Het zelfde geval met bommetjes die vrij laag bleven, heb ik al vaker gezien dit jaar.
Onder andere in almere, waar sommige echt bizar laag gingen.
Na de show heb ik daar ook nog even op het ponton gegluurd, en alle buizen waren van het zelfde soort en even hoog.
aan de buizen kan het dus eigenlijk niet meer liggen, aangezien er oook zat bommetjes wel de juiste hoogte in gingen.
helaas weet ik zo niet welk merk bommetjes de koster schiet, maar het waren geen Jorge effecten volgens mij, terwijl dream voornamelijk jorge schiet.
Weet ook niet waar het precies in zit, maar het lijkt erop dat dit bij meerdere merken voorkomt op dit moment.
(Wellicht is het een idee om een tread te openen in het prof forum, waarin we hier wat dieper op in kunnen gaan?)
Nu weer even ontopic over de show,
Misschien word ik iets te kritisch omdat ik al redelijk wat shows van dream heb gezien, maar ik vond de show weinig spannend.
Zeker als je een show schiet op muziek, zouden wat tempo wisselingen die met de muziek meegaan, het al een stuk leuker maken.
Het leek er echter erg op dat alle rekken met bommen op de zelfde vertraging stonden.
Ook het aanbod in effecten van de bommen had een stuk meer mogen zijn, nu kwamen de zelfde bommen in bijna alle beelden terug, wat eigenlijk in een pyro musical niet best is voor de spanning, juist door in elk muziekstuk z'n eigen effecten en kleuren te stoppen, maak je het spannend wat er nu weer gaat komen.
Eigenlijk heb ik naar m'n persoonlijk mening maar 1 beeld gezien wat leuk werd geschoten, en dat was het beeld met de muziek van andre rieu.
Kom maar op met de reactie's! :nuts: