Nieuwjaar

Sander27

Registered User
Zoals elk jaar sta ik om 1000uur buiten met een aansteek-lontje de buurt te informeren hoe laat het is. Even lekker knallen, even lekker die kruitdampen insnuiven, even dat diepe innerlijke gevoel de overhand laten nemen. Natuurlijk komt dat op anderen kinderachtig over... So what haha. Je bent freak of je bent het niet

Fijne dagen allemaal

myrmidon

Registered User
zoals altijd om 10 uur wat kanonslagen (Jaja we blijven kinderen hahaha) met daartussendoor wat nitraten/vlinders/bermudas en dat soort zooi...\
komen dit jaar 10 man stoken hier met allemaal wat grote en kleine zooi, wordt vet lachen!

Viber

Registered User
wij beginnen trouwens 's ochtends om half 10 met bouwen van een bommetje(torentje), tja politie kijkt daar niet zo naar:p dan om 10 uur knalle voor het leven. dan rond uur of 6 gaan we onze thunderking show afsteken:9 84 thunderkings van Broekhoff en 8 screamerkings erin verwerkt en doorgelont. dan om 0.00 uur het betere werk veel legaal sier en paar illegale dingen zoals steel hawk, chain 500 en thundering heaven:p Word zeker wel lache:+

AWG

Registered User
wakker worden om een uur of 11. ja ik ben dat s,ochtends in alle vroegte een beetje ontgroeit, nu blijf ik liever nog eff liggen lekker stil en rustig. en dan hoor ik het buiten al gezellig knallen. zo om een uur of half 12 ga ik er eens uit. douchen aankleden haartjes kammen je kent het wel.;)
dan ga ik naar beneden(ik slaap dit jaar bij mijn zus en zwager, omdat het een leuke vuurwerkbuurt is met veel vuurwerk).
ik check mijn vuurwerk nog eens. altijd leuk.

dan ga ik naar buiten eff kijken in hun tuin wat de mogelijkheden zijn.
ik denk dat ik dit jaar gewoon een rij tegels neerleg vanuit de tuin over het grasveld bij de sloot. zal wel niet vriezen dus zal wel blubber zijn.
zo creeer ik wat meer afstand en is het gelijk zo dat ik wat de verschillende stukken vuurwerk op verschillende afstanden op de tegels neer kan zetten.

dan nog eff mijn vuurpijlstandaard opstellen. en dan alvast beginnen om een uur of half 2 met wat klein siervuurwerk. wat zelfgemaakte fakkels enzo.
tussendoor steeds nog eff wat drinken en eten.
dan ga ik mijn vuurwerk voor de vooravond alvast klaarmaken grondbloemen uitpakken enzo potjes klaarmaken.
dan s,avonds eff wat spul afsteken.
misschien dat ik nog eff een stuk van youp van het hek meepik van zijn oudjaarsconferance: de zelfmoordterrorist.
en dan om een uur of kwart over 11 naarbinnen mijn 12 uursvuurwerk klaarmaken uitpakken, schietklaarmaken,folietjes verwijderen enzo.
tegen die tijd begint de klok wel.
nou als het 12 uur is moet er natuurlijk nog nieuwjaarsgewenst worden.
en dan snel naar buiten en gaan met die banaan ik heb er zin aan.:p
daarna om een uur of half 3 naarbinnen en dan nog eff drinken enzo.
en dan naar bed om een uur of half 4. en daarna wil ik het niet over hebben|:(

Robin84

Registered User
Ik ben op oudjaarsdag ook zeker een klein kind, hahaha.

Ik ben vorig jaar om 8 uur begonnen, en om iedereen effe wakker te schudden, heb ik als eerste een zink 901 de lucht in geschoten en ben ik begonnen met wat vlinders.

Daarna zag mijn dag er als volgt uit, eerst maximaal knallen en doen, en toen ging het miezeren!!!!! Ik was zeik nat, was niet leuk.

Ik heb toen wat sterretjes voor mijn vriendin gekocht, hahaha (ze is 23, leuk gezicht is dat) en ben weer verder gaan knallen.

Overdag doe ik alleen maar knal en babypijltjes. Voor de avond koop ik altijd een klein pakketje + wat leuke pijlen en gaan die de lucht in.

Rond een uur of 9 a 10 ga ik lekker oliebollen eten en appelflappen, lekker!!!, en om half 12 moet ik pissen van de zenuwen. Om kwart voor 12 klopt mijn hart 2x zo hard als normaal en om 5 voor twaalf gaat de klok aan op TV, mijn nagels begeven het dan van het bijten!!

3..... 2..... 1..... Gelukkig nieuwjaar, iedereen gelukkig nieuwjaar wensen, in 1 slok mijn champagne naar binnen gooien en doe ik snel mijn schoenen aan en ga dan buiten mijn siervuurwerk opknallen. Daarna stappen, wat biertjes drinken en rond 7 uur 's ochtends rollend mijn bed in :r .

Zo ziet mijn normale oud en nieuw uit, heb er zo'n zin weer in!!!!!

