Pantzerfaust (vuist)

remio

Registered User
klopt ja, hij heeft al verschillende foto's staan op diverse fora's van zijn eigen gemaakte opstelling... als ik t goed heb ;)

gegroet remio

T

'tbunkertje

Guest
tommy-gun zei:
( even of topic)

Mooie schematische tekening bunkertje, ben je van plan elektrisch te gaan schieten.

jah klopt tommy-gun, ik wil HET veilig doen :+
veiligheid staat voorop

Twisterr

Registered User
Ik vind het ook allemaal gezeik ik heb er vorig jaar een aantal afgestoken en zolang je er gewoon een lontje opplakt en weggooit is ut prima. verder natuurlijk nooit weigeraars aansteken, zeker niet bij oud spul maja kzou ut sowieso niet doen!

Snelheidskonijn

Registered User
Hey,

Ik had een vraag ;

Zon panzerfaust gaan die harder als een ABA Knalpatroon ?

Wil dit graag weten want ik kan aan panzerfausten komen en als het de moeite waard is om te kopen anders haal ik patronen :p

Alvast bedankt

Tjo

P

poziloc

Guest
panzervuist is harder......knalpatronen zal ik laten liggen, deze zijn gemaakt ,om afgeschoten te worden met een pistool

Viber

Registered User
..::OFF TOPIC::.. Ik heb het verschil eigenlijk nog nooit gehoord :p Heeft er misschien iemand een flimpie van een knalpatroon?

..::ON TOPIC::..

rocket

Registered User
volgens mij gaat het hier over de panzers en niet over de knalpatronen |:(
maar ff kort, JA de panzers gaan harder en zijn samen met de supervlinder toppers onder het (grond)knalvuurwerk

Neo

Registered User
Knal is voor iedereen anders, ik weet het.

Maar hoe knalt een pantzer?
Knalt die een nitraat eruit?
Komt de knal in de buurt van een böller A (die mis ik zooooo :'( )

Dan ga ik deze maar aanschaafen!

deef0003

Registered User
Neo zei:
Knal is voor iedereen anders, ik weet het.

Maar hoe knalt een pantzer?
Knalt die een nitraat eruit?
Komt de knal in de buurt van een böller A (die mis ik zooooo :'( )

Dan ga ik deze maar aanschaafen!
waar kan je de pantsers dan kopen ?

Neo

Registered User
Alleen nog maar bij handelaren. Worden ook niet meer gemaakt, is oude voorraad van bex. Gaat waarschijnlijk dit jaar er wel doorheen. Net zoals er dit jaar bijna geen doodskoppen meer zijn is het dit jaar zeer wrs het laatste jaar pantzers.

Of het word te oud en te duur omdat er nog maar heel weinig zijn enzo

stanley01

Registered User
een panzer knalt echt harder als een nitraat! alleen komt er geen flits uit maar een soort vuur vonk en een dikke rook pluim.
ik heb nog een paar doosjes dus wordt knallen dit jaar !

P

poziloc

Guest
[adminbreak]ik hoop dat we weer serieus verder gaan....want dat knal vergelijk ben ik een beetje zat aan het worden......dus al dat zo door gaat, gaat dit topic gewoon op slot!![/adminbreak]

kerel

Registered User
he ik heb 2 doosjes panzers en er zitten in allebij de doosjes geen strijk kopjes alleen lontjes hoe kan dit ??

THE SHARE-MAN

Registered User
kerel zei:
he ik heb 2 doosjes panzers en er zitten in allebij de doosjes geen strijk kopjes alleen lontjes hoe kan dit ??

omdat er 2 varianten zijn.

en die met lont doen het over het algem0een niet
, althans bij mij dan heb 3 karton gehad van die met lont en heb een half karton achter elkaaar aangestoken en geneeen deed het. alles bleef hangen tot het beton, dus het lont wou niet door het beton heen...

zink901

Registered User
Ik heb er redelijk goede ervaring mee. Wel leek het erop dat ze vakaer afgaan als je ze weggooit, in plaats van neerlegt. Misschien gaat de lont toch net iets losser zitten door de klap en heeft zo meer kans doro het beton te gaan.

Bovenaan