Op zoek naar een filmpje?

Devoted

Registered User
Een paar vrienden van mij hebben het over de grootste mortier van de wereld die door de wolken gaat enz.. kan hem anders nergens vinden, iemand gezien?
Ken er wel 1 van 48 inch mortier maar daar is het donker..

Firespree

Registered User
Eerste post en dan gelijk zo een...
Op vuurwerkfilmpjes.nl onder het kopje japan staan er heel wat ga daar maar lekker zoeken
(radar)

SPSK

Registered User
ben nog opzoek naar een filmpje van de Gold Rush van Lidu

heb meerde forums doorgezocht maar niks gevonden... iemand die me kan helpen?

marwinroos

Registered User
beste mensen!! ik hoop vandaag op oudejaarsdag dat ik nog een response krijg van jullie al ben ik bang van niet! Ik ben op zoek naar een filmpje van de wel genoemde: " Grand Crackling" deze is bij alpeco te koop is een 50 schots pot en het kaliber is 25mm. Op www.vuurwerkcrew.nl staat er wel een filmpje van alleen kan ik deze helaas niet open wat ik ook probeer! ik hoop dat jullie hiervan een filmpje hebben.

Alvast bedankt Marwin Roos.

Zaliotuur

Registered User
beste mensen!! ik hoop vandaag op oudejaarsdag dat ik nog een response krijg van jullie al ben ik bang van niet! Ik ben op zoek naar een filmpje van de wel genoemde: " Grand Crackling" deze is bij alpeco te koop is een 50 schots pot en het kaliber is 25mm. Op www.vuurwerkcrew.nl staat er wel een filmpje van alleen kan ik deze helaas niet open wat ik ook probeer! ik hoop dat jullie hiervan een filmpje hebben.

Alvast bedankt Marwin Roos.

http://rapidshare.com/files/9630167/Grand_Crackling.mpg.html
Het is niet de 50 schots maar een kleinere, het idee blijft volgens mij hetzelfde. Als je dit filmpje ook niet kunt openen moet je even VLC media speler downloaden op http://www.videolan.org/vlc/ . Het is gratis en je kunt er zo ongeveer alle video en muziek mee afspelen.

P.s. dit filmpje is niet door mij gemaakt maar door ½jeKaas

Frizzle

Registered User
Beste mensjes ik ben op zoek naar een vuurpijl word gezegt dat het een p4 pijl is ofzow:S nog nooit van gehoord maar het is een soort lainepijl met 7 klappen (meestal zijn het geen 7 klappen maar 5 en ook egt goeie harde dreunen. kent iemand deze pijlen? zo ja heb je ook een filmpje? groeten frits

Martin1988

Registered User
Beste mensjes ik ben op zoek naar een vuurpijl word gezegt dat het een p4 pijl is ofzow:S nog nooit van gehoord maar het is een soort lainepijl met 7 klappen (meestal zijn het geen 7 klappen maar 5 en ook egt goeie harde dreunen. kent iemand deze pijlen? zo ja heb je ook een filmpje? groeten frits

moet je even zoeken staat wel ergens op het forum en anders wel op avp maar of er zo 1, 2 ,3 een filmpje van is weet ik niet maar wel info

Frizzle

Registered User
als je niet eens de naam van dat ding weet word het moeilijk zoeken of niet? en hier kan je het toch vragen of niet? kan je net zo goed niet reageeren want daar heb ik egt geen fuck an ofzow ja ga maar zoeken waarschijnelijk heb ik dat wel gedaan anders zou ik het hier niet gaan vragen ik bedoel heb hier pas 11 keer iets gepost dus.. mrja voor de mensen die aan het zoeken waren bedankt maar hoeft niet meer want heb die pijlen zelf met de jaar wisseling af kunne steken en heb ook een filmpje gemaat dus zit allemaal wel goed. groet frits

sharkyboy

Registered User
Hallo,

ik ben opzoek naar het filmpje wat een kleine 2 maanden nog online stond op deze site het gaat hier om 10x2" salutes dit was een filmpje van FPM waar 10x 2" salutes snel achter melkaar de lucht in gejaagd werden met grote ti boeketten

b.v.d sharkyboy

Tony

Administrator
Medewerker
Hallo,

ik ben opzoek naar het filmpje wat een kleine 2 maanden nog online stond op deze site het gaat hier om 10x2" salutes dit was een filmpje van FPM waar 10x 2" salutes snel achter melkaar de lucht in gejaagd werden met grote ti boeketten

b.v.d sharkyboy

Ik zou eens bij movies kijken!!

Movies

sharkyboy

Registered User
sorry maar dat is niet de gene die ik zoek.
Ik zoek 10x2" salute maar dan doorgelont (denkt ik) ik weet zeker dat hij hier op fpm stond maar ik kan hem helaas niet meer vinden ik heb overal in movies gekeken

Tony

Administrator
Medewerker
sorry maar dat is niet de gene die ik zoek.
Ik zoek 10x2" salute maar dan doorgelont (denkt ik) ik weet zeker dat hij hier op fpm stond maar ik kan hem helaas niet meer vinden ik heb overal in movies gekeken

Weet je het zeker ?
Want bij de 5de knal zie je denk ik de knallen die jij bedoelt.

Voor de rest staat er niks anders op!

sharkyboy

Registered User
ja, ik kan me nog herineren dat er geen finale was dus het was echt 10x met kleine tussen pauzes en op het eind gingen ze helemaal uit een koekie van enthousiasme en er was een reactie dat het wel op 3" salutes leken.
Ik heb dit filmpje toen ook op avp aangevraagd maar daar had niemand hem meer maar werd mij wel verteld dat dit spaanse 2" shels waren...
mischien weet nu iemand welke ik bedoel...

Bovenaan