Nieuwe Duitse folders 2011/2012

Bolle Racegek

Registered User
Elk jaar hoor ik dat de Aldi Sud het betere spul heeft dan Nord. Het scheelt dat ik meerdere dagen vrij ben, denk er sterk over om die kant ook even op te rijden.

silc

Registered User
nog een ding trouwens, er staat wel boven bestellschein enzo, maar alsje een beetje duits kan kanje lezen dat voorverkoop niet mogelijk is . ( vantevoren bestellen ).
deze lijst is echter alleen voor het aantal in te vullen zodat de magazijn medewerkers op 29 dec alles voor je kunnen inladen in je karretje.

--sjon beton--

Registered User
nog een ding trouwens, er staat wel boven bestellschein enzo, maar alsje een beetje duits kan kanje lezen dat voorverkoop niet mogelijk is . ( vantevoren bestellen ).
deze lijst is echter alleen voor het aantal in te vullen zodat de magazijn medewerkers op 29 dec alles voor je kunnen inladen in je karretje.

is toch ook handig? :)

gizmo75

Registered User
Voor de handigheid hier nog even de afbeelding:

bestellijstaldisd201120.jpg

painkiller

Registered User
Weinig veranderd dus.. Gelukkig ook de prijs niet!
Het kan wel per filliaal nog verschillen maar dit is wel een goed voorproefje.

silc

Registered User
Hoe bedoel je , kan per filliaal verschillen?
na mijn weten zijn alle producten en prijzen hetzelfde bij aldi süd.
nord heeft natuurlijk wel een heel ander assortiment en prijs.

silc

Registered User
naar mijn weten niet, volgensmij hebben alle sud gwn zelfde, maarja ik kan het ook mis hebben :p
Weet iemand wat de naam onder Weco is van die Excalibur?
Helios = omgelabelt van weco :p

gizmo75

Registered User
Met name op de grens van Süd en Nord worden de assortimenten nog wel eens een beetje gemixt. Zie hier twee plaatjes met de scheidingslijn:

220px-Aldi_equator.svg.png

aldiaufteilung.gif

Voor de Lidl geldt ongeveer dezelfde verdeling...

Laatst bewerkt:
Bovenaan