Op zoek naar een filmpje?

nilo19

Registered User
Ik zoek sinds kort naar een filmpje van legaal vuurwerk.
Het heet crackling dynamite het word verkocht in leiden bij de :) http://www.crackercorner.nl
Heeft iemand daar meschien een filmpje van ben namelijk erg nieuwschierig.
f1.jpg

Alvast bedankt!:+
Groet.

hey!

je kan ook kijken op de site van de vuurwerk leverancier, kan zijn dat daar het filmpje op staat, wat jij zoekt!

ramon&marijke

Registered User
Iemand hier al meer info over de JW1010? Weet dat die 1.2inch is en 233s is en alle shapes heeft maar er zal toch wel iemand zijn met een filmpje???

sebas112

Registered User
Zoek je nog steeds naar dat ene leuke vuurwerkfilmpje? Voor informatie, voor de fun?
Post het product (Met naam en liefst het merk waarvan die is) en laten we elkaar helpen en de movie posten.

Ikzelf heb meer dan 700 movies op dit moment verzameld van zowel Legaal als Illegaal vuurwerk.
Is misschien wel handig zo'n topic, :)

heeft u ook een filmpje van jorge 1010

richell18

Registered User
beste freaks, ik ben op zoek naar een filmpje van de 20000 en 10000 schots celebration crackers van alpeco heb ze gehaalt maar wil even zien hoe ze gaan. alvast bedankt

nilo19

Registered User
beste freaks, ik ben op zoek naar een filmpje van de 20000 en 10000 schots celebration crackers van alpeco heb ze gehaalt maar wil even zien hoe ze gaan. alvast bedankt

youtube.com al geprobeerd staan namelijk hoop vuurwerk filmpjes online welke zoek je eigenlijk? de 1.4 gram?

Bovenaan