No Name Cakes (uitverkoop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Son-T

Registered User
Ik begin nu ook zo'n beetje te twijfelen over deze aktie. Ik hoop niet dat KATAN zich laat verlagen om de mensen (freaks) te bedonderen .Dan wel lokken naar de toko zodat ze toch wel wat anders kopen:sad2:

De tijd zal het leren!:laugh:

Mr_Mascleta

Registered User
Mensen mensen, als iemand maar dan ook loopt te verkondigen dat ze tegen inkoopsprijs weggaan dan denk ik dat het verstandig is bij jezelf te raden gaan.
Denken wij nu allemaal dat de cakes 10eu inkoop zijn, wij weten toch wel beter. Productiekosten liggen misschien per cake op 1eu, laten we daar de shippingscost erbij op tellen per container 12.000eu een 30ft nou reken dan maar uit want Katan betaalt per cake.
Ik vind zelf dat deze aktie ongeldig en zeer verdacht en zolang Katan geen duidelijkheid verschaft of geen volle garantie omtrent de werkelijke samenstelling van bijv de foto zijn ze in mijn eigen misleidend bezig.

hindoerol

Registered User
:weird: heb er ook gemengde gevoelens bij. zat nog te twijfelen maar die het toch maar niet. vorijaar konden ze hun belofte al niet waar maken met die uit verkoop en nu dit. zo lang je niet weet wat er in zit. dadelijk krijgje een doo smet flut potten waar je spijt van krijgt.

gr hindoe

Tony

Administrator
Medewerker
Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat Katan hiermee naam wilt maken. Dat wilt zeggen, het zijn wel goede cake die hun zonder winst verkope en daarmee op 1 Januari volop positief in het nieuws zullen zijn waardoor naamsbekendheid bij de liefhebbers de winst is. Het zou in ieder geval een goede marketing zijn.

Katan is geen onbekende winkel en hun actie 500 + 250 euro gratis was ook altijd netjes geregeld zoals ik begrepen he (van members). Het hoeft niet altijd negatief te zijn. En Katan weet ook dat hier risico's aan verbonden zijn juist omdat ze niet onbekend zijn in de VWwereld. Ga je lopen kloten dan zal je naam jaren lang negatief over internet circuleren.

Dus laten we een keer van het positieve uitgaan IPV altijd negatief te reageren.
Daarbij is het wel jammer dat er niet meer informatie beschikbaar is.

shinji

Moderator
Medewerker
Zal ik dan maar eens een keer de positivo uit gaan hangen.
Vind dit echt een geweldige stunt hoor. 10 cakes voor een tientje, kan je je echt geen buil aan vallen. Ik zie cakes op de foto staan, die verleden jaar nog voor 65 E in de winkels stonden. Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar als ik daar in de buurt zou wonen dan wist ik het wel.

jetztgehtslos

Registered
Ik kan begrijpen dat men sceptisch is. Maar ik vind dat er erg negatief gedaan wordt, terwijl de daadwerkelijke actie nog niet echt duidelijk is.

Ik denk dat we anderhalve week moeten wachten voor we kunnen zeggen of dit een super actief was of een flop.

Pyroclastic

Registered User
Helaas is mijn budget al besteed dit jaar, anders had ik wss. wel gebruik gemaakt van deze actie. Mss dat ik tijdens de verkoopdagen nog even ga kijken....

Plum Bloom

Registered User
Volgens mij gaat het om Broekhoff-cakes (Crown, High Performance), die worden gedumpt. Dergelijke cakes werden vorig jaar ook al aangeboden door Katan, aanvankelijk onder de eigen cakenaam, daarna met verbasterde naam omdat er kennelijk gezeik kwam van dealers die die producten nog verkochten tegen de volle (veel te hoge) prijs. Veruit de meeste van de Broekhoff-cakes die ik toen heb besteld, werden uitgeleverd. Ik kreeg bijvoorbeeld de Perenmount (= Paramount), de Uitbreken (= Outbreak), Poosjedon (= Poseidon) en Revolutie (= Revolution) mee. Was destijds niets mis mee, stond los van het gedoe rond de Extreme Salutes.

Pyro Mike

Registered User
Heren, dames

Mensen die de actie niet kunnen waarderen, laat de cakes aub liggen voor diegene die ze wel graag wil hebben.
Ik heb ze zelf allemaal stuk voor stuk in de hand gehad en ik weet wat ze wegen, hoe ze eruit zien e.d. en ik kan een ieder garanderen dat je gewoon zeer goed en kwalitatief vuurwerk in handen krijg.

Niemand maar dan ook niemand word genaaid door Katan. Wij hebben het geluk dat we een afsteekbedrijf zijn (naast Groothandel en verkooppunt) en dat we zelf in kunnen slaan in China of anders zeer goede connecties hebben waardoor we spotgoedkoop kunnen inkopen.
Deze pallets met vuurwerk stonden ergens goed in de weg, en met veel gehandel over en weer hebben we deze pallets voor de laagste prijzen kunnen kopen. De kartonnen label maakt het uiteraard ook goedkoper...! Op het moment dat we dit vuurwerk bijna verkocht hebben, gaat het van de site af! Dus geen teleurstellingen achteraf!!

