Onbekende blokken

R0nNoZ

Registered User
Pyrofreak_roder zei:
Hebben jullie al ooit gedacht dat dit Lidu zou kunnen zijn. Die hebben een catalogus waar je een middag over doet om die volledig te kunnen begrijpen en die hebben ook 168 en 122 shots...

Heb je misschien plaatjes van de catalogus die je hier kan neerzetten.

gantpoplin

Registered User
rijn_junior zei:
Allemaal leuk en aardig wat je nu zegt, maar dat zou dus betekenen dat ze al een overschot moeten hebben aan bestaande producten en volgens mij komt geen een van deze producten voor in de catalogus van WECO...

Stel dat Weco deze dus zou verkopen, dan hoeft dat niet per defenitie in de catalogus te staan van Weco zelf. Het zou ook gewoon in een algemene catalogus voor kunnen komen. Niemand weet dan dat het Weco is, maar verkopen doen ze het dan toch wel, zodat ze er alsnog geld aan kunnen verdienen.

De marsen van de Aldi komen ook niet voor in de catalogus van mars zelf. Het is immers een A-product. Overschot word meestal verkocht als B-product. en daar word geen reclame voor gemaakt, aangezien deze producten toch wel goedkoper over de toonbank gaan, en daardoor mensen het toch wel kopen.:w

Maargoed... back on topic

Wizz

Registered User
gantpoplin zei:
Stel dat Weco deze dus zou verkopen, dan hoeft dat niet per defenitie in de catalogus te staan van Weco zelf. Het zou ook gewoon in een algemene catalogus voor kunnen komen. Niemand weet dan dat het Weco is, maar verkopen doen ze het dan toch wel, zodat ze er alsnog geld aan kunnen verdienen.

De marsen van de Aldi komen ook niet voor in de catalogus van mars zelf. Het is immers een A-product. Overschot word meestal verkocht als B-product. en daar word geen reclame voor gemaakt, aangezien deze producten toch wel goedkoper over de toonbank gaan, en daardoor mensen het toch wel kopen.:w

Maargoed... back on topic
je spreekt jezelf tegen.
De mars wordt namelijk in de winkel verkocht, en het imitatie marsje heeft een andere wikkel.

Nu als het een weco blok zou zijn, dan zou ie op zn minst met een weco label verkocht moeten worden. En in de catalogus moeten staan.

Pyroking

Registered User
Weet iemand misschien in welke versie van de no-name blokken veel goud zit verwerkt?
Of kan iemand beschrijven wat de effecten van een bepaalde pot zijn? Zo krijgen we een betere indruk van de lijn, aangezien er haast geen filmpjes van zijn!

Gr
Pyroking

Laatst bewerkt:

gantpoplin

Registered User
Wizz zei:
je spreekt jezelf tegen.
De mars wordt namelijk in de winkel verkocht, en het imitatie marsje heeft een andere wikkel.

Nu als het een weco blok zou zijn, dan zou ie op zn minst met een weco label verkocht moeten worden. En in de catalogus moeten staan.

Ze worden inderdaad allebei inderdaad in de winkel verkocht, maar het imitatie marsje, daar staat neit op dat het van de mars fabriek afkomstig is;)Dus bij Weco hoeft dat ook niet het geval te zijn...maargoed...

Ik had 25s Purple Green Red Roaring, variatie blokje dat met een mooie snelheid schoot. Vooral de paars, groene peony's waren heel apart! Het effect was aardig groot en bleef voor het kaliber lang hangen.....en ja op het einde salutes,,,dat maakt het geheel compleet!

hellpyro-freak

Registered User
ik had dit blok ook zo`n zelfde
maar wel supergoed

ik had hem verbonden met een 110 shot`s
celebration thunder..
zodat ze gelijk afgingen..
ik vond de onbekende blok toch een stuk mooier
en het belangrijkste goedkoper ..

hier 2 foto`s

18%20kilo%20blok%20%20100%20shots%20doos%202.JPG

18%20kilo%20blok.JPG

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
remio zei:
de opdruk enz van de dozen is gelijk aan de opdruk van import van coloured flowers, hellrazors, spanisch cracker(bruine super), dus denk dat de importlijn ze zelf hierheen haalt op bestelling voor NL.

