Deze foto is waarschijnlijk niet eens van de topicposter zelf. Ik heb deze foto al talloze keren voorbij zien komen.
Het is helemaal niet erg om een foto te plaatsen die niet van jezelf is. Als je zelf geen camera hebt kun je toch gewoon de foto van het product plaatsen, ongeacht of die van je zelf is. Het gaat om de informativiteit van het forum. En niet of het product ook daadwerkelijk in het bezit is van de topicstarter.
Je bent je zelf aan het tegenspreken met je dubbele post en dan nogeens je eigen tekst de grond in drukken :blink:..
Maar goed..
Deze pijlen zijn gewoon NEP daar zijn we nu onderhand wel achter...
EN bij een huls fabrikaat, mag dan de pijl in eens wel???Geloof ik niet egt....
Want dit ziet er niet uit als een "plee rol" die de THUNDERKING pijl van Bonbridge erop had zitten...
Gewoon een alternatief om nieuwe handel op te zetten......:nuts:
Voordiegene met problemen met stokken...
Pak de stok en tape hem gewoon in het midden vd pijl....
Dan gaat die altjid recht omhoog en maakt die ook nog niet eens een bochtje of iets.Want ik hoor van veeel mensen dat ze eigen stokken maken ef kopen met alle gevolgen van dien...
ff vraagje voor Iedereen hier:
Iemand toevallig dit jaar al ZINK-pijlen zien op duiken metr VISCO-lont eraan gemonteerd??
Vorig jaar waren die er wel en nu alleen weer met wasag.Dit vindt ik persoonlijk iets te snel gaan.Dus was benieuwd of er al iemand is die toevallig visco aan zijn pijlen heeft.
IK heb bij alle 10 mijn 901's Wasag lont......