special_pirat zei:ik heb 1 doosje thuis liggen
nickskuhh-hmd zei:Wie weet hoeveel gram flash in een Panzer zit?
Snelheidskonijn zei:ik had dus ook 1pakje panzerfaust gratis gekregen van iemand ...
ik heb de volgende ervaring ermee :
Er zijn intotaal 3 panzers van het hele pakje gelijk afgegaan door middel van een halve astronout ervoor of aanstrijken ...
Bij de andere ging het zo
ik strijk het aan of ik leg er een halve astro voor brand het kopje weg maar verder gebeurt er niks ....
heb btw pantzer binnen gekregen en vergeleken met een pantzer uit mn verzameling en die was 5mm tot 1 cm hoger en dikker? iemand?
Dus mijn mening met panzers is dat het nou niet echt fijn spul is :S
ik vind het juist erg meevallen met snel ontploffenLexO zei:Kijk als een strijker heel snel ontploft oke... maar deze... :r
edit: mij te gevaarlijk![]()
deef0003 zei:ik vind het juist erg meevallen met snel ontploffen
bij mij hadden ze een goeie vertraging geen 1 weigeraar maar wel als je hem weggooide dat de kop eraf vloog maar dan deed ik er een vuurspuwer voor en dan deed ie het goed maar nee snel ontploffen vind ik zeer meevallen
hij ging eerst 5/6 seonconden roken dan 2 seconden niks en dan ineens boem alleen het beton vind ik gevaarlijk :w
DeHardcore zei:Het is inderdaad oppassen geblazen met het beton, dat schiet soms wel 20 meter weg. Moet ook kunnen, want eigenlijk moet je minimaal 25 meter afstand houden (staat op het doosje) Nou ik had een half karton panzers voor 120 euro gekocht, die 6 euro per doosje vond ik zeker geen tegenvaller. Pantservuisten zijn gewoon heel krachtig en knallen heel hard en dof, wees echt heel voorzichtig want wie weet zit er een productie fout tussen. Gelukkig heb ik er geen last van gehad alle 60 die ik heb afgestoken deden het gewoon geen weigeraars en allemaal een lange vertraging van rond de 8 seconden. Het valt me wel op als de panzer is geknald dat je vaak zwarte rook krijgt.