Onbekende blokken

Koetje

Registered User
Weet iemand intussen van welk merk deze blokken zijn? Er gingen er hier (Diemen-Noord) ook een behoorlijk aantal de lucht in,allemaal topblokken met veel salutes inderdaad. Ga hier zeker aan proberen te komen dit jaar.

gantpoplin

Registered User
Nog steeds niks van bekend, het gerucht was wel dat het eventueel Weco zou kunnen zijn, maar bind me er niet op vast! Ik had ze zelf ook, en niderdaad top blokken, volgend jaar hoop ik ze weer te kunnen bemachtigen:p

Lidu Rullezzz

Registered User
gantpoplin zei:
Nog steeds niks van bekend, het gerucht was wel dat het eventueel Weco zou kunnen zijn, maar bind me er niet op vast! Ik had ze zelf ook, en niderdaad top blokken, volgend jaar hoop ik ze weer te kunnen bemachtigen:p

tis geen weco :)..

100% cker... Zit geen merk aanvast;)

:w

R0nNoZ

Registered User
powerman zei:
Het zijn leuke blokjes ;) .
Op www.vuurwerkpunt.nl staan van dit merk een paar gave filmpies .Ik geloof van de 122, 138 en 168 schots WAT EEN GEWELD!!!!!!!

Ja ik heb die filmpjes ook gezien en ik moet zeggen dat dit wel 1 van de beste blokken kwa variatie zijn vind ik! alle soorten effecten, constante schoten, v shape, w shape en z shape in 1 blok!! Ik ben benieuwd waar deze vandaan komen!

remio

Registered User
de opdruk enz van de dozen is gelijk aan de opdruk van import van coloured flowers, hellrazors, spanisch cracker(bruine super), dus denk dat de importlijn ze zelf hierheen haalt op bestelling voor NL.

gr

gantpoplin

Registered User
Lidu Rullezzz zei:
tis geen weco :)..

100% cker... Zit geen merk aanvast;)

:w

Hoezo ben je zo zeker dat er geen merk aan vast zit. Ik bedoel het zal me niks verbazen als Weco ook artikelen verkoopt zonder label! Ik zeg niet dat het Weco is mar het gerucht ging vorig jaar ( naja maandje terug he) dat het eventueel weco zou kunnen zijn. Maar jij ontkracht dit dus.....ik ben benieuwd hoe je dat met 100% zekerheid kan stellen...:w

magic sky line

Registered User
gantpoplin zei:
Hoezo ben je zo zeker dat er geen merk aan vast zit. Ik bedoel het zal me niks verbazen als Weco ook artikelen verkoopt zonder label! Ik zeg niet dat het Weco is mar het gerucht ging vorig jaar ( naja maandje terug he) dat het eventueel weco zou kunnen zijn. Maar jij ontkracht dit dus.....ik ben benieuwd hoe je dat met 100% zekerheid kan stellen...:w

als het Weco is, zou de prijs een stuk hoger liggen dan nu. En waarom zou Weco vuurwerk zonder merk verkopen daar hebben ze volgens mij niet echt niet veel voordeel aan.

gantpoplin

Registered User
magic sky line zei:
als het Weco is, zou de prijs een stuk hoger liggen dan nu. En waarom zou Weco vuurwerk zonder merk verkopen daar hebben ze volgens mij niet echt niet veel voordeel aan.

Wat je nu zegt....|:( Waarom maakt Mars producten onder een andere naam?? En liggen deze producten gewoon bij de Aldi? Mensen die bijv zeggen dat de nepmars van Aldi vies is en een echte mars lekker....die zijn gewoon dom. Want het is één en hetzelfde product.
Er is altijd wel sprake van overproductie doordat fabrieken nooit het Just In Time (JIT) principe kunnen hanteren. Dit wil zeggen, dat men producten maakt op bestelling van klanten. Zodat er geen voorraden ontstaan.

