Leuk zo'n pijlenshow. ben zelf ook een pijlenman. zo creeer je tenminste wat kaliber. Ik ben alleen geen fan van bonbridge pijlen, behalve dan die colour ring thunder. Daar had ik er ook 12 van. Ik zie overigens wel dat jij een fan bent van peony. Ik ben meer een fan van palms, crowns en willows en dan moet je al helemaal niet bij Bonbridge zijn.
Maar wel prima zo'n film.
Mooie film inderdaad. Het geluid als pijlen de lucht in gaan vind ik altijd ronduit prachtig. Daardoor alleen al zorg ik ervoor dat ik ieder jaar wat pijlen in huis heb. Wel een vraagje hoe heet t nummer wat onder de film staat? Hoor dat t een remix is van Enya's Orinico Flow (Sail Away) maar ben wel benieuwd wie m gemixed heeft.
Ik heb voor peonies gekozen omdat dit de lucht goed op vult. plus dat ik natuurlijk ook een beetje op de financien moet letten. Voor de rest ben ik wel echt voorstander van de bonbridge pijlen. De pijlen zijn relatief goedkoop en klein, maar de uitwerking is echt super! Vooral de vorm van de peonies. Oke ze zijn niet helemaal perfect maar voor een 2"bol vind ik dat bonbridge goed werk leverd. Volgend jaar financeerd de buurt mee dus kan ik het nog groter aanpakken en kan ik ook overwegen om meerdere etapes in de show te houden. Zoals palmen etc etc. Het is dan ook leuk om een stukje rust erin te doen met een gouden regen of iets dergelijks.
Volgend jaar wil ik zo iso meer variatie in de show gaan toe voegen.
Ps, Er zitten een paar gouden regens tussen en ring+pistol. Deze zijn helaas niet te zien door de mist.Als er geen mist was geweest had het er nog groter uit gezien aangezien een paar pijlen erg hoog gingen![]()
Respect, heel mooi gemaakt, goed gefilmt ook
Zijn die bolpijlen nog bij Alpeco te verkrijgen trouwens?
Top showtje.Zie je in professionele shows bijna niet meer,een leuke Rocket-Pod.En al helemaal niet van dit kaliber.Vet Heftig.
idd! In de jaren 90 zag je dat er veel meer pijlen werden gebruikt. Ik snap niet waarom dat niet meer word gedaan. Terwijl ik het geluid van pijlen juist zo meesterlijk vind! Het geeft een soort agressie in de show. Ik hoop dat deze trend weer terug komt in 2008, in combinatie met de manier waarop er nu veel word geschoten in Nederland. Ik vind de kwaliteit van de nederlandse prof shows de afgelopen paar jaar namelijk flink vooruit gegaan.