Pantzerfaust (vuist)

zink901

Registered User
Hoe weet je dat het hele karton het niet doet? Als het wel zo is, ligt dat waarschijnlijk aan de opslag. Zijn er zichtbare sporen te ontdekken aan je karton waar het vochtig is geweest?

Roytje_Rotje

Registered User
@ Zink 901,

Ik weet dat omdat we er rond de 40/50 geprobeerd hebben uit alle doosjes. Verder zijn er geen sporen van vocht te zien, Ze zien het precies hetzelfde uit als me andere panzers ;(

sendermen

Registered User
leuk stukkie vuurwerk, en niet duur zoals ik ze kocht iig, ik had er 40 voor 20€
eerste paar waren weigeraars, maar nu gaan ze allemaal af knalt ook best leuk...:)

piccolo

Registered User
ik heb vernomen, dat de pansers er echt helemaal uit gaan, ik bedoel dus bij onder de toonbank verkoop..
kan iemand dit mij/ons dit mischien bevestiggen?

groeten

Zaliotuur

Registered User
piccolo zei:
ik heb vernomen, dat de pansers er echt helemaal uit gaan, ik bedoel dus bij onder de toonbank verkoop..
kan iemand dit mij/ons dit mischien bevestiggen?

groeten
Onder de toonbank is niet geregeld door wetten ofzo :+ dus daar valt denk ik niet veel zinnigs over te zeggen.

THE SHARE-MAN

Registered User
de pantzerfaust is net als het stukkie vuurwerk doodskop en superwidows ze verdwijnen langzaam en ik denk zelf dat het volgend jaar niet meer te vinden is na de zomer zeg maar. alleen in kleine getallen voor de collecters freaks

Laatst bewerkt door een moderator:

near

Registered User
Njah, ik heb ook zo'n gevoel dat ze amper te krijgen zijn. Aangezien de kartonnen vorig jaar voor het oprapen lagen, en ik nu tevergeefs veel moeite voor moet doen, en het nog niet lukt. Ik vind het natuurlijk jammer maarjah het is niet anders. Ik denk dat we zullen moeten wachten tot het een beetje stabiel is in vuurwerkland qua producten en keuringen....

Al ziet het er tochwel somber uit allemaal;(

Henny.plant

Registered User
Lijkt me sterk dat de verkoop ervan te maken heeft met keuringen of iets dergelijks. De dingen zullen verkocht blijven tot de voorraad op is keuring of niet, illegaal(in belgie) zijn ze toch. Het is alleen een kwestie van een goede dealer zoeken...

near

Registered User
Ik wil trouwens wel iets aan mijn vorige post duidelijk maken, dat ik het hier niet over de panzer heb maar meer over hard knal wat te krijgen is in belgie. zoals knallers met meer als 2gram flash. Waar er op dit moment volgens mij geen meer zijn. Echter blijft zoals henny.plant al zei de panzer illegaal.

Ik wilde alleen zeggen dat het er somber uitziet qua knal vuurwerk...

Saminem

Registered User
Ik kan waarschijnlijk aan deze dingen komen. 10 voor 10 euro. Nou is mijn vraag, zijn deze knallers de prijs waard of kan ik die prijs beter besteden aan een extra pakje pirat specials ofzo.;)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Saminem zei:
Ik kan waarschijnlijk aan deze dingen komen. 10 voor 10 euro. Nou is mijn vraag, zijn deze knallers de prijs waard of kan ik die prijs beter besteden aan een extra pakje pirat specials ofzo.;)

lees de 4 pagina,s door! dan heb je een antwoord;)

Kenny

Registered User
Ik heb een half karton Thunderstrikes (Panzervuisten) Strijkkop gekocht (20 Doosjes en Daarin 10 stuks panzers).
€6,50 per doosje
Zoals ik overal doorheen lees zijn er positieve dingen over te zeggen, bij mij heb ik nog geen weigeraars gehad van 10 panzers, alleen is de knal niet al te super meer... net zo hard als een TT of net ietsjes harder...
Maar is wel leuk om stoer mee te doen :p

De tijd die je hebt om weg te rennen (kug kug) is bij mij altijd langer dan 7 seconden geweest tot nu toe.
Alleen wel last van schietende strijkkoppen, als je het strijkkopje aansteekt ineens PLOF en schiet het kopje eraf, schiet 2 meter verder ofzo, dus pas op hoe je ze aansteekt!

Ik zou goed op de verpakking letten hoe het eruit ziet en eerst 1 doosje testen voordat je grote aankoop doet dit jaar, ik raad het zwaar af 'zoals velen' om ze nog te kopen, koop dan gewoon TT's!!!
Veilig en lekker! :p

Ik vraag me toch af hoe het zal gaan aflopen met de knallers, zal nu de Cosmic Bomb en Big Jumbo in zijn? :p

larz

Registered User
ik heb ff een vraagje...ik heb net 3 pakjes panservuisten gekocht .. ik heb ze net opengemaakt(zaten nog in folie) en de koppen zijn net zo geel als de smilies op het forum ( :) zo dus ) zijn de kopjes nog goed of niet ?

larz

Registered User
dat is juist het probleem met de panservuist....de kwaliteit is slecht dus ik kan weining zegge naar aanleiding van 1 panservuist dus misschien mensen die ook ervaring hebbe met gele koppen?

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ja, die gele koppen zijn goed af te steken.
Druk niet te hard op het afstrijkdoosje, anders trek je de hele kop er uit.
Wat mij vorig jaar meerdere malen is overkomen.

Bovenaan