Groetjes, Robin :w

P

poziloc

Guest
waarom verwijt men zich als een klein kind, als die s'morgens vuurwerk afsteekt????

ik noem het gewoon, toys for boys:p

hc-freak

Registered User
De dagen naar oud en nieuw af en toe ff een flinke klapper afsteken de dag zelf af en toe wat knallers en sierafsteken dan s,avonds van 20.00-22.30 van alles afsteken en om 12 uur al je sier en knalvuurwerk afsteken en daarna losgaan op een feest

jennifer26

Registered User
waarom verwijt men zich als een klein kind, als die s'morgens vuurwerk afsteekt????

ik noem het gewoon, toys for boys

nou is niet alleen voor boys hoor !!!!!
vrouwen kunnen er ook wat van:p

Schuim

Moderator
Medewerker
Ja, je kent het wel de plattelands traditie van het carbid schieten..
een heerlijk stukje knallen, ook hier in de bebouwde kom.
We hebben maar weer mooi mazzel met de Gemeente Berkelland.
Waar menig plantsoen en speelveldje druk bezet word door de schutters.

Sinds een paar jaar zijn we er gek op om om 6u al uit het bed te klimmen en dan het dorp door met de melkbussen om bij een buurt vol bekenden heel vrolijk een paar schoten snel achter elkaar te lossen in het smalle straatje.
(het is ook te uitdagend zoon mooi stukje gras door de straat heen)

Dan weer het bed in (als ik me dit jaar tenminste niet weer buiten sluit)
en wakker worden van het overheerlijke geknal van de buurt hier achter op het plein.
Dan na een kwartiertje me niet meer te kunnen inhouden maar even een vlindertje op het plein gooien vanuit mn dakraam in de poging het wat rustiger te krijgen.
Reactie hier op is meestal dat ik binnen no time een regen achtig geluid hoor van een grote lading baby pijlen die tegen het dak aan worden geschoten.

Nou dan maar weer het bed uit..
Even gouw een bakkie koffie, muts op en jas aan, en ff de buurt verblijden met wat mooie knallen (vind de reacties en de overweldigende blikken van de kleintjes altijd zo mooi)

Gouw naar de carbid plek lopen om de party tent op te zetten voordat deze weer word ingenomen door andere, radio'tje er bij en terwijl ik wacht op de rest van de club al een paar schoten lossen en er een beetje op los knallen.

Hier mee door gaan tot een uur of 8 savond's en ondertussen even gezamelijk wat smikkelen van de BBQ.
Dan weer naar huis om te vertrekken naar de familie om daar onze jaarlijkse show op te bouwen en om 12u te schieten.

Belooft weer een spektakel te worden, en dit jaar nog groter dan de andere jaren.
En nog leuker.
Ik mag hem dit jaar schieten en het is mijn ontwerp :9

Zit dit jaar voor 8000 euro in :+

Verslag hiervan volgd begin komend jaar.
Filmen word gedaan, maar word verplicht tot enkel eigen gebruik.
Volgend jaar hopelijk een verandering hier in.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
jennifer26 zei:

ik geloof dat we op onze worden moeten gaan passen jongens!!:p
we hebben er een fanatieke vrouw bij! ;)

Grizmo Raizor

Registered User
Ja, ik moet haast wel om 10:00 uur beginnen wil ik al mijn vuurwerk op gaan krijgen. Hehehe.. Maar ook zonder veel vuurwerk ben ik al om die tijd buiten om al wat af te steken. Het is immers DE DAG en ja, er is er maar een van per jaar. Uitslapen ed. kun je nog altijd. Dus, ja ik ben een fanatiekeling die er gewoon heel erg veel van hou.

R0nNoZ

Registered User
Ik ga sochtends ff me eigen buurt wakker maken met wat pantservuisten. Vervolgends ga ik naar de vuurwerkman de middag doorbrengen met wat knalzooi. Savonds naar me familie en als dan alles op is na 12ven naar vrienden verder feesten.

P

poziloc

Guest
jennifer26 zei:

kan moeilijk neerzetten: toys for girls
dan denkt men gelijk weer aan de pabo en de cristine le duc:)

Gurby

Registered User
jennifer26 zei:

oh nou dan wil ik met jou wel in de ochtend om 10 uur rotjes af steken hoor :p

flashing

Registered User
Hmmm tis moeilijk maar het kleine spul heb ik voor het eerst ditjaar opgegeven :p het enigste wat ik altijd standaard doe is ff om 10 uur een 10,000matje afsteken dan overdag als het goed is lekker werken , dan lekker avond eten , dan ff bij familie langs , dan naar het cafe 12 uur knalle daaro kan ik eindelijk me 2 dozen afsteken :d en daarna moet ik me weer melden als Dj tot?? dusja leuk daggie ;)

Schuim

Moderator
Medewerker
Hey gasten beetje ontopic blijven he, en dr zitten wel meer vrouwen hier op het forum dus zo bizonder is het niet ;)

Jullie worden even op de vingetjes getikt door een dame en gelijk hebben jullie de kwijldraden al uit de mond hangen als een zooi hongerige puppies dat zit te kijken hoe hun maaltje word voorberijd.

Kom op mannen, beetje netjes blijven he.
Anders ga ik maar eens overlopen naar het andere geslacht :p

Anyway:

Back On-Topic People!!!

Schuim :w

Bovenaan