Doordat dit niet kan worden gehanteerd, brengt dit natuurlijk allemaal kosten met zich mee. Het zal mij daarom ook niks verbazen dat Weco, haar overproductie onder een andere naam verkoopt om JUIST alsnog meer te kunnen omzetten. Als er producten blijven staan in de fabriek, dan brengt dit voorraadkosten met zich mee. Als ze het kwijt kunnen tegen een goedkopere prijs, dan hebben ze juist geen voorraadkosten (althans veel minder) wat dus de netto-omzet ten goede komt! Ik zeg niet dat de "onbekende blokken" van Weco zijn, maar het zou wel kunnen vanwege het feit dus dat overproductie ook verkocht moet worden. Het zou stom zijn als ze het laten staan in de fabriek tot het jaar daarna want dat brengt teveel kosten met zich mee! Dus het feit dat ze dan misschien onder een andere naam of zelfs geen naam hun producten verkopen, wil niet zeggen dat ze daarop verlies maken. Integendeel zelfs!

Maargoed, waar deze blokken vandaan komen blijft denk ik altijd een raadsel.:w

Laatst bewerkt:

Lidu Rullezzz

Registered User
gantpoplin zei:
Wat je nu zegt....|:( Waarom maakt Mars producten onder een andere naam?? En liggen deze producten gewoon bij de Aldi? Mensen die bijv zeggen dat de nepmars van Aldi vies is en een echte mars lekker....die zijn gewoon dom. Want het is één en hetzelfde product.
Er is altijd wel sprake van overproductie doordat fabrieken nooit het Just In Time (JIT) principe kunnen hanteren. Dit wil zeggen, dat men producten maakt op bestelling van klanten. Zodat er geen voorraden ontstaan.

Doordat dit niet kan worden gehanteerd, brengt dit natuurlijk allemaal kosten met zich mee. Het zal mij daarom ook niks verbazen dat Weco, haar overproductie onder een andere naam verkoopt om JUIST alsnog meer te kunnen omzetten. Als er producten blijven staan in de fabriek, dan brengt dit voorraadkosten met zich mee. Als ze het kwijt kunnen tegen een goedkopere prijs, dan hebben ze juist geen voorraadkosten (althans veel minder) wat dus de netto-omzet ten goede komt! Ik zeg niet dat de "onbekende blokken" van Weco zijn, maar het zou wel kunnen vanwege het feit dus dat overproductie ook verkocht moet worden. Het zou stom zijn als ze het laten staan in de fabriek tot het jaar daarna want dat brengt teveel kosten met zich mee! Dus het feit dat ze dan misschien onder een andere naam of zelfs geen naam hun producten verkopen, wil niet zeggen dat ze daarop verlies maken. Integendeel zelfs!

Net je proefwerk bedrijfs economie gehad ? ;) :+

super-vlinder

Registered User
gantpoplin zei:
Haha, nee dat niet, algemene kennis;) maja...ik hoop ooit eens er achter te komen waar deze blokken vandaan komen.:9

haha , ik heb dat vandaag ook gehad op school

je hebt gelijk maar het is gewoon speculeren waar ze vandaan komen.

nu nog hopen dat ze dit jaar ook verkrijgbaar zijn :)

rijn_junior

Registered User
gantpoplin zei:

Allemaal leuk en aardig wat je nu zegt, maar dat zou dus betekenen dat ze al een overschot moeten hebben aan bestaande producten en volgens mij komt geen een van deze producten voor in de catalogus van WECO...

Luna 1337

Registered User
rijn_junior zei:
Allemaal leuk en aardig wat je nu zegt, maar dat zou dus betekenen dat ze al een overschot moeten hebben aan bestaande producten en volgens mij komt geen een van deze producten voor in de catalogus van WECO...

yup wat hij zegt is juist,en die getallen 168,132 en 122 ofsoiets, lijkt me al zeker niet dat deze van weco komen

Wizz

Registered User
tis gewoon een lijntje die een groep handelaartjes samen importeerd..
En misschien komt het wel uit een fabriek waar weco wat spulletjes van betrekt, who knows.

Laatst bewerkt:

remio

Registered User
Wizz zei:
tis gewoon een lijntje die een groep handelaartjes samen importeerd..
En misschien komt het wel uit een fabriek waar weco wat spulletjes van betrekt, why knows.
idd dit heb ik een aantal posts terug ook al gezegt, maar het is natuurlijk leuker om over weco en andere merken te praten:p

gr

Feuerwerk

Registered User
Hebben jullie al ooit gedacht dat dit Lidu zou kunnen zijn. Die hebben een catalogus waar je een middag over doet om die volledig te kunnen begrijpen en die hebben ook 168 en 122 shots...

Bovenaan