Petitie niet rechtsgeldig ??!!

AWG

Registered User
Ik denk dat Bonte harder zijn best moet doen dan ooit tevoren. Samen met David Rietveld hebben zij flink aan geloofwaardigheid ingeboet het afgelopen jaar. Zo hebben we Arno gearresteerd zien worden na "burgerlijke ongehoorzaamheid" bij een protestaktie in Rotterdam (geldt de wet soms niet voor politici?) en heeft David Rietveld zich immens "populair" gemaakt met een staaltje domeinkapen om Geert Wilders "een lesje te leren". En kijken we naar de best gelezen onderwerpen op Davids' weblog dan treffen we daar onder andere ... het Eurovisie songfestival!? :worried: En wat te denken van de zielige poging om de Nederlandse democratie te corrumperen middels een motie van wantrouwen? Beide heren zijn, zoals terecht wordt opgemerkt, behoorlijk mediageil.

Bij een inhoudelijk debat dreunen ze met gemak de eerder verzamelde kreten op, maar lopen vervolgens in een discussie met feiten al snel vast. Men verdiept zich te weinig in de materie en is dus ook niet bereid de diepte in te gaan voor een opbouwend betoog. Het gaat ze enkel om onrust scheppen en aandacht scoren.

Het nadeel hiervan (voor hen) is dat dit niet eeuwigdurend effect blijft hebben. Politiek en publiek weten deze Don Quichotes inmiddels op waarde te schatten. En deze waarde daalt nog elke dag.

Desondanks ben ik ervan overtuigd dat we uit deze hoek flink wat overlast kunnen verwachten. Het zij zo. Wij kunnen niet anders dan elke mediageile kreet rustig en zorgvuldig beantwoorden met een gezonde dosis feiten en realiteitszin.

Cameo

voor de volle 100 procent met je eens cameo, die gast en zijn cluppie een beetje aan het afdwalen momenteel met allerlei andere moties, ik noem:

-subsidie voor regentonnen(hoe leip kun je zijn)
-zwembaden moeten langer open(dat lijkt me dan niet het grootste probleem in rotjeknor lijkt mij.
-er moeten meer parkeerplekken komen voor toeristenbussen(ik dacht dat dat juist zo vervuilend was in de stad??

laat hem zijn eigen gat maar graven...:rolleyes:

toch koop ik voor de zekerheid wat extra vuurwerk dit jaar, voor het geval het volgend jaar ineens niet doorgaat.

Bonbridge

Registered User
-subsidie voor regentonnen(hoe leip kun je zijn)

Dit is het eerste goede idee van deze man, de rest van zijn praatjes hoef ik niet maar iedereen een regenton in dit regenrijke landje is zo gek nog niet.

Ik heb hier ook een regenton waaruit ik de tuin bewater op hete dagen, dat scheelt toch weer mooi op mijn waterrekening.

AWG

Registered User
een goed idee??

als je een tuin hebt dan is dat handig ja. je kan extra water opvangen en daarmee je tuin weer bevloeien wanneer het droog weer is..

maar om daar nu een subsidie voor uit te geven??
subsidies worden betaalt uit belastinggeld, belastinggeld wat opgebracht word door alle mensen die het betalen, ook mensen die nooit een regenton nodig zullen hebben vanwege de flatwoning of andere tuinloze woning waar ze wonen.

wanneer je die tuin hebt ga je de waarde van zo,n ton wel inzien maar dat je dan een subsidie daarvoor moet hebben(een ander mee laat betalen aan jouw ton) is op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.:cheesy:

ik heb zelf ook een grote tuin en ook een regenton, maar het kwam me niet in de hoofd op om mijn buren daarvoor mee te laten betalen. :-D

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Oh nee he?
Laten wij ons ook al meeslepen in het proefballonnetjes feest van de heren bonte en rietveld?
Vuurwerk heren! dat is een stuk belangrijker dan subsidie op regentonnen :nuts:

Herdervriend

Registered User
We zijn met bijna 16 miljoen mensen, minstens de helft daarvan houdt van vuurwerk, waarom gaan we met z'n alle die man die dit stomme verbod wilt brengen niet bestormen?

Niet met geweld, maar met hevige protesten tegen zijn rot beleid op Oud & Nieuw.
Want dan hoeven we komende jaren niet bang te zijn dat het voorbij is met vuurwerk.

(Al maakt het na 2012 niet meer uit, want dan krijgen we pas echt vuurwerk te zien xD)

GMP82

Zilveren Member
We zijn met bijna 16 miljoen mensen, minstens de helft daarvan houdt van vuurwerk, waarom gaan we met z'n alle die man die dit stomme verbod wilt brengen niet bestormen?

Niet met geweld, maar met hevige protesten tegen zijn rot beleid op Oud & Nieuw.
Want dan hoeven we komende jaren niet bang te zijn dat het voorbij is met vuurwerk.

Wordt aan gewerkt :blink1:

(Al maakt het na 2012 niet meer uit, want dan krijgen we pas echt vuurwerk te zien xD)

verklaar je nader??

Jo440

Registered User
21-12-2012 is het magische getal 11.
Op die dag staat de zon en aarde in 1 lijn met het middelpunt van ons zonnestelsel en veranderd de aardse frequentie en gaan we van 3D naar de 4e dimensie.

Anderen denken ook dat dan de planeet Nibiru langskomt, de 10e planeet van ons zonnestelsel, mogelijk zelfs een uitgebluste ster als tegenhanger van onze zon die in een elyptische baan in ons zonnestelsel draait en eens in de ongeveer 3700 jaar langs komt. (bewijs te vinden in geschriften van Maya's en Sumerieërs)

In elk geval eindigd op 21-12-2012 de 26000 jarige aardse cyclus.
Het is volgens de Maya's het einde van dit tijdperk en het begin van een nieuwe cyclus van 26000 jaar.

Zo,dat was wel heel erg offtopic,maar werd om gevraagd :toung:

jetztgehtslos

Registered
Erg irritante partij dat GL. Laatst ook nog 1 van de lakeien van herr Bonte die zieltjes probeerde te ronselen voor de ingang van mijn school. Was nog een oud klasgenoot ook van me, brrrrr.

:sick:

Ik vraag mij trouwens af wanneer we weer wat van dat heerschap horen. Laatste dat ik er van vernomen had, was dat hij voor de rechter moest komen omdat hij opgepakt was bij een protestactie tegen een zendmast.

looneytunie

Registered User
In elk geval eindigd op 21-12-2012 de 26000 jarige aardse cyclus.
Het is volgens de Maya's het einde van dit tijdperk en het begin van een nieuwe cyclus van 26000 jaar.

Zo dat is wel een heel speciaal oud en nieuw!
/start petitie voor 3 verkoopdagen van vuurwerk voor 21-12-2012!

Bovenaan