jpeg