Onbekende blokken

ze broc ski²

Registered User
ik heb een aantal keer voorbij zien komen dat noname blokken een kartonnen wikkel hebben, dit is echter niet geheel waar, de echte grote blokken hebben dit wel ja, maar die zoals 25sh waaier enzo hebben juist een heel kleurijke omslag;)

Laatst bewerkt door een moderator:

rollingthunder

Registered User
De afgelopen jaren waren de no-name blokken van goede kwaliteit echter zullen er vanaf vorig jaar tot heden steeds meer verschillende op de markt komen.

No-name is gewoon van een bekende importeur alleen zonder de naam erop. Door de grote illegale handel gaan de grote importeurs van ons land hun naam van de dozen halen omdat dit niet verplicht is.

Zo zullen er in de toekomst verschillende "no-name" producten" op "de markt" komen echter met verschillende kwaliteit. het kan dus verkomen dat er blokken zijn die dus tegenvallen.

Tot nu toe heb ik nog geen slechte producten voorbij zien komen maar zou wel graag willen weten welke dit zijn, namen nummers enz. Dus bij tegenvallende resultaten graag meer informatie :)

astronaut-pira

Registered User
ik heb afgelopen jaar ook een aantal no name gehad,
en ik vond ze echt tegen vallen

Hmm ben je er zeker van dat dit van "no name" was.Zoals ik al zei heb ik met verschillende blokke ervaring en heb ook aantal filmpjes voorbij zien komen.Dan lijkt het me heel sterk dat het tegevalt, maar dat kan natuurlijk altijd smake verschillen enzo maar ik vroeg het me gewoon af.

MisterX

Registered User
hey mensen heb weer een blokje weten te bemachtigen valt dit ook onder de noname kon niet echt wat vinden over dit blokje. stond geen naam op alleen een serienummer:
DS5603F

hier een foto.
DSC02569.JPG

dizz0r

Registered User
Kopt het dat dit jaar ook 56 shots waaiers geproduceerd zijn?
Het schijnen wel nonames te zijn en kan er aankomen.
Want 56 shots kom ik eigenlijk nooit ergens tegen onder een bepaald merk..

Furrier

Registered User
Ja volgens mij wel, had een lijstje met daarop 25, 36, 49 en 56 shots. Heb de 36 en 49 gezien en waren allebei waaiers dus de kans is aanwezig dat de 56 ook een waaier is.

Bovenaan