Pantzerfaust (vuist)

Denendo

Registered User
special_pirat zei:
ik heb 1 doosje thuis liggen

Als we nou allemaal posten of we ze in huis hebben,dan staat binnen de kortste keren deze thread vol met onnodige posts !
Post alleen informatie waar we wat aan hebben aub...

mosq_

Registered User
Bij mij is er nog steeds wat onduidelijkheid. Hoe weet je of je een echte Panzerfaust hebt? Ik heb er 2 gekocht voor een ontiegelijk hoge prijs (6 euro p.st.), maar op de bommen zelf staat geen doodskop-embleem zoals ik vaak lees op het internet. Overigens wordt dat niet gesuggereerd in dit topic?

Ze zijn helemaal zwart en het omhulselspapiertje zit los, kun je zo lospellen. De strijkkop is oranje. Zijn dit echte Panzerfausts of heb ik een namaak-prul in handen? :'(

Edit: Oh, en: hoe steek ik ze zo veilig mogelijk af? Kun je een gebroken rotje ervoor doen of een lont eraan plakken?

Laatst bewerkt:

VuurwerkFreak!!

Registered User
doorgebroken rotje ervoor of een lontje op plakken werkt beide.. maakt niet uit.
ja je hebt de echte panzervuist..
de doodskop embleem staat natuurlijk niet op een panzervuist
die staat alleen op een doodskopper...|:(

Snelheidskonijn

Registered User
ik had dus ook 1pakje panzerfaust gratis gekregen van iemand ...

ik heb de volgende ervaring ermee :

Er zijn intotaal 3 panzers van het hele pakje gelijk afgegaan door middel van een halve astronout ervoor of aanstrijken ...

Bij de andere ging het zo

ik strijk het aan of ik leg er een halve astro voor brand het kopje weg maar verder gebeurt er niks ....

Dus mijn mening met panzers is dat het nou niet echt fijn spul is :S

Laatst bewerkt door een moderator:

maximalistixx

Registered User
Snelheidskonijn zei:
ik had dus ook 1pakje panzerfaust gratis gekregen van iemand ...

ik heb de volgende ervaring ermee :

Er zijn intotaal 3 panzers van het hele pakje gelijk afgegaan door middel van een halve astronout ervoor of aanstrijken ...

Bij de andere ging het zo

ik strijk het aan of ik leg er een halve astro voor brand het kopje weg maar verder gebeurt er niks ....

heb btw pantzer binnen gekregen en vergeleken met een pantzer uit mn verzameling en die was 5mm tot 1 cm hoger en dikker? iemand?

Dus mijn mening met panzers is dat het nou niet echt fijn spul is :S

tja misschein had je gewoon een slecht pakje, ik heb nog nooit een weigeraar gehad, en ben er juist wel over te spreken.

heb btw pantzer binnen gekregen en vergeleken met een pantzer uit mn verzameling en die was 5mm tot 1 cm hoger en dikker? iemand

Laatst bewerkt:

Neo

Registered User
Net een panzer geprobeerd.

Vond hem maar matig knallen. Heb hem laten knallen door een Pirat Special ervoor te leggen (de vlam ervan maakte de kop van de Panzer dan aan). Vertraging was goed enzo, maar kan niet echt zeggen dat die nou zo super klapte! Ging natuurlijk wel harder dan de Pirat Special, maar niet eens zo super vond ik.

Had er meer van verwacht. Mja, ze zijn misschien wel al 3 jaar oud of zo he, wie weet!

firework1991

Registered User
ik had ook 1 pakjes ik vind ze goed knallen weet niet waar mee te vergelijken hoor ook dat er meerde soorten zijn misschien had jij andere neo

Laatst bewerkt door een moderator:

LexO

Registered User
Kijk als een strijker heel snel ontploft oke... maar deze... :r

edit: mij te gevaarlijk :)

Laatst bewerkt:

deef0003

Registered User
LexO zei:
Kijk als een strijker heel snel ontploft oke... maar deze... :r

edit: mij te gevaarlijk :)
ik vind het juist erg meevallen met snel ontploffen
bij mij hadden ze een goeie vertraging geen 1 weigeraar maar wel als je hem weggooide dat de kop eraf vloog maar dan deed ik er een vuurspuwer voor en dan deed ie het goed maar nee snel ontploffen vind ik zeer meevallen
hij ging eerst 5/6 seonconden roken dan 2 seconden niks en dan ineens boem alleen het beton vind ik gevaarlijk :w

LexO

Registered User
deef0003 zei:
ik vind het juist erg meevallen met snel ontploffen
bij mij hadden ze een goeie vertraging geen 1 weigeraar maar wel als je hem weggooide dat de kop eraf vloog maar dan deed ik er een vuurspuwer voor en dan deed ie het goed maar nee snel ontploffen vind ik zeer meevallen
hij ging eerst 5/6 seonconden roken dan 2 seconden niks en dan ineens boem alleen het beton vind ik gevaarlijk :w

Nee maar dat is het, met strijkers heb je gewoon kans dat ze eerder ontploffen en dan ben je de lul met de pantzerfaust :w

DeHardcore

Registered User
Het is inderdaad oppassen geblazen met het beton, dat schiet soms wel 20 meter weg. Moet ook kunnen, want eigenlijk moet je minimaal 25 meter afstand houden (staat op het doosje) Nou ik had een half karton panzers voor 120 euro gekocht, die 6 euro per doosje vond ik zeker geen tegenvaller. Pantservuisten zijn gewoon heel krachtig en knallen heel hard en dof, wees echt heel voorzichtig want wie weet zit er een productie fout tussen. Gelukkig heb ik er geen last van gehad alle 60 die ik heb afgestoken deden het gewoon geen weigeraars en allemaal een lange vertraging van rond de 8 seconden. Het valt me wel op als de panzer is geknald dat je vaak zwarte rook krijgt.

LexO

Registered User
DeHardcore zei:
Het is inderdaad oppassen geblazen met het beton, dat schiet soms wel 20 meter weg. Moet ook kunnen, want eigenlijk moet je minimaal 25 meter afstand houden (staat op het doosje) Nou ik had een half karton panzers voor 120 euro gekocht, die 6 euro per doosje vond ik zeker geen tegenvaller. Pantservuisten zijn gewoon heel krachtig en knallen heel hard en dof, wees echt heel voorzichtig want wie weet zit er een productie fout tussen. Gelukkig heb ik er geen last van gehad alle 60 die ik heb afgestoken deden het gewoon geen weigeraars en allemaal een lange vertraging van rond de 8 seconden. Het valt me wel op als de panzer is geknald dat je vaak zwarte rook krijgt.

Als het de kans krijgt zal het beton van de pantzer wel iets meer dan 20 meter schieten.

off-topic: Had afgelopen O&N namelijk een stuk beton uit een NT tegen me aan gekregen en stond daar ook al gauw een meter of 15 bij vandaan, en de pantzer is toch wel ietsje krachtiger...

Verder is het inderdaad wel lekker dat ze dof knallen, hou ik wel van. Als ik zo'n pantzer afsteek, ga ik gewoon achter een muurtje staan zodat ik geen beton tegen me aan kan krijgen, let er wel op dat er geen andere mensen langs lopen. ;)

Bovenaan