Als we mensen willen belazeren gaan wij deze actie niet promoten op FPM en op VWC, laat dat duidelijk zijn!

Groeten,
Katan Vuurwerk
The Profs in the Lightning Sky

Laatst bewerkt:

Plum Bloom

Registered User
Heb de knoop doorgehakt en een setje no-names besteld en betaald. Soort kerstpakket, altijd spannend wat je krijgt. Hoop op een evenwichtige verdeling tussen grote waaiers en het kleinere spul.

@shinji: ik meen cakes op de foto te zien staan waarvoor nog steeds 65,- wordt gevraagd

Laatst bewerkt:

MidnightThunder

Registered User
Dag Mensen,

Ik heb net het hele pakket besteld, omdat ik er zeker van ben dat Katan een geweldig pakket heeft samengesteld, wees niet zo onzeker! Ik spreek uit ervaring en heb vorig jaar ook bij Katan mijn spullen besteld en nog nooit eerder zulk mooi (legaal) vuurwerk gekocht, men hielp mij zelfs om alles in de auto te laden. kortom, ik heb er vertrouwen in!

Kan niet wachten om alles de 31e met veel donder en geweld de lucht in te jagen.:laugh:

Groeten Midnightthunder

Robinapd

Registered User
Heren, dames

Niemand maar dan ook niemand word genaaid door Katan.

Beste Mike,

Ik heb het pakket besteld omdat je er zo overtuigend over spreekt, maar voor mijn gevoel werden wel vorig jaar toch allemaal redelijk hard genaaid met de fascinationtrip ipv van de beloofde extreme salute

mzzls

HocusPocus.Pyro

Registered User
Prachtige actie van Katan, ik geloof best dat het meer dan de moeite waard is. Alleen jammer maar helaas zit het voor mij te ver weg. Als dit ook gold in Zoetermeer had ik het ZO gedaan.

jetztgehtslos

Registered
Heren, dames

Niemand maar dan ook niemand word genaaid door Katan.

Beste Mike,

Ik heb het pakket besteld omdat je er zo overtuigend over spreekt, maar voor mijn gevoel werden wel vorig jaar toch allemaal redelijk hard genaaid met de fascinationtrip ipv van de beloofde extreme salute

mzzls

Dat soort dingen kan bij iedere dealer gebeuren.

Wat nou als je de Silver Salute besteld en No Mercy's als vervanger krijgt?
Is Wolff dan ook meteen iedereen aan het naaien?
Als dat de norm is, dan naait Wolff dus ook mensen aangezien er zo weinig Silver Salutes schijnen te zijn!

Robinapd

Registered User
Dat soort dingen kan bij iedere dealer gebeuren.

Wat nou als je de Silver Salute besteld en No Mercy's als vervanger krijgt?
Is Wolff dan ook meteen iedereen aan het naaien?
Als dat de norm is, dan naait Wolff dus ook mensen aangezien er zo weinig Silver Salutes schijnen te zijn!

nouja:cheesy: no mercy vs silversalute is een hele andere vergelijking dan een fascination trip vindt ik, dat was gewoon een *************** ding in verhouding

Beekje

Registered User
Het enigste wat ik ervan vindt, top actie en wat Shinji al noemt voor 100 euro 10 cakes is geen geld, zeker niet als je kan rekenen maar het is wel erg trickie. Ik denk zomaar dat de helft kan tegenvallen.

En verder zou ik niet zo willen verkopen als Katan dat doet sinds een paar jaar, je moet er maar zin in hebben:sick:. Wordt er nog wel centjes verdient daar:toung: Hobby is gevaarlijk hoor:nuts:

looneytunie

Registered User
En dat beekje komt doordat sommige bedrijven niet met alleen maar dollartekens in de ogen rondlopen. En dat is iets wat we helaas veel te vaak tot alleen maar zien in de vuurwerkbusiness.

Helaas is het voor mij te ver anders had ik het erop gewaagd.
Heerlijk dat er ook nog bedrijven zijn die iets puur voor de klant doen.
Als ze het pakket voor 150 euro hadden aangeboden was het net zo mooi geweest. Top Katan!

Tony

Administrator
Medewerker
Het enigste wat ik ervan vindt, top actie en wat Shinji al noemt voor 100 euro 10 cakes is geen geld, zeker niet als je kan rekenen maar het is wel erg trickie. Ik denk zomaar dat de helft kan tegenvallen.

En verder zou ik niet zo willen verkopen als Katan dat doet sinds een paar jaar, je moet er maar zin in hebben:sick:. Wordt er nog wel centjes verdient daar:toung: Hobby is gevaarlijk hoor:nuts:

Sorry Hoor Beek maar ik vind jou echt ernstig gierig.
Ik ben blij dat niet alle mensen zo zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan