heb je een filmpje van een vuurpijl goliath (legaal) ik denk dat ie van dynasty is gr firepower
ben nog opzoek naar een filmpje van de Gold Rush van Lidu
heb meerde forums doorgezocht maar niks gevonden... iemand die me kan helpen?
heb je toch niet goed gezocht! (tong)
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=10035&highlight=vuurwerkhal
beste mensen!! ik hoop vandaag op oudejaarsdag dat ik nog een response krijg van jullie al ben ik bang van niet! Ik ben op zoek naar een filmpje van de wel genoemde: " Grand Crackling" deze is bij alpeco te koop is een 50 schots pot en het kaliber is 25mm. Op www.vuurwerkcrew.nl staat er wel een filmpje van alleen kan ik deze helaas niet open wat ik ook probeer! ik hoop dat jullie hiervan een filmpje hebben.
Alvast bedankt Marwin Roos.
Beste mensjes ik ben op zoek naar een vuurpijl word gezegt dat het een p4 pijl is ofzow:S nog nooit van gehoord maar het is een soort lainepijl met 7 klappen (meestal zijn het geen 7 klappen maar 5 en ook egt goeie harde dreunen. kent iemand deze pijlen? zo ja heb je ook een filmpje? groeten frits
Hallo,
ik ben opzoek naar het filmpje wat een kleine 2 maanden nog online stond op deze site het gaat hier om 10x2" salutes dit was een filmpje van FPM waar 10x 2" salutes snel achter melkaar de lucht in gejaagd werden met grote ti boeketten
b.v.d sharkyboy
sorry maar dat is niet de gene die ik zoek.
Ik zoek 10x2" salute maar dan doorgelont (denkt ik) ik weet zeker dat hij hier op fpm stond maar ik kan hem helaas niet meer vinden ik heb overal in movies gekeken