gr
Hier een foto van coloured flowers in een zelfde karton verpakking :

colouredflowers.jpg

En hier een "onbekende" 100k ]:)
100k.jpg

Vuurwerkfreakz :7

remio

Registered User
yep, daarom melde ik dat dus. aparte overeenkomst:p ook de hell razor lawine pijlen werden in deze dozen geleverd. daarom dus naar mijn idee eenzelfde import als de noname blokken, die speciaal voor handel hierheen komt. de timefuse supers heeft d8 ik ook deze opdruk.....;)

gr

PatjuH

Registered User
firewire zei:
Sommige dingen kan je maar beter niet weten, er valt toch haast onmogelijk aan te komen buiten het il circuit.
Jullie begrijpen toch dat zulke variatie blokken niet voor proffesionele shows worden ontworpen maar puur voor de Nederlands liefhebbers.

misschien is het wel gewoon special samengesteld, en voor Lidu/hellrazors gebruik onder "No name" de handel ingegaan. met dezelfde dozen als Lidu/hellrazors.
zodat de import vrij makkelijk zou zijn;)

Lidu Rullezzz

Registered User
100k.jpg

die moeten dus ook van "no name" zijn ;).... Schijnt 1250 gram kruit in hebben gezeten !...ik heb em ook gehad en hij knalde ERG hard !

ook colour flowers nitraat getest begin van vorig jaar en was hier ook erg tevreden !

Thundah

Registered User
Lidu Rullezzz zei:
100k.jpg

die moeten dus ook van "no name" zijn ;).... Schijnt 1250 gram kruit in hebben gezeten !...ik heb em ook gehad en hij knalde ERG hard !

ook colour flowers nitraat getest begin van vorig jaar en was hier ook erg tevreden !

Het etiket lijkt, op het missende witte paard, toch wel veel op een white horse rol..

joeykarper

Registered User
Het is inport van een onbekend merk, waarschijnlijk afkomstig uit italië. De effecten bevatten ook vaak salutes maar dit staat niet weergegeven op het etiket warom lijkt me duidelijk;) (even doordenken)

hier nog wat foto's

3 No name blokjes;
49 shots fan shape
100 shots mixed
36 shots mixed
allemaal 1,3 "
SA400178.jpg

SA400183.jpg

SA400189.jpg

Ander onbekend merk: Opdruk karton STO
2 inch blok 36 shots
64 shots time rain 1.3 "
49 shots crown 1.3"

SA400193.jpg

SA400187.jpg

SA400184.jpg

Ik geef geen adressen..
mssl joey

spacecraft

Registered User
Ik heb ze nu ook binnen gehad en ze zien er toppie uit zeg

ik heb 2 100 shots blokken
en 1 waaier van 100 shots echt groot blok .
en 1 x 2inch blok van 49 shots.

en de devil lawinepijl komt denk ik van dezelfde lijn als no name blokken maar hij klapt zekers goed.
en de gekleurde vlinders hebben misschien ook iets te maken met de no name want er staat helemaal niks op.
(bigg) (bigg) (bigg) (bigg)

Waar komen die blokken toch vandaan???(bigg) (win)

Furrier

Registered User
hmm ik zit volgens mij ook met 3 onbekende blokken.
2 van 19 schots en 1 van 25
Er staat geen merk op alleen een gebruiksaanwijzing en die is in het nederlands.

Bunker-Buster

Registered User
De hoofdmoot van merkloze potten komt via het oostblok, een hofleveranvier van merkloze potten/cakes is onderstaande importeur/site in Polen. Ik durf je niet te zeggen of bovenstaande potten er ook vandaan komen.

Meteen als meevaller, deze site staat barstenvol met filmpjes/foto's etc. Tevens leveren ze het product in elke wikkel die je maar wilt (Poolse vriendin....altijd handig met vertalen... (bigg) )

Link site

Wizz

Registered User
Het enige wat ik zie zijn kartonkleurige blokken, nou zijn ongeveer alle prof blokken kartonkleurig als je ze uit het karton haalt. Dus dit bewijst weer niks.

En de blokken uit Startpost komen zeker niet uit polen.

Bovenaan