wakker worden om een uur of 11. ja ik ben dat s,ochtends in alle vroegte een beetje ontgroeit, nu blijf ik liever nog eff liggen lekker stil en rustig. en dan hoor ik het buiten al gezellig knallen. zo om een uur of half 12 ga ik er eens uit. douchen aankleden haartjes kammen je kent het wel.
dan ga ik naar beneden(ik slaap dit jaar bij mijn zus en zwager, omdat het een leuke vuurwerkbuurt is met veel vuurwerk).
ik check mijn vuurwerk nog eens. altijd leuk.
dan ga ik naar buiten eff kijken in hun tuin wat de mogelijkheden zijn.
ik denk dat ik dit jaar gewoon een rij tegels neerleg vanuit de tuin over het grasveld bij de sloot. zal wel niet vriezen dus zal wel blubber zijn.
zo creeer ik wat meer afstand en is het gelijk zo dat ik wat de verschillende stukken vuurwerk op verschillende afstanden op de tegels neer kan zetten.
dan nog eff mijn vuurpijlstandaard opstellen. en dan alvast beginnen om een uur of half 2 met wat klein siervuurwerk. wat zelfgemaakte fakkels enzo.
tussendoor steeds nog eff wat drinken en eten.
dan ga ik mijn vuurwerk voor de vooravond alvast klaarmaken grondbloemen uitpakken enzo potjes klaarmaken.
dan s,avonds eff wat spul afsteken.
misschien dat ik nog eff een stuk van youp van het hek meepik van zijn oudjaarsconferance: de zelfmoordterrorist.
en dan om een uur of kwart over 11 naarbinnen mijn 12 uursvuurwerk klaarmaken uitpakken, schietklaarmaken,folietjes verwijderen enzo.
tegen die tijd begint de klok wel.
nou als het 12 uur is moet er natuurlijk nog nieuwjaarsgewenst worden.
en dan snel naar buiten en gaan met die banaan ik heb er zin aan.
daarna om een uur of half 3 naarbinnen en dan nog eff drinken enzo.
en dan naar bed om een uur of half 4. en daarna wil ik het niet over hebben|