Pambeach 150 schots Alpeco

PatjuH

Registered User
het moet red glittering zijn;)
als je op dit filmpje kijk, zie je na de palmbomen wel wat glitteren. ik neem aan dat dat de glittering is, maar dat je de kleur niet goed ziet, of dat het geen rode kleur had?

Firespree

Registered User
Nou de rode glitter was wel aanwezig hoor komt alleen niet zo goed in beeld jammer genoeg....
Je ziet het wel in bepaalde shots!
:nuts:

renetencaat

Registered User
Heb dit jaar zelf 3 Palm Beach gehad (als ik het mij goed herinner) en het is een kaskraker, ik heb alles op de film e had het jullie willen laten zien, ben gek op vuurwerk maar heb geen idee hoe dit te uploaden naardeze site. Rene

fexZy

Registered User
op het filmpje van firespree wordt hij verkeerd aangestoken, ik zie in het begin een fan-shape die aan het einde moet zitten.:push: maar dat is niet zo heel erg het is en blijft een pracht blok!

Firespree

Registered User
op het filmpje van firespree wordt hij verkeerd aangestoken, ik zie in het begin een fan-shape die aan het einde moet zitten.:push: maar dat is niet zo heel erg het is en blijft een pracht blok!

Op mijn filmpje is het blok NIET verkeerd om aangestoken maar verkeerd om geproduceerd want heb nadrukkelijk bekeken of er op meerdere plaatsen lonten te vinden waren en dit was niet het geval!
Het is inderdaad niet heel erg maar toch jammer...
:nuts: firespree

Bovenaan