Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
het moet red glittering zijn
als je op dit filmpje kijk, zie je na de palmbomen wel wat glitteren. ik neem aan dat dat de glittering is, maar dat je de kleur niet goed ziet, of dat het geen rode kleur had?
Heb dit jaar zelf 3 Palm Beach gehad (als ik het mij goed herinner) en het is een kaskraker, ik heb alles op de film e had het jullie willen laten zien, ben gek op vuurwerk maar heb geen idee hoe dit te uploaden naardeze site. Rene
op het filmpje van firespree wordt hij verkeerd aangestoken, ik zie in het begin een fan-shape die aan het einde moet zitten.ush: maar dat is niet zo heel erg het is en blijft een pracht blok!
op het filmpje van firespree wordt hij verkeerd aangestoken, ik zie in het begin een fan-shape die aan het einde moet zitten.ush: maar dat is niet zo heel erg het is en blijft een pracht blok!
Op mijn filmpje is het blok NIET verkeerd om aangestoken maar verkeerd om geproduceerd want heb nadrukkelijk bekeken of er op meerdere plaatsen lonten te vinden waren en dit was niet het geval!
Het is inderdaad niet heel erg maar toch jammer...
:nuts: firespree