Nieuwe Duitse folders 2011/2012

Boyjeroen

Registered User
Misschien en iets te voorbarige vraag, zo voor het slapen gaan :)
Van de Nico lijn heb ik nog niet echt iets kunnen vinden. Meestal zijn er wel wat zaken die merendeels Nico lijn verkopen. Heb ze alleen nog niet gevonden. Iemand die toevalig wat meer weet?

Met name de PL 200 en de The Great Nightsky Inferno staan op het verlanglijstje

Groeten en welterusten, goedemorgen, goedenmiddag of goedenavond (doorstrepen wat n.v.t. is :))

ron P

Registered User
Check http://www.posten-boerse.de en klik op Standorte...

EDIT: moest even weg en intussen had Pancake gereageerd. Nou goed, hierbij dus de directe link naar de site... :happy:

hahah ja dat had ik ook al gevonden maar al die plaatsen die zeggen me niks en om nou al de 70 filialen in een routeplanner op te zoeken is ook een k..karwei dus vandaar de vraag of iemand weet of er een filiaal in de buurt van nijmegen is

Pancake77

Registered User
hahah ja dat had ik ook al gevonden maar al die plaatsen die zeggen me niks en om nou al de 70 filialen in een routeplanner op te zoeken is ook een k..karwei dus vandaar de vraag of iemand weet of er een filiaal in de buurt van nijmegen is

Zegt google maps je iets ?

Davis

Registered User
@Pannekoek: Blijf jij zo neerbuigend reageren op iedereen?

@ron P: In de buurt van Nijmegen is helaas geen filiaal van Posten-Borse te vinden. De dichts bijzijnde ligt op zo'n 135 km afstand, in het Duitse Heek.

Pancake77

Registered User
@Pannekoek: Blijf jij zo neerbuigend reageren op iedereen?

Nee niet neerbuigend, geef een tip ;-)

In google maps ziet ie zo welk filiaal dicht bij Nijmegen ligt, hoeft ie niet alles in zijn routeplanner in te voeren!
Sommige vragen zijn gewoon te makkelijk, hier kan men ook zelf een antwoord op vinden in mijn ogen.

Davis

Registered User
Nee niet neerbuigend, geef een tip ;-)

In google maps ziet ie zo welk filiaal dicht bij Nijmegen ligt, hoeft ie niet alles in zijn routeplanner in te voeren!
Sommige vragen zijn gewoon te makkelijk, hier kan men ook zelf een antwoord op vinden in mijn ogen.

Blijkbaar niet, anders zou hij het niet tot 2x toe vragen. Kun je toch ook gewoon antwoord op geven, in mijn ogen.

Iemand overigens een idee wanneer de folders van aldi en lidl online komen? Op de websites is niets te vinden, en dit zijn toch de meest voor de hand liggende plaatsen waar ik mijn Duitse vuurwerk wil halen.

Pancake77

Registered User
Blijkbaar niet, anders zou hij het niet tot 2x toe vragen. Kun je toch ook gewoon antwoord op geven, in mijn ogen.

Iemand overigens een idee wanneer de folders van aldi en lidl online komen? Op de websites is niets te vinden, en dit zijn toch de meest voor de hand liggende plaatsen waar ik mijn Duitse vuurwerk wil halen.

Sorry maar ook dit is al tig x gevraagd en beantwoord, vanaf volgende week :)

Niet neerbuigend maar gewoon een constatering.

patries91

Registered User
Aah ! ziet er mooi uit, ik ben gister in duitsland geweest, met mijn moeder en mn zoon we hebben kindervuurwerk gehaald daar,(wel duur vergeleken nederland) en Zonder winterbanden ging prima!.. we zijn niet aangehouden of geen boete dus ik ga de 29e mooi naar bunde !:)

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User
Aah ! ziet er mooi uit, ik ben gister in duitsland geweest, met mijn moeder en mn zoon we hebben kindervuurwerk gehaald daar,(wel duur vergeleken nederland) en Zonder winterbanden ging prima!.. we zijn niet aangehouden of geen boete dus ik ga de 29e mooi naar bunde !:)

Indien geen winterse omstandighjeden zoals nu zijn ze ook niet verplicht dus zul je ook niet aangehouden of beboet worden daarvoor, beetje logisch dus ;-) ... het is potdikke 11 graden :hehe!:

patries91

Registered User
ja haha.. wat een winter,:surprised: ik ga denk ik alleen naar duitsland de 29e. ze houden vast niet een vrouw alleen aan in een auto :p

Bovenaan