Heren, dames
Niemand maar dan ook niemand word genaaid door Katan.
Beste Mike,
Ik heb het pakket besteld omdat je er zo overtuigend over spreekt, maar voor mijn gevoel werden wel vorig jaar toch allemaal redelijk hard genaaid met de fascinationtrip ipv van de beloofde extreme salute
mzzls
Heren, dames
Niemand maar dan ook niemand word genaaid door Katan.
Beste Mike,
Ik heb het pakket besteld omdat je er zo overtuigend over spreekt, maar voor mijn gevoel werden wel vorig jaar toch allemaal redelijk hard genaaid met de fascinationtrip ipv van de beloofde extreme salute
mzzls
Dat soort dingen kan bij iedere dealer gebeuren.
Wat nou als je de Silver Salute besteld en No Mercy's als vervanger krijgt?
Is Wolff dan ook meteen iedereen aan het naaien?
Als dat de norm is, dan naait Wolff dus ook mensen aangezien er zo weinig Silver Salutes schijnen te zijn!
Dat soort dingen kan bij iedere dealer gebeuren.
Wat nou als je de Silver Salute besteld en No Mercy's als vervanger krijgt?
Is Wolff dan ook meteen iedereen aan het naaien?
Als dat de norm is, dan naait Wolff dus ook mensen aangezien er zo weinig Silver Salutes schijnen te zijn!
nouja:cheesy: no mercy vs silversalute is een hele andere vergelijking dan een fascination trip vindt ik, dat was gewoon een *************** ding in verhouding
Het enigste wat ik ervan vindt, top actie en wat Shinji al noemt voor 100 euro 10 cakes is geen geld, zeker niet als je kan rekenen maar het is wel erg trickie. Ik denk zomaar dat de helft kan tegenvallen.
En verder zou ik niet zo willen verkopen als Katan dat doet sinds een paar jaar, je moet er maar zin in hebben. Wordt er nog wel centjes verdient daar:toung: Hobby is gevaarlijk hoor:nuts: