Nieuwe Duitse folders 2011/2012

ajaxciedjuhh

Registered User
ik heb een vraag, gelden alle aldi sud folders met de prijzen overal hetzelfde, en heefd iemand al een folder van aldi sud dit jaar, of is die nog nie uit ?

ajaxciedjuhh

Registered User
En nog een teaser, deze keer van de Discounter Rewe die eigenlijk overal wel zit:

rewe1v.jpg

rewe2.jpg

rewe3.jpg

rewe4.jpg

geld dit voor alle Rewe's ? ik heb er een in Anholt..??

gizmo75

Registered User
Nog een weekje en dan zullen we wel weten wat de aldi's en lidl's doen dit jaar.

Ik denk dat je iets te optimistisch bent painkiller, volgens de laatste berichten komen de folders pas tegen Kerst.

ik heb een vraag, gelden alle aldi sud folders met de prijzen overal hetzelfde, en heefd iemand al een folder van aldi sud dit jaar, of is die nog nie uit ?

Zie mijn reactie aan painkiller...

gizmo75

Registered User
Lidl is al bekend via prospectus zie link vw97:hehe!: Veel plezier:tounge:

Weet niet hoor, maar dat is de Oostenrijkse Lidl. Pak de Lidl-folder uit Oostenrijk en Dld van de afgelopen jaren er maar eens bij en je zult zien dat totaal verschillend zijn. Hooguit 2 of 3 dezelfde producten. Ik zou hier niet teveel waarde aan hechten, ook niet v.w.b. de prijzen!

Laatst bewerkt:

Boyjeroen

Registered User
mooi dan zit ik net in Mainz Bischofsheim (werk) 29ste in de buurt van Duisburg mijn vuurwerk halen. Altijd veel assortiment daar en heel erg rustig.

white thunder

Registered User
ja je hebt wel gelijk gizmo dat die oonstenrijkse tog anders is dan de duitse,en ook niet egt op ons van toepassing:hehe!:,maja ik keek ook niet egt heel helder meer:smiling:.Ja ik ben ook wel benieuwd wat het dit jaar brengt:hehe!:

patries91

Registered User
Ik wil heel graag,, ik ga dan bij groningen over de grens. is de kans groot(ik ga naar bunde) dat je gepakt word? omdat ik zonder winterbanden rij en vuurwerk mee neem de 29e?

ajaxciedjuhh

Registered User
Ik wil heel graag,, ik ga dan bij groningen over de grens. is de kans groot(ik ga naar bunde) dat je gepakt word? omdat ik zonder winterbanden rij en vuurwerk mee neem de 29e?

daar staat ook een ander topic voor...:surprised:
maar wat ik heb gehoort uit ervaring, is de kans heel klein,:tounge:
ik heb nooit iemand gehoord die met duits vuurwerk is gepakt,:hehe!:
tenzij je meer dan 10KG hebt.:lub:
Maar ik raad je wel winterbanden aan, kun je veel ellende besparen!!:hehe!:

Ajaxciedjuhh.

Laatst bewerkt:

silc

Registered User
Beste mensen,
De folder van aldi süd is wel al uit,
ofja folder, zon soort lijstje waar je kunt aanvinken wat je allemaal wil zodat je op de 29ste makkelijk dat ding kan afgeven en dan halen hun het vuurwerk voor je uit het magazijn. soort bestellijst .
Het foldertje wat ik las, was van aldi in kleve.
Op deze folder heb ik even snel gegeken en het is bijna hetzelfde assortiment alleen zijn er zo ver ik heb gezien 2 nieuwe producten.De helios Excalibur en Helios manchester (144 shots 60,00 )
En gelukkig gewoon de reno's etc voor de vaste lage prijzen :)

Bovenaan